Simt nevoia sa reactionez la reactiile stranite de anuntarea numelor juratilor Roblogfest 2008.
Pe scurt, sa va pun in tema: anul acesta, la a treia editie Roblogfest, organizatorii au decis sa se decerneze doua feluri de premii. Unele sunt stabilite prin votul publicului, ca pana acum – premii de popularitate, iar categoriile se pot vedea pe site-ul concursului; si altele sunt date de un juriu format din bloggeri cu background-uri diferite [cu legitimitate data de profesia lor, popularitatea lor (vezi zelist.ro) si/ sau traficul blogurilor (vezi trafic.ro)].
Dragos Novac mi-a propus si mie sa fac parte din juriu. M-am simtit flatata, m-am bucurat mult si am acceptat fara ezitari. Cand am vazut cine va mai fi in juriu m-am bucurat iar 🙂 . Colegii de jurizare imi sunt amici sau oameni pe care ii apreciez. Am avut indoieli asupra deciziei cand m-am intrebat ce vom face ca jurati daca propriile noastre bloguri sunt in concurs. Mi-era teama sa nu se creeze tensiuni, discutii despre partinitate. La urma urmei, si eu as contesta un juriu care nu poate fi obiectiv din cauza asta (chiar am scris despre Internetics ceva legat de asta si am aflat ca pana la urma s-au facut rocade si nu a mai existat situatia de a avea in juriul pentru o anumita categorie angajatul / managerul unei firme care are proiect in concurs. Nu am verificat daca asa a fost, insa cineva mi-a povestit asta.)
Dragos a spus ca blogurile noastre nu sunt in concurs. Problem solved!
Asta este contextul.
Apoi am vazut reactiile. Visurat si Gramo se indoiesc de capacitatea mea de a fi obiectiva cand evaluez bloguri. (Asta fiind un eufemism 😛 .)
Gramo ma iau peste picior: “Nu e vorba despre faptul ca are mai putine diplome decat noi. Ar fi aiurea sa conteze asa ceva.” E corect – am doar licenta, dar cum am fost invitata acolo in calitate de bloggerita cu vechime si popularitate, si nu de doctor docent, cred ca numarul de diplome nu este relevant pentru prezentea mea in juriu. Respect faptul ca au citit mult mai multe carti decat mine, ca scriu interesant, ca au un blog apreciat.
Ei spun ca am distorsionat spusele lor intr-un post despre pedofilie si ca nu posed abilitati elementare de gandire critica. Imi sustin in continuare parerea: era vorba de scoaterea link-ului blogului lor de pe site-ul Facultatii de Filozofie, iar eu spuneam ca nu sunt de acord ca link-ul sa fie scos pentru ca ei au postat fotografii cu ei dezbracati la mare. Cel mult, spuneam eu, poate sa fie scos linkul pentru ca intr-un post despre pedofilie ei enumerasera doar argumentele pro. Poate exagerez, dar mi s-a parut ca subiectul nu era prezentat complet. Si sigur ca fiecare scrie ce doreste pe blogul personal, discutia era despre a avea sau nu link pe site-ul facultatii. Eu spuneam ca acesta ar fi pentru mine un argument pentru a-l scoate.
Asa judec eu situatia – imi lipsesc abilitati elementare de gandire critica? Eu sper ca nu. (In orice caz, pana pe 14 februarie ma voi pune la punct cu lectiile de gandire critica!) Dar am o parere diferita de a lor despre situatia aceea. Pentru ca pedofilia e un subiect delicat, cum spun si ei, eu as fi simtit si nevoie prezentarii argumentelor contra. Am gresit cand am spus ca ei aparau pedofilia, acum ca ma gandesc (“prin tehnici de argumentare deloc straine unui profesor de filosofie, pedofilia este cumva justificata sau chiar aparata” era citatul), imi asum greseala (sau exagerarea) si imi pare rau.
Visurat spune ca m-am suparat ca nu am castigat premiul in 2007 si ca de aceea am scris de rau despre blogul sau. Mai spune ca am ceva cu oamenii care nu sunt nascuti in Bucuresti si alte lucruri pentru care ar trebui sa pun un cerculet cu “12” in colt daca le-as enumera. 🙂
El vorbeste despre postul “ne-au invadat” in care enumeram tot felul de manifestari necivilizate care imi fac uneori viata un cosmar (fara legatura cu visurat de data asta! 😀 ) La final am amintit de “premiere” cu legatura la premiul abia luat de visurat la Roblogfest. Pentru mine blogul lui reprezenta o categorie de bloguri: cele scrise ca o petrecere de semne de punctuatie, cu un limbaj vulgar, cu teme antisociale. Mie nu-mi plac aceste bloguri. Am libertatea de a avea gusturi si de a mi le exprima? Multumesc. 🙂
Recunosc ca nu ii eram o cititoare fidela, de fapt nu ii eram cititoare, dar dupa ce a castigat am intrat foarte curioasa sa vad cum si despre ce scrie si am fost dezamagita sa dau peste un post in care tiganii erau injurati la modul general sau ceva de genul asta. Cum ii spuneam si lui, nu ii contest popularitatea sau dreptul de a scrie ce ii trece prin cap – dimpotriva! cred nimeni nu poate sa-i conteste aceste merite – , dar mi-am exprimat dezamagirea pentru faptul ca pe agentiile de presa a intrat informatia ca cel mai bun blog este acela. Imi imaginam ca daca cineva care nu stie ce e ala “blog” si vrea sa-si faca o idee va intra acolo, va gasi ce am gasit si eu. Ca blogger, mi-ar fi placut ca primul contact al oamenilor cu un blog, mai ales unul premiat, sa fie altfel. Asta mi-ar fi placut mie si am scris asta pe blogul meu pentru ca aici imi scriu eu gandurile. Ma astept ca unii sa fie de acord cu mine si altii nu. Asa cum cred ca si Visurat isi asuma calitatea de blogger si ca se asteapta ca unii sa ii aprecieze textele si altii nu.
Sper ca faptul ca mi-am exprimat acest gand legat de castigatorul de anul trecut nu ma face incompatibila cu rolul de jurat.
Cat despre faptul ca am ceva cu faptul ca e din Iasi… Nu stiu ce sa raspund. :)) Daca spun ca prietena mea cea mai buna e din Dorohoi, se pune? Daca prietenul meu e ardelean, se pune? Trebuie sa aduc scrisori de recomandare de la prieteni din diverse orase care sa afirme ca nu i-am discriminat? Imi scot adeverinta de la Consiliul Antidiscriminare? Ce naiba… 🙂
In orice caz, as vrea sa subliniez ca juratii au o grila de evaluare in functie de care puncteaza bloguri inscrise in concurs. In plus, juriul este format din 12 persoane, citez de pe site-ul Roblogfest:
“Criteriile de alegere a juriului s-au bazat, pe de o parte pe ideea de relevanta a experientei judecatorilor cu blogurile si, pe de alta parte, cu ideea de a constitui un grup balansat si cu backgrounduri complementare. Cu regretul de a fi putut convinge doar 3 reprezentate de sex feminin, a rezultat urmatorul grup de 12 persoane ce va juriza editia 2008 a roblogfest.”
M-am distrat la faza cu regretul! 🙂 (scrisesem mai demult posturi in care imi exprimam “bashicarea” pentru faptul ca nu sunt fete in nu-mai-stiu-care juriu sau pentru ca unii au blogroll-uri discriminatorii… fiecare cu propriii pitici pe creier!)
Sunt convinsa ca prin faptul ca suntem multi oameni cu gusturi si profesii diferite (nu avem drept de veto niciunul!) rezultatul votului nostru va fi unul echilibrat [pe aceasta cale as vrea sa mai lamuresc o problema: am studiat jurnalism, dar nu cred ca sunt “ziarista”, ci lucrez in productie media (sau e totuna?), asta daca are relevanta pentru situatia de fata].
Pentru ca o pondere din votul fiecarui jurat este opinia personala, as vrea sa spun ce criterii voi urmari eu in evaluare:
- originalitatea subiectelor abordate,
- stilul autorului / autoarei / autorilor ( / autoarelor 😀 ca sa acopar toate variantele),
- consecventa postarii si relatia cu cititorii (voi aprecia mai mult blogurile cu o anumita frecventa in postare – adica 3 posturi intr-un an mi se pare putin, asta vreau sa spun; iar daca prin comentarii autorul / autoarea etc discuta cu cititorii mi se pare un punct tare al blogului).
Sigur ca nu sunt experta in bloguri, nimeni din juriu nu e ruda de sange cu Dumnezeu [poate doar Varabiescu? :))) ], insa cred ca de fapt organizatorii si-au propus prin selectarea juriului sa contrabalanseze premiile de popularitate cu unele date pe alte criterii. Nu vom emite adevaruri absolute cand evaluam, dar vom incerca sa apreciem calitatea blogurilor cat mai obiectiv cu putinta.
Sper sa am o contributie pozitiva la jurizare, fie ca cei mai buni sa castige! 🙂
update: gramo mi-au atras atentia ca am folosit gresit termenul de “jurat” – aici nu e vorba de un proces penal.
54 Comments
add
02/02/2008 at 5:11 PMconcurs romanesc?
lektor
02/02/2008 at 5:25 PMstimata andressa, va punem la dispozitie toate diplomele noastre ca sa-l intrecem pe kramos in toate cele. Promitem solemn c-o sa-i fie ciuda.
Carina
02/02/2008 at 5:26 PMAm constatat ca sunt foarte multi bloggeri “de top” care nu-mi plac. Pur si simplu nu-mi place cum scriu. De fapt unii nici nu prea scriu. posteaza un clipuletz, mai zic un banc, mai o crtica si o injuratura la adresa cuiva, mai un sfat pentru alti bloggeri ca doar isi permit ca-s in top 🙂
Intrebare: cu cei din Timisoara ai ceva? Crezi ca n-am sesizat eu ca nu ne suporti? 😀 :))
normancboy
02/02/2008 at 5:27 PMstimabilo
vad un articol in care nu spui mai nimic decat ca unora nu le place de moaca ta.
si o intrebare: regreti ca nu ai multe diplome din cauza ca nu mai ai hartie de buda?
Ionut
02/02/2008 at 5:42 PMParerea mea e ca (in mod special in Romania!) orice juriu ar fi ales pentru orice concurs, sigur ar fi um membru al acelui juriu care sa fie atacat prin diferite modalitati de altii, de obicei invidiosi ca nu au fost alesi (si f.f.f. rar de alti memrbi ai juriului).
Pe de alta parte, atata timp cat s-au prezentat criteriile de selectie a juriului, nici un membru nu ar trebui contestat, ci ar trebui respectat. Dar sa nu uitam totusi in ce tara traim si ne manifestam stilul “ba p-a matii si cu capra ta”.
Andressa, atata timp cat ti-ai prezentat criteriile de evaluare si te tii de ele, nici macar nu trebuie sa te gandesti la ce vor spune altii. Pentru ca sigur vor exista altii care sa-ti comenteze “capacitatile de decizie”. Daca tu esti multumita de ce ai decis/ales, altceva nu mai conteaza.
Scuze pentru comentariul lung, dar am ramas suprins de ce s-a scris pe marginea acestui concurs si am ales sa comentez pe blogul tau si nu al celor care nu stiu decat “sa distruga” (nici nu vreau sa ma gandesc ca ar fi nevoia de trafic, in ciuda faptului ca unii au deja).
In incheiere, “contributia pozitiva la jurizare” va fi probabil obiectiva, dar in mod clar va fi punctul de vedere al unui membru al juriului, punct de vedere care trebuie respectat, in aceeasi masura cu cele ale celorlalti 11 membri.
Succes in efortul (oare merita?) de a rezistat atacurilor ce vor urma…
enkidu
02/02/2008 at 5:49 PMCine e prietena ta cea mai buna ? 😕
diamond
02/02/2008 at 5:52 PMAbia astept sa vad ce iese din asta! Ca intotdeauna iese vreun scandal/nemultumire :)) e asa frumos sa privesti de la departare.. (cam 500 km departare) 🙂
Cristi Roman
02/02/2008 at 5:54 PMSper sa tii cont cu adevarat de criteriile enumerate, sa nu ramina o simpla enumerare. Succes.
andressa
02/02/2008 at 6:06 PMdomnu’ lektor,
“dr. habil.”? 😀 oh joy, oh joy, oh joy! 😀
enkidu,
doua din prietenele mele imi sunt foarte apropiate: una e nascuta la Campina, cealalta la Dorohoi. Cu cea din urma am petrecut mai mult timp in ultima perioada, de aceea am facut referire la ea. 🙂 Cine este? Conteaza numele ei? Mai lasa comentarii pe aici, din cand in cand.
Cristi,
cred ca n-ai nici un motiv sa te indoiesti de buna mea credinta.
Ionut,
contributia pozitiva la atmosfera atunci, daca altfel nu se poate. 🙂
normanboy,
imi pare rau ca te-am plictisit. 🙂 dar voiam sa lamuresc chestiunea, mi se paruse ca ia proportii si ca e nevoie de un raspuns. si stingo mi-a zis ca nu era nevoie de acest post. my mistake atunci, voiam doar sa clarific lucrurile. daca nu era nevoie de el, ignorati-l, uitati-l, circulati, circulati…
Cosmin
02/02/2008 at 6:09 PMOrgoliile explodeaza in blogosfera, o data pe an 🙂 Doar la roblogfest!
Jen
02/02/2008 at 6:33 PMnu stiu daca era necesar sau nu postul, dar mie mi-a cauzat (indirect) nervi. am citit doua insemnari despre roblogfest (arhi si visurat) si… nu inteleg cum poti fi asa calma. e reactia corecta, dar eu cred ca scoteam fum pe urechi daca se scria asa ceva despre mine.
din pacate notiunea ca poti sa ai succes, ca fata, si prin ‘fortele tale proprii’, sa zic asa, e incredibila pentru unii. caz in care discutia cu ei nici nu mai are rost. pentru ca o sa fie ocupati sa-si imagineze cu cine ti-ai pus-o pentru linkuri.
astept cu interes ca cei care suntem de acord cu tine sa fim numiti pupincuristi.
andressa mi-a spalat creierul si mi-a dictat comentariul asta, recunosc.
andressa
02/02/2008 at 6:35 PMLa asta cu mi-am pus-o pentru link-uri nici nu m-am gandit. As vrea eu sa am o viata sexuala atat de interesanta! :))
Mersi pentru comentariu, Jen, ma bucur ca apreciezi calmul meu. Serenity now!! 🙂
lektor
02/02/2008 at 7:03 PMmult stimata andressa! pun la bataie si diploma de doctor docent pe care-o detin cu mare mindrie, tot intru umilirea kramosilor autosuficienti si filo sofosi de pe intreg globul terrian. Parol.
n3cr0
02/02/2008 at 7:15 PMmai andressa,tu nu ai ce cauta in juriu.Nu esti blogger…un blogger lasa si comentariile care nu ii sunt pe plac.Vis urat nu mi-a sters nici un comment.Nici zoso si nici altii.Nu ai valoarea lui vis urat.nici a lui zoso.Hai,sterge`l si pe asta si dovedeste tuturor ce om “obiectiv” esti tu.
simona coman
02/02/2008 at 7:39 PMAndressa, ce naiba tot vor misoginii astia de la noi? n-am inteles,noi n-avem voie sa fim inteligente?
Deblog
02/02/2008 at 7:56 PMIn afar’ de visurat si de gramo mai e si arhi care zice ceva mai urat de tine…
Comment cu tenta strict informativa 😛
DeMaio
02/02/2008 at 8:05 PMWow…
Ia te uită.
Bravo, Andressa =)))
TwoTimes
02/02/2008 at 8:11 PMcel mai naspa blog e?
ma bag si eu…
d_mariuss
02/02/2008 at 8:54 PMtocmai am citit versiunea lui VisUrat despre aceeasi chestiune si mi se pare ca nu-si tradeaza (re)numele. dupa parerea mea umila (de neblogger) tipul isi atrage admiratorii numai prin limbajul asta “popular” iar la ceea ce a scris despre tine trebuia sa-i dai replica, alfel ramanea cu impresia ca exceleaza in gandirea critica.
Piticu21
02/02/2008 at 10:07 PMaha, deci comentariile sunt deschise, ar fi chiar culmea sa nu apara asta …
ideea e simpla (ce cliseu imi place sa folosesc), adreea draga, te ataci la fel ca fata aia de liceu fata de care a venit una sa zica ca e mai frumoasa ca ea. Sau de parca vreunul din aia care comenteaza acolo zic ca ti-au luat tie papusa pe care tu o vroiai din magazin …
Viata inseamna mult mai multe si e mult mai misto decat un lantic, o cina in oras, un iubit …. si roz …
articolul asta era inutil, iar faptul ca tu te-ai atacat nu reprezinta decat faptul ca poti ceda usor in ochii lor.
[ sa ma anunti daca raspunzi la asta ca eu citesc doar articolele din feed]
Me, Myself & I
02/02/2008 at 10:17 PMBuna Andressa,
In primul rand VisUrat e un taran jegos. Nu ca apartenenta teritoriala, ci prin (in)capacitatea de gandi cat de cat rational.
Daca imi permiti o usoara paralela, e un fel de Basescu mult mai putin dotat intelectual. Base urla ca e o victima a celor 322, Visurat urla ca e o victima a CNCD-ului, a “agenturilor secreti” care-i dau telefoane de amenintare, a moderatorilor de la Conquiztador si mai nou a juriului de la Roblogfest. Mai nou, e o conspiratie a bucurestenilor “de cacat” imptriva Luceafarului provincial. El e victima si lupta impotriva sistemului ticalosit. Suna cunoscut ? Se incheie la fel de penibil, biata victima fiind inscrisa, impotriva vointei sale, la Roblogfest de catre prietena aflata la 2 metri distanta. Poate exista ceva mai jenant ?
Concluzia ? Stai departe de posturile sale, ignorate de orice om cat de cat OK. Nu ai cu cine discuta, si nu ai de ce discuta. Observatiile tale au fost cel putin de bun simt si reprezinta un “treci la colt, nota 2” pe care il merita. Si DA, era un post necesar.
Lulu
02/02/2008 at 10:44 PMDraga andressa, rarisim scriu comentarii. Viata blogisferei nu ma pasioneaza, citesc doar 3-4 bloguri, nu ma intereseaza cine ce castiga, nu inteleg de ce unii isi fac din treaba asta un scop in viata si se c…. pe ei in public cand se iau asa de in serios.
Parerea mea (pe care nu mi-a cerut-o nimeni de altfel) este ca ar trebui sa iei ca pe o distractie treaba asta cu juriul si ca pe o forma de primitivism reactia celor ce s-au urzicati. E genul de “urzicare” ce se iveste numai in situatii nepotrivite si numai din motive meschine. Prea multa risipa de energie pentru un scop atat de marunt. Probabil ca nu o sa scapam niciodata, noi romanii, de obiceiul periferic de a ataca persoana si nu ideea si asta in termenii cei mai mitocanesti posibil si cu argumente intentionat menite sa jigneasca.
Si inteleg ca ai scris articolul sa te aperi, e firesc. Iar faptul ca ai pastrat un ton civilizat ar trebui sa ii umileasca pe detractori.
Distractie placuta!
luminitza
02/02/2008 at 11:06 PMce faci?te-ai speriat de ce sunt astia in stare sa predea la o scoala de arte la paris sau de ce nu-mi publici comentul?sincer,scrii chiar binisor!mi-ar fi placut sa devenim blog friends sau nu admiti concurenta ca jurata?!
Sa radem cu roblogfest | ARHI
02/02/2008 at 11:39 PM[…] am fost dezamagita sa dau peste un post in care tiganii erau injurati la modul general sau ceva de g… Nu comentez si ce spune despre blogul Gramo, pentru ca nu sunt in tema cu discutiile, iar ciorovaiala nuditate versus pedofilie iese putin din sfera mea de preocupari. […]
cat
02/02/2008 at 11:52 PMMda… Nu cred ca ar trebui sa fie jurizare, iar o sa va dati premii intre voi, nu faceti decat sa va premiati prietenii. Mai bine faceti o petrecere privata si aia e.
O idee mai buna mi se parea daca se imbunatatea sistemul de vot, nu stiu Bloggies sa aibe juriu.
Miruna
03/02/2008 at 12:08 AMImi place mult cum scrii dar daca eram in locul tau nici nu-i mai bagam in seama, cu tot concursul lor si cu toata “virilitatea” afisata din spatele desktopului. N-as accepta pentru nimic in lume sa jurizez un concurs in care sunt injurata si facuta in toate felurile, de catre niste indivizi carora le-as da clasa in toate domeniile dar care se cred buricul blogosferei. Niste bloggeri blegi si frustrati, care se dau mari rasisti dar daca le iese un tigan in fata ii sterg si pantofii de frica. Renunta la acest concurs, este sub demnitatea ta! Ramai sa scrii mai departe pentru veveritze si ratoni, pentru ca scrii atat de frumos…
Mihai Voiculescu
03/02/2008 at 12:14 AMAi vorbit mult si “degeaba”…cu alte cuvinte n-ai spus aproape “nimic”. Aaa… dar stai! Esti jurna…lista 🙂
Primul Blog Moldo-Român » Blog Archive » Scandalurile ÅŸi controversele RoBlogFest 2008. ProtagoniÅŸti: Andressa, Arhi, Buddha, Gramo, Darius Groza, Nenea Cosmos, Piticu, VisUrât, Zoso
03/02/2008 at 12:47 AM[…] postul lui VisUrât RoBlogFest 2008 – pareri, previziuni si supozitii, a urmat postul Andressei Jurata Destul de plin de savoare ÅŸi de jenante în acelaÅŸi timp schimburile de replici între cei doi […]
Mihai Voiculescu
03/02/2008 at 1:15 AMlateredit: vad ca deja iti dau cu parerea despre bloguri 🙂 puhaha… ce ziceai ca esti? jurata? 🙂
Învăţatu'
03/02/2008 at 1:27 AMDe ce miros eu oare o blondă de la Drept? Sau nici măcar de-acolo nu e? :))
Sînt destul de surprins că cineva care scrie pentru ,,ratoni, veveriÅ£e ÅŸi pisici” are voie să JUDECE ceva după scăfîrlia ei de vorbitoare cu animale. Genul ăla de persoane ar trebui să ajungă prin alte părÅ£i, dar se pare că internetul este un repozitoriu potrivit ÅŸi pentru aÅŸa ceva, sau poate mai ales pentru aÅŸa ceva.
Povestea cu site-ul facultăţii mi s-a părut de-a dreptul penibilă, lăsînd la o parte că vezi pedofili dînd tîrcoale la linkurile de pe site-ul unei facultăţi după poze cu ,,copii” goi. Păi mey, dacă-s la facultate, ce pedofilie mai e ÅŸi asta? Åži între noi fie vorba, ÅŸtiu multe poveÅŸti de pedofilii mai mult sau mai puÅ£in combătute ,,live” prin ÅŸcolile noastre ÅŸi nimeni nu face nimic în legătură cu asta, că vai, îţi pune notă mică la obiect.
Apoi, ce-Å£i bagi nasul în treaba altuia? ÃŽi citeÅŸti blogul, bine. Te uiÅ£i ce back-links are… asta nu mai e bine, e obsesie. Poate este vorba ÅŸi de ceva frustrare competiÅ£ională. AlÅ£ii Å£i-ar zice că trăieÅŸti prea mult pe net, se vede din discursul ăla pentru o decernare despre care mulÅ£i văd că spun că e de 2 bani.
Critică îţi recunosc că ai, ai aceleaÅŸi critici ca babetele care ÅŸtiau doar să poarte corsete ÅŸi să-ÅŸi Å£ină copiii sub papuc. Adică critică gen bisericistă, îndoctrinistă, închisă la minte. Dacă nu eÅŸti în stare să accepÅ£i modul cuiva de exprimare pentru a vedea ideea, nu-mi pari prea calificată pentru postul ăsta. A, stai, le trebuie fete în comisie, să nu pară misogini 😉 Doamne, în ce lume ipocrită trăim, ÅŸi astfel de lume crează monÅŸtri ,,sacri” ca tine. Adică cu capul umplut de baliverne bisericeÅŸti ÅŸi etica despre cum ÅŸtii TU că trebuie să se comporte ALÅ¢II corect, moral etc.
madx
03/02/2008 at 2:14 AMAi ceva de spus, no problem. Spune scurt si la obiect pe max o pagina (fara scroll down, nu pe 3 pagini). Te citesc ptr. ca initial erai interesanta si funny. Te-ai schimbat. So, my two cents: try to get a BOYFRIEND and have a normal life; and, as always, a short, good and meaningful post is a clear winner !!!
jean
03/02/2008 at 2:47 AMIti scapa din vedere cel mai important aspect: daca nu erai o femeie cu un fizic placut (de cei din blogosfera) nu erai unde esti acum. Oricat te-ar deranja ideea de blog cu fusta ea este reala si valabila. Incearca sa nu mai acreditezi ideea popularitatii pe alte principii decat aspectul fizic.
Pe tine si pe jen care reusiti “prin forte proprii” si va ofuscati atunci cand cineva incearca sa creada ca farmecul feminin va ajuta 80% v-as invita sa-mi dati exemple de femei grase si urate care au reusit tot “prin forte proprii”. Macar in proportie de 1/2 fata de astea mai aspectuoase. Daca ma uit pana si in politica romaneasca sunt numai femei frumoase sau desi mai in varsta cu trasaturile unei femei frumoase in tinerete.
Stie careva vreo bloggerita mai nasoala care sa fie prin blogrolluri si prin jurii? Ca eu nu.
Si hai ca stiti si voi lucrul asta deja ca nu degeaba sunteti femei.
Cat despre visurat el nu mai participa nu pt. ca esti tu acolo. Ci pt. ca oricum n-ar mai lua nimic. A luat atunci cand era pe post de ion creanga si zidea usa vecinului (sanchi) sau se juca cu mercaptanul nu cand sta si ne freaca ridichea cu tiganii si cu ce se intampla prin iasi.
Intr-adevar sunt destule posturi ale tale foarte ok scrise (atunci cand nu bati campii indragostita de propria pesoana). Dar daca erai grasa si urata sau doar un simplu gigel nu te mai stia nimeni. Sunt atatia bloggeri care nu au parte de cine stie ce mediatizare pt ca ori sunt niste ei ori niste ele cu aspect mai sifonat.
Sa nu uitati o secunda ca traiti in continuare intr-o lumea a barbatilor cu bani si daca sunteti undeva (job, socializare etc) de cele mai multe ori sunteti 80% pt. aspect. Cat despre blogosfera se aplica aceleasi principii ca in viata reala: conteaza banii, relatiile si aspectul. Nu ai macar 2 din ele esti cam sortit esecului.
Asa ca iti urez sa iti aduci participarea cat mai bine, sa iti iei o fusta scurta, un decolteu adanc si sa zambesti frumos asa cum stii tu.
Ca de-asta esti acolo.
jean
03/02/2008 at 2:56 AMCat despre finul sus mentionatului respectivul cetin nu scapa o ocazie de a prelua tot felul de subiecte de pe ici colo si se numeste ca are si el blog. De fapt asta fac amandoi isi dau pingbackuri si se comenteaza reciproc. Si atunci cand se oftica adreseaza apelative de 2 lei. Daca n-a luat nimic cu cetin cand o facea pe gica contra ce ar putea sa ia acum.
Mai blog sunt posturile tale narcisiste decat arhiplictiselile respective.
Am spus. 🙂
Gramo ii raspunde “juratei” at Gramo`s World
03/02/2008 at 10:49 AM[…] Acuma, daca Gramo ar fi o persoana rautacioasa, ar spune ceva de genul: “pai tu nici macar nu stii ce inseamna sa faci parte dintr-un juriu. Crezi ca te intreaba cineva daca bloggerul X e vinovat sau nevinovat? Lol!” Dar Gramo nu e o persoana rautacioasa. […]
The Beholder
03/02/2008 at 11:23 AMCred ca au dreptate sa te conteste. Atat timp cat ti-ai exprimat pareri despre blogurile lor (desigur, esti perfect indreptatita sa ai propriile tale opinii despre orice) inainte de a face parte din juriu, parerea mea e ca nu ai ce cauta acolo. E ca si cum un jurat al unui proces de prin SUA s-ar antepronunta asupra acuzatului calificandul ca o persoana care face de rusine societatea in care traieste… cat de partinitor sau nu este acel jurat?
In alta ordine de idei nu prea obisnuiesc sa citesc nici blogul tau nici pe cele la care faci referinta in articol. Totusi nu pot sa remarc decat ca multora dintre cei care scriu comentarii nu le-ar strica si ceva idei/ganduri proprii. Desi traind intr-o turma, oaia care behaie mai tare are intotdeauna dreptate.(Sper sa nu iei ultima mea referire ca un afront, pentru ca nu e asa ceva)
andressa
03/02/2008 at 11:31 AMLulu,
asa am si luat ideea, ca pe o activitate distractiva (as zice chiar o joaca, dar mi-e teama ca multi vor spune ca e treaba serioasa si sa ma conformez!) de aceea am exclus ideea unei “demisii de onoare”. Intr-un asemenea context nu e cazul. 🙂 Mersi pentru comentariu, tocmai pentru ca esti scumpa la vorba si la scris. 🙂
luminitza,
Am intrat pe blogul tau, multe chestii mi-au placut. cand voi simti ca am ceva de spus, voi lasa un comentariu.
madx,
sunt cinvinsa ca ai dreptate, nu scriu pentru toate gusturile. Dar sunt impacata cu aceasta idee.
Draqos
03/02/2008 at 11:52 AMRoBlogFest…. hmm , aici castiga cine are lista de messenger mai mare , cum spunea si doro intr-un comentariu , nu stiu cand vom putea avea si noi un concurs gandit bine . Si despre juriu , nu vreau sa comentez .. in rest este ok
octav
03/02/2008 at 12:43 PMSi ce sa vad la trafic.ro, miiii de unicii pe zi ? Daca vrei sa vezi cat de relevant e trafic.ro zi-mi orice blog romanesc si maine il duc in primele 3 locuri in trafic.ro.
Te pup.
andressa
03/02/2008 at 1:04 PMoctav.
asta ar trebui sa discuti cu organizatorii. ei au decis crteriile de selectie si au lansat invitatia, eu doar am acceptat-o.
Sir Alex Ice
03/02/2008 at 1:53 PMRoblogfest e doar un concurs sa ne dam premii noi intre noi.
vasile
03/02/2008 at 5:25 PMAndressa,daca tot este atat de importanta pasiunea asta a ta pentru blog, de ce nu le arati tuturor ca poti fi si inteligenta? de ce te lasi ironizata,scriind numai despre lucruri marunte?poti scrie cateva articole de interes general, ca sa le dai la rivalii tai peste nas cu ele,apoi poti sa revii la scrierile tale obisnuite.Pana la urma este un blog dedicat fetelor,nu???
andressa
03/02/2008 at 5:27 PMSir Alex Ice,
avand in vedere ca bloggerii voteaza la roblogfest, ca putini oameni fara bloguri se implica in organizare sau vin la decernare, se poate spune, da, ca sunt premiile bloggerilor pentru bloggeri. Premiile comunitatii.
Dar la premiile juriului cred ca problema se pune altfel: blogurile noastre sunt excluse din competitie.
hnu
03/02/2008 at 6:42 PM@andressa: “ciinii latra, caravana trece” si “nu mor caii cind vor cinii” sint cele doua mostre de intelepciune romaneasca_care mi-au trecut prin minte vazind patima unora si altora dintre comentatori. spor la citit bloage!
Sir Alex Ice
04/02/2008 at 8:18 AMDin pacate am vazut ceva competitii organizate in .ro si nu m-au impresionat prin impartialitate.
Visurat e exemplul stereotipic de moldovean, un pic smecher, nu exceptional de destept, care dupa ce face niste chestii un pic ilegale se lauda cu ele pe blog. Trist e ca politia nu e in stare sa se sesizeze si sa il ia un pic la sediu sa il intrebe ce parere are despre cateva amenzi pentru activitatile descrise pe blog.
Jules
04/02/2008 at 10:47 AMCa o care te citesc de ceva vreme pot sa spun ca blogul tau este al naibii de slabut. Imi pare rau, dar Romania nu este o tara perfecta. Ma bucur pentru tine ca nu ti-a spart nimeni bula de sapun in care traiesti. Dar adevarul este ca tiganii, prostii si coruptia din Romania sunt o problema si de asta blogul lui VisUrat este de 1000 de ori mai citit decat al tau. Da este VisUrat este modolvean, de asemenea este foarte apreciat la un capat opus de tara, in Hunedoara asta ar trebui sa spuna multe. Nu este nicdecum smecher, este un om care insista sa i se respecte drepturile in tara lui, pentru ca avem drepturi. Cat despre ilegalitatile cu care se lauda…cred ca don’sorul Alex de mai sus nu stie despre ce vorbeste.
Asteptam sa dati cu pieptul de realitate si dupa aia mai vorbim.
Florin
04/02/2008 at 1:18 PMJeane..ce sa zic..traiesti intr-o lume trista daca tu crezi ca doar banii relatiile si aspectul conteaza..
Ca simplu exercitiu de imaginatie incerc sa-mi dau seama cum banii relatiile si aspectul andressei (daca tot te-ai referit la ea, desi putem largi discutia la orice blogger) m-au facut sa mai citesc din cand in cand blogul ei…
S-ar putea sa fiu eu deplasat, dar cred ca valoarea (pe care i-o acorda fiecare in parte, nu e ceva universal valabil) unui blog este 99% legat de ce scrie in el. si nu stiu de ce presupui tu ca toata lumea stie cum arata andressa, gramo zosso sau mai stiu eu cine..
Dar nu stiu de ce-ti raspund eu tie..comentariul tau a fost atat de cretin incat nu s-a obosit nimeni sa-l bage in seama..Ehh..am facut-o eu..vad eu cum fac sa nu-mi para rau de timpul pierdut..
Cat despre remarca lui gramo legata de diplome..intradevar, cum bine au intuit cand au ‘raspuns’ andressei, m-am intrebat si eu de ce au mai adus vorba despre asta daca tot sustin ca nu conteaza.
Argumentul lor e putin convingator. nu stiu cati s-au gandit ca asta ar fi relevant incat sa fie nevoia de a dezamorsa aceasta interpretare. e ca si cum as juca tenis de masa si ar fi relevant ce scoala generala am facut..
si iarasi nu stiu cati cititori stiu cate diplome au gramo si andressa…
Sunt convins in schimb ca nici gramo nu considera a fi relevant aspectul diplomelor, ci doar au ascuns acolo o mica rautate/ironie. 🙂
numai bine…
Scaevola
04/02/2008 at 5:39 PMDraga Andressa, te inseli daca spui ca blogurile membrilor juriului nu sunt in competitie. Uita-te la Cristian Sutu si ai sa vezi ca participa inclusiv la “Jurizate” cu blogul lui – la categoria “Cel mai bun blog de politica”. Or ce credibilitate vrei sa mai aiba concursul asta cand juratii sunt si concurenti? Le-am atras atentia acum cinci zile asupra acestui aspect, nu m-a luat nimeni in seama. Sa inteleg asadar ca jocurile sunt facute? Vezi, de-aia in Romania nu crede nimeni in jurii si comisii…
andressa
04/02/2008 at 5:53 PME doar temporar acolo. Iti spun sigur ca blogurile celor din juriu nu vor ramane in competitie. Pana se termina insa nominalizarile, vor mai fi bloguri inscrise la categorii gresite sau alte asemenea erori pe care le vor corecta organizatorii inainte de vot.
Scaevola
04/02/2008 at 6:24 PMOk, totusi nu crezi ca explicatia ta ar fi putut fi data si de ei, chiar pe situl roblogfest, pentru a elimina orice suspiciune? De cinci zile sesizarea mea zace acolo dar nimeni nu a catadicsit sa o bage in seama. Si nu de alta, dar sunt oameni tentati sa se inscrie la concurs si cand vad struto-camila asta tipic balcanica, adica si jurat, si concurent, si cu unele organe in anumite parti anatomice si cu sufletu’ in Rai, renunta sa mai participe. E invers decat in bancul cu “n-avem femei, dar vedeti ce organizare beton?”. Voi aveti femei – si inca si-n juriu – dar la organizare stati jalnic. Plus ca feed-back-ul cu cititorii este inexistent, un fel de cainii latra, caravana trece. Pacat de initiativa europeana, e tratata romaneste, “la miserupe” iar rezultatele vor fi pe masura. N-am dreptate?
andressa
04/02/2008 at 6:45 PMAi dreptate, dar cei din juriu nu sunt implicati in organizare. Cu organizatorii trebuie sa vorbesti. Dar problemele se vor rezolva treptat, sunt sigura. Sau sper.
Scaevola
04/02/2008 at 6:48 PMSi eu am sperat in primii ani de dupa Revolutie. Pe urma m-am obisnuit…
Keos
04/02/2008 at 7:25 PMHai ca asta a fost buna 🙂
dragos
05/02/2008 at 8:02 PMscaevola, fara suparare, bati campii pentru ca nu citesti conditiile de desfasurare. sorry – toate sesizarile le luam in considerare, ori le analizam, ori am facut deja corecturile ori le avem pending pentru cand o sa le vina randul.
daca e sa fiti de ceva siguri – credibilitatea roblogfest nu poate fi pusa la indoiala, de aia ne-am si chinuit de la an la an sa facem un sistem mai bun 🙂 problema este ca suntem doar doi oameni care fac asta 1. in timpul liber si 2. trebuie sa screeneze 2000 de nominalizari si 3. trebuie sa gandeasca si sa codeze urmatorii pasi.
daca ar fi atat de simplu ar face-o oricine 🙂 – eu te/va asigur ca ne dam silinta sa facem ceva bun si mai presus de indoiala
canadianu'
14/02/2008 at 3:30 AMvisurat e de fapt doar un visjegos, un pulifrici (ca sa-l citez) venit din dulcele targ al esilor (oras frumos de altfel, pacat ca-i populat, ca intreaga romanie,de altfel), care a sclavagit (asta tot citat de la el e) prin belgia vreo 2 ani de zile fara sa inteleaga nimic din civilizatia si cultura vestica si care se crede ziarizd si politically correct globber
detalii la mine pe “glob” (aveti nevoie de viza 😛 )