“N-aveți mărunt?” – Cu întrebarea asta, la finalul oricărei curse cu taxiul, mi se șterge orice zâmbet de pe buze. Știu ce urmează. Hai să căutăm un chioșc, să ne schimbe. Nu e unul aproape, mai mergem un pic… Pierdem 15 minute. N-au nici ăia mărunt sau au dar nu vor sa schimbe decât dacă și cumperi ceva. Ați pățit, nu? Normal!
Asta și faptul că, oricât ar fi fost cursa de scurtă și ieftină, plăteam oricum măcar 10 lei, m-au făcut să evit taxiurile o perioadă. În plus, în 2018, mi se pare că e nevoie de servicii adaptate nevoilor și tehnologiei noastre actuale, iar să sun după taxi, să nu urmăresc mașina pe aplicație, să nu pot introduce adresa dintr-o aplicație, iar apoi să mă caut și de mărunt prin toate buzunarele mi se părea din alt secol. Secolul al XX-lea, nu al XXI-lea.
Clever Taxi a schimbat jocul când a apărut pe piață, a devenit mult mai ușor să comanzi o mașină, dar recunosc că de când au apărut serviciile de tip ride-sharing, voiam să apară noutăți și îmbunătățiri și pe zona de taxi. Iată că de ieri, Clever Taxi a anunțat update-ul pe care eu îl consideram absolut necesar.
În primul rând, a introdus CleverPay. E o metodă care îți permite să plătești cu cardul, așa cum suntem obișnuiți deja de la ridesharing: introduci datele în cont și la finalul fiecarei curse se ia costul serviciului din cont. Comisionul aplciației pentru tranzacție este fix, de 1 leu. Deci scăpăm în sfârșit de problema cu măruntul și cu bacșișul! Dacă vrei să lași bacșiș când plătești cu cardul, setezi din aplicație (poți seta să leși mereu un anumit procent din cost).
În al doilea rând, setezi destinația din aplicație, iar șoferul o vede când începe cursa. Fără discuții de genul: “Ah, eu nu merg acolo!” sau “E prea aproape!”
Customer support non-stop – absolut esențial.
O altă noutate este Clever Corporate – o platformă de vouchere digitale ce facilitează un control mai precis la decontul transportului pentru angajați.
Iar preferata mea este deschiderea unui Departament de Driver Quality – departament care se ocupă de menținerea calității serviciului prin supravegherea ratingurilor și feedback-urilor primite de șoferi. Eu am raportat de câte ori un șofer s-a purtat nepotrivit și mă rodea gândul că nu va fi sancționat. Acum sunt mult mai fericită când știu că cineva ascultă plângerile noastre și că sunt scoși din aplicație cei care nu respecta standardele.
Am testat serviciul azi, în prima zi în care a fost disponibil, și am fost încântată pentru că funcționează așa cum mă așteptam. Am avut un șofer plăcut care nu s-a mirat de noua metodă de plată (aveam ceva emoții că vom avea discuții la final!) și nu am avut neplăcerile cu care devenisem obișnuită: comentarii despre durata cursei, negocierie la rest și altele. Absolut civilizat. Mulțumesc, CleverTaxi, pentru ocazia de a testa serviciul chiar la început. Sincer, dacă nu îl încercam, nici nu credeam că se poate!
Dacă vreți să testați și voi serviciul, vă ofer cu ajutorul CleverTaxi un cod pe care îl introduceți în aplicație după ce vă faceți cont și mergeți gratuit în limita a 15 lei.
Codul este:
Clever.Andressa
Să îmi scrieți cum a fost! Succes!
Sursă prima foto taxi: Shutterstock
3 Comments
Cristi G
22/02/2018 at 12:14 PMEu am devenit fan Clever inca de cand a aparut. Masini multe, soferi prompti si respectuosi, iar aplicatia este usor de utilizat. Spre ca ”buna” doamna Firea sa nu reuseasca sa interzica aplicatia, pentru ca ar fi un lucru total gresit ce ne-ar intoarce in timp si ne-ar ingreuna viata!!
alexia
07/03/2018 at 4:01 AMHow about Uber? E mai ieftin ca taxiul si nu platesti comision la tranzactie si nici nu se asteapta bacsis! Lol, de ce taximetristii trebuie sa ia bacsis, pt ca nu au facut accident?
Si inca o chestie, nu integ cum de in Ro nu au taximetristii aparate pt card? E ceva normal in Europa, si comisionul pentru tranzactie il platesc ei?
Denisa
20/04/2018 at 11:34 AMEu folosesc uneori aplicatia, dar recunosc ca nu stiam pana acum de CleverPay. Mi se pare un lucru interesant.