IUBIM

bloggerii si one-night-stand-urile. apropo de Social Media Summit…

Bloggerii iubesc un brand pe parcursul unei campanii si apoi… gata! Trec la urmatoarea! Hm, ai crede ca majoritatea bloggerilor sunt barbati. =)) Ceea ce statisticile confirma! Dar problema sunt brandurile, nu bloggerii. Ele nu investesc sentimente in relatia cu noi.

Marti, la Social Media Summit Bucuresti, eveniment organizat de revista Biz, Mugur Patrascu de la Ileo a spus in prezentarea lui ca una din problemele pe care relatia branduri-bloggeri o are este ca, dupa o campanie, bloggerii nu raman conectati la o activitate, o strategie. Nu refuza nicio campanie, nu urmaresc ce se intampla in continuare cu un brand cu care lucreaza si nici nu raman constanti in valorile pe care le promoveaza (cand sunt ecologisti, cand hi-tech, cand fac drive-test, cand gatesc…). Sigur, Mugur nu spunea ca e doar vina bloggerilor, ci semnala o problema.

sms_bucuresti

Sedusa si abandonata. Asa mi-as fi numit eu prezentarea daca ar fi fost si eu pe lista speaker-ilor la SMS. Noroc ca nu m-a rugat nimeni sa vorbesc! =)) Ce vreau sa spun este ca si eu am sesizat aceeasi problema, numai ca de pe celalalt mal. Mugur vorbea despre faptul ca bloggerii sar din floare in floare, dar eu as spune ca brandurile nu sunt capabile sa dezvolte o relatie meaningful cu un blogger.

Nu noi, bloggerii, suntem “usori”, ci brandurile sunt niste machos care conving cate 10 bloggeri deodata ca sunt de fapt speciali si nimeni nu i-a inteles vreodata mai bine si apoi se imbraca si pleaca, fara sa ne ceara numarul de telefon. Abia au iesit dintro relatie, se simt nepregatiti sa isi asume responsabilitati sau nu vor sa se “lege” cand nu stiu exact incotro se indreapta viata lor. Heh, stim noi mai bine incotro se indreapta: spre urmatorul blogger de care au nevoie!

Nu noi suntem “usori”. Noi suntem doar creduli. Refuzam sa credem ca o sa ajungem sa traim cu o mie de pisici, scriind in continuare despre vanzatori nepoliticosi pe un blog decorat kitschos cu bannere 125 x 125. Noi inca mai credem, de fiecare data cand cineva ne spune despre o campanie, ca ne-am gasit printul pe cal alb, ca o sa ne iubeasca, ca nu se va termina totul dupa numai un contract, ca o sa ne daruiasca totul, inclusiv un inel cu diamante dupa o declaratie facuta stand in genunchi. Inca mai cautam…

Mie un singur brand mi-a propus pana acum sa intru intr-o relatie serioasa. Mi-au spus ca ma plac, ca numai cu mine se potrivesc asa cum trebuie… Am putea spune ca, dupa o perioada frumoasa de dating, voiau sa ne mutam impreuna. Sa construim impreuna, sa lucrez numai cu ei si sa fim fericiti pana la adanci batraneti. Si apoi nu m-au mai sunat. Am tot asteptat un semn, m-am  intrebat daca am gresit eu cu ceva, m-am invinovatit si m-am gandit ca o sa raman un… offliner toata viata. Si apoi am trecut mai departe.

Asadar, sunt curioasa cand se vor maturiza brandurile si isi vor dori si ele sa se aseze la casa lor cu noi. Ca noi suntem pregatiti. Ba chiar ne cam ticaie ceasurile biologice! =))

 

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply
    SMS București, Bogdana, calitate și cantitate - Blogul lui Bogdan | Blogul lui Bogdan
    04/03/2012 at 10:24 AM

    […] câteva link-uri de la bloggeri care au scris despre eveniment: Andreea Stan, Horea Badau, Andressa, Laurențiu Buică, Geamul deschis, Claudiu Ciobanu și Radu Oncescu . *{margin:0; padding:0;} […]

  • Reply
    Despre fidelitatea bloggerilor fata de brand-uri | Mihai Baboi
    05/03/2012 at 11:27 AM

    […] trecute citeam la Andressa un articol care verbaliza destul de exact cam ce era in mintea mea in timp ce ascultam prezentarea lui Mugur […]

  • Reply
    Agentie imobiliara
    07/03/2012 at 2:58 PM

    Mi se pare destul de frumos ceea ce faceti, si faptul ca exista o adevarata comunitate a bloggerilor. Faceti o treaba foarte buna!

  • Leave a Reply

    %d bloggers like this:
    Inline
    Inline