GANDIM

Toamna se numără campaniile de fundraising și CSR

“Let’s Do it Romania” demarează proiectul “Let’s Get Green” cu sprijinul Kaufland, un proiect de educație ecologică pentru elevi. E vorba de o competiție între școli la care se poate câștiga o renovare a instituției de învățământ în valoare de 15.000 de euro. Astfel, nu numai că se încurajeaza voluntariatul, dar se predă o lecție valoroasă: locul multor deșeuri nu este la gunoi și la centrul de reciclare.

Crucea Roșie împreuna cu Colgate încep campania “România merită Zâmbete Colgate“, un program de educare a copiilor în legătură cu igiena orală. Se țin prezentări în școli și se oferă consultații gratuite. Ambasadoarea campaniei este Andra Măruță. Un proiect foarte necesar într-o țară în care consumul de pastă de dinți pe cap de locuitor este foarte mic raportat la media europeană.

SOS Satele Copiilor și Baneasa Shopping City lansează proiectul “It’s ok to let them dream”, adică strâng haine uzate și noi pentru copii cu vârste între 4 și 14 ani. Se pot dona obiecte, preferabil haine de iarnă și încălțăminte de iarnă în perioada 18 octombrie – 26 noiembrie, în zona special amenajată din parcarea mall-ului, între 8:00-20:00. Beneficiarii campaniei sunt peste 1000 de copii din medii defavorizate, cu un nivel de trai scăzut, cei care riscă să abandoneze școala din cauza lipsurilor financiare.

ShareShare on Facebook22Share on Google+0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

Inline
Inline