GANDIM

Impresii dupa Webstock 2016

S-a simtit ieri ca Webstock este cel mai important eveniment de social media din Romania. Un interes incredibil pentru conferinta era evident cand te uitai in sala, imensa si totusi neincapatoare pentru participanti, si la program: gaseai numele celor mai importanti jucatori din piata: vloggeri, bloggeri, jurnalisti, antreprenori, influencers din toate categoriile si profesiile.

Evenimentul a fost ocazia la care sponsorul principal, Vodafone, a lansat serviciul 4GTV+, in parteneriat cu Netflix. Este un serviciu disponibil pentru abonatii cu anumite pachete, mai mari de 19 euro pe luna. Stirea fost data de CEO-ul companiei Vodafone, Ravinder Takkar, si de VP Business Development, EMEA at Netflix, Chris Whiteley.

Prima parte a conferintei a fost dedicata unor prezentari menite sa arate povesti de succes, sa inspire participantii. Dupa momentul in care CEO Vodafone a anuntat lansarea serviciului 4GTV+, au urmat sesiunile paralele. Eu am moderat panelul Online Communication Trends, iar interlocutorii mei au fost “greii” pe care ii vedeti in fotografia de mai jos. panel

Sursa foto: Sabina Datcu 

Daca la alte sesiuni, incepatorii puteau pleca afland lucruri utile, cum ar fi alegerea unei nise, administrarea unui blog sau regimul fiscal al publicarii advertorialelor pe un blog/vlog, la aceasta sesiune, intentia noastra a fost de a discuta despre activitatea in online a unor oameni care lanseaza moda in online. Sunt oamenii cu cele mai multe campanii (sau cele mai scumpe), cei mai urmariti si citati de presa traditonala.

andressa-panel

Sursa foto: Sabina Datcu 

Nu am avut o misiune usoara, eu insami ii urmaresc pe acesti bloggeri si pe unii ii cunosc bine: stiam ca au personalitati puternice si nu e usor sa ii faci sa vorbeasca despre ce vrei tu, nu despre ce vor ei. A fost o discutie interesanta, o sesiune in care cu totii am descoperit secretul succesului lor. Printre cuvinte, s-a inteles ca mai toti au inceput activitatea online la momentul potrivit (toti si-au construit o personalitate online paralela sau complementara celei din offline), sunt oameni cu principii (nu fac orice ar merge si scopul lor nu e traficul in sine – ca poate atunci toti ar scrie despre sex?) si iau foarte in serios aceasta activitate (scriu constant, isi impun o politica editoriala).

Iata gandurile mele dupa acest panel:

  • pe masura ce interesul pentru pentru online a crescut, si numarul bloggerilor a crescut, iar asta a facut ca audienta sa se atomizeze, dar cei cu adevarat valorosi si-au consolidat brandurile. Faptul ca sunt multi in piata nu inseamna ca e imposibil sa fii vizibil. Continutul conteaza.
  • cu cat investesti mai mult in produsul tau, fie ca e vorba doar de timp sau si de bani, cu atat rezultatele vor fi mai bune
  • cei mai importanti bloggeri sunt institutii media: sunt persoane juridice, multi au angajati: PR, contabil, avocat, make-up artist, redactor, fotograf etc,
  • relatia cu brandurile trebuie sa fie cat mai corecta: sa spui ce esti dispus sa faci si sa scrii, sa spui cu ce nu esti de acord. Sa comunici cat mai transparent si pe blog. Cu cat tii mai mult la principiile tale, cu atat esti mai valoros.
  • cei mai buni creatori de continut in online sunt cei mai buni povestitori. Asta se vede si in offline.

La premiile decernate la Gala Webstock de dupa sesiune s-au apreciat tot cele mai bune povesti si cei mai buni povestitori.

castigatori-webstock

Sursa foto: Webstock

Ca de obicei, Webstock a fost o buna ocazia de networking, de a cunoaste oameni si a te revedea cu prieteni vechi. Ne vedem la a zecea editie, in 2017!

 

In prima poza: Ioana, eu si Miruna.

You Might Also Like

5 Comments

  • Reply
    Miruna
    01/10/2016 at 2:02 PM

    de la panelul vostru, George Buhnici a dat cel mai mult din casa. A primit si o declaratie de dragoste din sala, deci a fost cumva obligat moral 🙂
    P.s. Love your shoes!

  • Reply
    d
    01/10/2016 at 7:52 PM

    Ce fain ai fost imbracata! Cred ca-i prima ta tinuta care-mi place asa de mult.

    • Reply
      andressa
      01/10/2016 at 10:14 PM

      Multumesc. Mereu imi dau silinta, nu cred ca m-am mai dus la un eveniment in ultimul an la care sa nu ma fi gandit dinainte ce s-ar potrivi ocaziei. Nu sunt un fashion guru, dar cred ca de la un punct inainte orice adult, femeie sau barbat, trebuie sa incerce sa spuna ceva si prin hainele pe care le alege. Pe mine ma ajuta prietene care sunt foarte talentate la asta, chiar daca nu stylingul este profesia lor.
      Ca sa iti spun sincer, a fost o surpriza ca la Webstock sa aud mai multe complimente… dar toate au fost de la barbati. Dupa cum se vede, pantalonii nu erau mulati si camasa era inchisa pana in gat, nu era vorba de acel tip de compliment, ci de altceva. M-am simtit bine sa aud ca le place.
      Apropo, bleumarin este culoarea mea preferata de ceva timp.

  • Reply
    Elena
    03/10/2016 at 3:48 PM

    La pantofi ma uitam si eu! Exceptionala tinuta! O fi pe undeva inregistrata sesiune a cu Buhnici?

  • Reply
    rivi
    04/10/2016 at 12:28 PM

    Felicitari. E clar ca nu a fost cel mai usor panel. Nu a fost rau deloc.

  • Leave a Reply

    %d bloggers like this: