Diverse

agresivitatea e noul romantism sau ce faci, papusa, hai la mine sa vedem un film pe calculator

Nu stiu exact unde sau cand, dar clar e ca undeva pe drum ceva s-a intamplat. In loc sa mergem inainte am facut la stanga sau la dreapta si in loc sa mearga lucrurile asa cum ar trebui, ne-am trezit aici, in lumea asta urata si uneori gretoasa.

Nu stiu unde ne-am impiedicat, dar la un moment dat am incetat sa mai incercam sa intelegem cum gandeste persoana de langa noi, sa ii anticipam o dorinta de dragul de a face pe cineva sa zambeasca. Am taiat partea siropoasa si am ajuns “la mine sau la tine”.

Nu mai au oamenii rabdare. Rabdare sa se cunoasca, sa se inteleaga reciproc. Mai stiti vremurile in care a cunoaste pe cineva era o arta? Scrisori, intalniri, zeci de detalii retinute pentru a fi plasate apoi remarci bine documentate la momentul potrivit (vai, culoarea mea preferata! cum ai stiut?), grija de a fi placut, emotia si curiozitatea.

M-am saturat de oamenii impresionati de ei insisi. De la “te plac, hai pe la mine” (dar poate eu nu te plac…?) cu o siguranta de sine grasa ca untul si indiferenta fata de ce crede obiectul dorintei, un detaliu invizibil ca bretelele transparente, de plastic la sutienele din piata; pana la o infatuare sora cu prostia “cu asta te ocupi? hai sa-ti povestesc din nou despre (chiar daca nu vrei…)!“.

Simtul ridicolului le este strain acestor oameni, din ce in ce mai numerosi de altfel, pentru ca tupeul este confundat cu transarea problemei in stil matur. Ca si cum maturitate inseamna tribalizare.

Departe e vremea in care ne incordam muschiul creierului pentru a reusi ceva. Hehe! Acum lenea merge mana in mana cu stilul primitiv de comunicare. “De ce sa fac un efort?” Fac pariu ca asta se intreaba mitocanul pus in fata problemei pe care o descriu eu. “De ce sa pierd vremea (vreme pretioasa de altfel ce poate fi investita in activitati mult mai placute!) prefacandu-ma interesat si interesant cand pot pune direct punctul pe i?” Pai, asa e, nu ar trebui sa te prefaci. Daca asta esti, asta e! Interesant este cand esti sincer in a face un efort. Cand sunt in substanta ta curiozitatea si finetea.

Oricum, nu vorbim doar de intentii spuse brutal, sinceritate scarboasa, ci si de agresivitate. Lasa vrajeala! Desi vrajeala asta este drumul care merita mai mult decat destinatia.

Si mai exista si insistenta aia inspaimantatoare de tip: “Hai, ma, ma faci sa ma rog de tine?” si zeci de mesaje si de telefoane care numai romantice nu sunt, ci mai degraba dovezi in dosarul de hartuire. Nici nu se poate ca altii sa-si doreasca altceva. Precum manelistii care sunt siguri ca in intimitate toti oamenii asculta manele, dar nu recunosc; lenesii agresivi si, paradoxal, insistenti sunt convinsi ca cei care nu gandesc la fel sunt ipocriti: e imposibil sa nu aiba ei raspunsul la toate asa ca aia care refuza, de fapt se ascund.

Am putea, de ce sa nu?” Un fel de inertie bazata doar pe proximitate spatiala, sa o facem si pe asta daca tot suntem aici. Ce mai conteaza cine esti si cine sunt? Ce bine ca suntem aici si atat!
Departe sunt vremurile in care oamenii erau mai mult decat mjloace. Acum ne grabim sa rezolvam o problema. Ca si cum singuratea ar fi o problema, o lipsa! (Dar asta e o alta poveste.)

De ce faci fite? Te plac, hai la mine in seara asta.

You Might Also Like

50 Comments

  • Reply
    Miss M
    30/06/2007 at 12:56 PM

    Topicul imi aduce aminte de anii din liceu in care sotul meu, pe atunci amic si apoi boyfriend 🙂 incerca sa ma cucereasca 🙂 nici vorba de tupeul si obraznicia de acum…si de fapt au trecut mai putin de 10 ani de atunci si societatea s-a schimbat atat de mult… pacat…nu se pierde partea “siropoasa”, ci partea in care il descoperi pe celalalt cu calitatile si defectele lui, in care incerci sa ghicesti ceea ce isi doreste si in acelasi timp realizezi ce anume te face pe tine multumit, implinit si fericit 🙂 eu nu as renunta pt nimic in lume la acea particica din viata, la peripetiile caraghioase (mai mult sau mai putin) prin care am trecut impreuna si care ne-au imbogatit ca invidizi 🙂

  • Reply
    Alina
    30/06/2007 at 1:14 PM

    Sunt sigura ca toate fetele sunt de acord cu tine 🙂 Mai ramane sa ii convingem si pe baieti 😀 Acum, serios vorbind, exista foarte multi baieti/barbati inteligenti, culti, respectuosi, cu simtul umorului…(and the list can go on)

  • Reply
    catalin
    30/06/2007 at 1:24 PM

    e un fapt andressa, la fel si banii, politica si interesele.. nu prea avem cum sa le invingem, inlatura, tot ce putem face este sa ne construim vieti pe cat de mult putem in jurul lor, inafara lor.

    altfel cred ca stii si tu prea bine, ca acel gen de oameni nu sunt pe cale de disparitie, ci dabea au inceput sa se nasca.

    azi imi place albastrul si somnul.

  • Reply
    andressa
    30/06/2007 at 1:33 PM

    Miss m,
    da, ste imbogatesti, nu “pierzi vreme”.

    alina,
    din fericire, sunt sigura ca persoane de ambele sexe ofteaza si se gandesc ca era mai frumos pe vremea otiliei.

    catalin,
    da, dar eu tot sunt nostalgica.

  • Reply
    S.
    30/06/2007 at 1:38 PM

    excelent, andressa, excelent tare de tot. bravo, soro!

  • Reply
    Agavriloaie Marius
    30/06/2007 at 2:19 PM

    Din pacate lucrurile stau asa. Oamenii si-au pierdut romantismul si l-au inlocuit

    Mie unul imi face placere sa stau seara sub clar de luna si sa vorbesc cu persoana draga mie.

  • Reply
    bogdan
    30/06/2007 at 2:21 PM

    ah… “pe vremea otiliei”… drept la lingurica 🙂

    imi aduc aminte de o scena absolut fabuloasa dintr-un roman de henry james (portretul unei doamne, cred), in care sotia isi surprinde sotul vorbind cu o alta. imaginea nu are nimic extraordinar: el sta pe un fotoliu, ea (cealalta) in picioare, in fata semineului. si totusi, e vorba de un adulter: codul manierelor vremii spunea ca, atunci cand o femeie sta in picioare, e o impolitete grava ca barbatii sa stea asezati – ceea ce nu putea saa insemne decat ca sotul si cealalta femeie erau deja intimi. da, andressa, s-a pierdut mult din subtilitatea si rafinamentul relatiilor dintre sexe. ca sa nu mai vorbim de sofisticarea seductiei…

  • Reply
    depe
    30/06/2007 at 2:48 PM

    pe langa ce santiere treci tu zilnic?

  • Reply
    cristian sutu
    30/06/2007 at 3:32 PM

    sa treci pe linga un santier si e de ajuns… atentie, cad caramizi!

  • Reply
    TJ
    30/06/2007 at 3:45 PM

    Sunt un observator.
    Dar maturitatea si naturaletea/usurinta cu care ai reusit sa iti asterni ideile “in lumea asta urata si uneori gretoasa” de care pomenesti ma surprind placut de cate ori am ocazia sa fiu “raton, veverita, pisica”…

    Excelent scris!

  • Reply
    moromete
    30/06/2007 at 4:12 PM

    Pe vremea Otiliei nu exista Internet… mare dezavantaj…

  • Reply
    Keos
    30/06/2007 at 4:14 PM

    Alina, nu toti barbatii sunt “baieti de baieti” si nu toate fetele sunt ingerasi sentimentali si melancolici, si voi sunteti vinovate partial de ceea ce se intampla…

  • Reply
    carolingianul
    30/06/2007 at 4:22 PM

    eu unul ma cam simt 🙂

  • Reply
    nila
    30/06/2007 at 4:37 PM

    @Alina: e de ambele parti: o fata mi-a spus, dupa ce ne intalnisem de vreo 3 ori si eu nu facusem nici un “pas”, ca sunt excesiv de timid 😀 … asa ca a facut ea “pasul” si nici macar nu si-a dat jos guma din gura.
    @Andressa: Vremea trece, toate se schimba, sunt sigur ca si pe vremea Otiliei erau specimene mai grabite :). Cred ca e totusi un echilibru, ca sunt atatea femei grabite cat sunt si barbati grabiti asa ca nu trebuie sa ne facem griji(ignoram faptul ca-s mai multe femei in lume decat barbati), in cele din urma o gasim ce vrem. Romantismul real, nu ala din cartile de “bune maniere” nu cred ca se poate pierde asa usor in timp, degeaba acum 20 de ani barbatul scria scrisori si in cele din urma cerea mana fetei parintilor ei daca dupa casatorie el se considera seful casei si violenta domestica era “in floare”.

  • Reply
    tricks
    30/06/2007 at 6:30 PM

    Rau e ca mai mereu esti pedepsit pentru incercarile tale de-a face totul bine. poate si de-aici vin indiferenta si increderea in sine prea mare.

  • Reply
    Alex TG
    30/06/2007 at 6:54 PM

    Foarte bine zis, ai dreptate. Eu, ca baiat, iti sustin cauza intru totul.

  • Reply
    morbo
    30/06/2007 at 7:44 PM

    no lasa ca-i bine ca sunt si din astia. i pun in valoare pe ceilalti, pentru cele care prefera pe ceilalti

  • Reply
    marinelas2002
    30/06/2007 at 9:44 PM

    Şi totuşi, Dumnezeu este milos…Şi totuşi suntem după chipul şi asemănarea cuiva (la început). Andressa, e bine să fii obiectivă, însă eşti prea tânără să vezi doar jumătatea goală…Cu cât mai mulţi îşi pierd optimismul, cu atât reuşeşte “negativismul” şi “deconstructivismul” să capete valoare! Mereu să ai un gând pozitiv la începutul zilei! Eu am fost lovită de foarte multe, la fel ca şi alţii presupun…Însă la 42 de ani, cu un picior lipsă, urc pe munţi, scriu poezie, am reuşit să termin şi facultatea, lucrez în 3 locuri, blogăresc, îmi văd de familie şi tot aşa…Oricum este bine să-ţi formezi un cerc de prieteni şi cunoştinţe care să te iubească şi să te înţelagă cu adevărat…Ceilalţi sunt…întâmplări, experienţe. Nu trebuie să te afecteze. Să ai succes!

  • Reply
    Jeriko
    30/06/2007 at 9:58 PM

    Se confunda clasicul cu invechitul si romantismul cu penibilul. Cred ca am iesit din secolul vitezei cu inima indoita.

  • Reply
    suminonA
    30/06/2007 at 10:27 PM

    fantastic… da… ce sa spun … nu ai dreptate ?
    daca un “erou” incearca sa se comporte “cum trebuie” cu o “eroina” … primeste a 2-a zi “sutul in dos” …poate cu o explicatie ceva de genul “era prea cuminte” sau mai stiu eu ce …
    si apoi … iti plac asa zisele “blind dates” ??? (e sigur ca ajungi sa i dai 15 min de atentie) daca nu cum i dai o sansa sa it vorbeasca ? doar daca iti place cum arata ? … superficial… sunt si eu nelamurit… poate ma ajuti tu… sau poate ai “pachetul de intrebari” la care daca omul emotionat greseste raspunsurile…. adios :)… WTF ???
    sa fim cinstiti… toti suntem superficiali (intodeauna exista exceptii de la regula) si abordarea “cu tupeu” este cea mai eficienta… depinde de interes… si de locul unde se intampla…

  • Reply
    vlad
    30/06/2007 at 10:40 PM

    Nu si-a pierdut lumea romantismul, doar ca nu mai e cool si cam oboseste neuronul.
    Trist!

  • Reply
    runbaby
    30/06/2007 at 11:35 PM

    asl pls 🙂

  • Reply
    Cicel
    30/06/2007 at 11:42 PM

    Mai , ce rost mai are preludiu daca finalul e tot acelasi. Traim intr-o societate in care timpul inseamna bani. Nu mai este timp pentru lucruri romantice, cuvinte spuse sub clar de luna si alte lucruri. Direct fapte. Iar intrebarile directe de care zici tu andressa mi se par chiar foarte eficiente; de ce sa pierzi timpul aiurea incercand sa gasesti un raspuns cand poti intreba direct. Timpul castigat il poti investi in productie pentru a misca putin societatea asta romaneasca.

    chestia cu romantismul e tipic latinilor. In loc sa ne gandim la progrese ne gandim la lucruri care nu au relevanta. Uffff, saraca Romanie 🙁

    Wake uppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!

    runbaby: acum am obs ca la moda e “asl pls jpg or png” :))

  • Reply
    meplusmyself
    01/07/2007 at 8:16 AM

    Romantismul e o chestie de rezonanta : doi pe aceeasi lungime de unda. Doar ca unda trebuie sa fie mai lunga de o noapte 🙂
    Eu cred ca inteligenta, indiferent de sex , gaseste culoarul potrivit pentru emotii si gesturi romantice chiar si in secolul vitezei. Deci trebuie sa cautam inteligenta si vom regasi si “mi-e doar sa te tin in brate”.
    Multumesc.

  • Reply
    alexandru lupulescu
    01/07/2007 at 10:42 AM

    Daca suntem putin atenti vom observa ca agresivitatea prezenta pretutindeni este, de fapt, o spaima.

    Spaima pe care au dobandit-o masele atunci cand reperele adevarate au inceput sa nu mai fie vizibile, atunci cand scara de valori a fost cucerita printr-o vulgara lovitura de stat.

    Cei care nu au reusit sa ramana echilibrati au fost prinsi de valul “trebuie sa fiu cool”.
    Ce faci atunci cand, cu orice chip vrei sa fii pe acest val?
    Revenit fiind la baza piramidei ai doua preocupari: placerea si, uneori, tendinta de a sari direct in varful piramidei fara sa-i intelegi mecanismul.

    Pentru prima nevoie femeile tind sa fie cat mai atragatoare, iar barbatii cat mai “cocosi”. Si unii si ceilalti vor sa posede ca suprem argument (al meu, a mea).

    Calea prin care descoperi universul din jurul tau fara sa-l agresezi a fost parasita de multi dintre noi. De ce? Fiindca a devenit “neeficienta”.
    Aureola mamara putin vizibila nu mai naste un zambet, ci un ranjet.

    Majoritatea canalelelor de comunicare induc o stare de agresivitate acceptata de cei care trebuie sa fie, cu orice chip, pe val.
    Iata un exemplu: e suficient sa calatoresti dimineata cu metroul. Analizati-i pe oamenii care se desfata citind “Liberatatea”. Diverse categorii sociale, dar toti avand ochii dilatati peste sanii sau sexul femeilor din poze si citind cu nesat articolele de-a dreptul pornografice.
    Oamenii acestia nu vor fi cu nici un chip blanzi, curtenitori. Totul este de-a gata: sex cu mii de barbati, implanturi, accidente, violuri …agresiunea ca hrana pe care o inghiti fara sa o mesteci.

    Dincolo de aceste manifestari sunt oameni care inca reusesc sa planga atunci cand asculta Concertul pentru Flaut, Harpa si Orchestra, de Mozart.
    Andressa, exista oameni care zambesc atunci cand privesc copacii.
    Oameni care prefera, atunci cand au 5 minute libere, sa mearga agale spre o fantana.
    Am intalnit fiinte care-si folosesc mainile pentru a mangaia.
    Inca ne mai putem bucura de nori, apusuri de soare, gustul piersicilor, culoarea macilor, de liniste.

    Pentru toti ceilalti trebuie sa fim noi lumina.

    http://www.youtube.com/watch?v=BQeeZDkMCUQ

  • Reply
    suminonA
    01/07/2007 at 2:16 PM

    hehehe… ce de cuvinte “grele” …

  • Reply
    ionut doi
    01/07/2007 at 3:01 PM

    depinde si de persoana abordata. de exemplu, cele rumenite la solar si cu cercei pana la brau nu prea necesita rabdare, timp, romance. si totusi merg o data:) pe de cealalta parte, daca totusi vrei ceva mai bun…

  • Reply
    andressa
    01/07/2007 at 3:04 PM

    ionut la patrat,
    ba da, si ele necesita.

  • Reply
    Raluca
    01/07/2007 at 4:12 PM

    Ai surprins fenomenul foarte bine, dar ar fi nedrept sa generalizam. Ma socheaza cand aud ca la universitate se organizeaza seri de “speed dating”. Baietii se aseaza la mese si fetele se muta de la o masa la alta (supravegheate!) din cinci in cinci minute, sa-si gaseasca alesul. E trist. In acelasi timp, e recunoscut tipul “baiatului sudist”, atent si sufocant de dragut. In fine, stiu asta din experienta prietenelor mele, ca eu am pe cineva de zece ani, cand lumea avea rabdare sa se cunoasca 🙂

  • Reply
    mirage
    02/07/2007 at 2:04 AM

    daca esti prea direct esti asa cum ai scris tu….
    daca esti prea ante si bun esti luat de prost…
    daca esti indiferent inseamna ca nu ai treaba cu ea….
    daca le vorbesti mai apasat ai figuri in cap…
    lista poate continua…

    mai greu cu iubirea si cu bunul simt zilele astea

  • Reply
    Alex
    02/07/2007 at 7:31 AM

    Barbati romantici si mai putin romantici au fost si vor exista intotdeauna. Trebuie doar sa-ti dai seama cu cine ai de-a face, si asta, daca esti o persoana inteligenta o poti face chiar de la primul “contact” cu acea persoana. Totul depinde de cum iti faci “selectia” ;).

  • Reply
    mihai peticila
    02/07/2007 at 8:54 AM

    Cineva îmi spunea acum câteva zile că îi ia mai mult de o lună să se îndrăgostească de o persoană. Asta după începutul relaţiei. Am crezut, sincer, că îşi bate joc de mine. Nu am înţeles cum poţi începe o relaţie cu cineva de care nu eşti îndrăgostit. Nu înţeleg nici acum. Privind în jur şi mai vorbind şi cu unii şi cu alţii, se pare că asta e tendinţa generală. Postmodernă, ca să zic aşa. Un alt lucru pe care nu l-am înţeles în legătură cu începuturile de relaţii a fost cum unii oameni nu se gândesc, din prima clipă, că vor să fie cu persoana de lângă ei până la sfârşitul timpului, să aibă o familie cu acea persoană, copii şi nepoţi, chiar strănepoţi, şi în final să adoarmă unul în braţele celuilalt. Scuzaţi-mi nebunia, dar dacă nu există această dorinţă, atunci la ce bun să mai începi o relaţie? Din plictiseală? Ca să îţi răspunzi la întrebarea “hai să văd cum e”? Mă uit în jur şi nu înţeleg lumea. Şi sufletul mi se umple de fericire că nu o înţeleg. Decretaţi-mă nebun şi lasaţi-mă să fiu fericit!

  • Reply
    alexandru lupulescu
    02/07/2007 at 12:09 PM

    “Mă uit în jur şi nu înţeleg lumea. Şi sufletul mi se umple de fericire că nu o înţeleg. Decretaţi-mă nebun şi lasaţi-mă să fiu fericit!” bravo, Mihai!

  • Reply
    andressa
    02/07/2007 at 12:20 PM

    alexandru lupulescu,

    Analizati-i pe oamenii care se desfata citind “Liberatatea”. Diverse categorii sociale, dar toti avand ochii dilatati peste sanii sau sexul femeilor din poze si citind cu nesat articolele de-a dreptul pornografice.
    Oamenii acestia nu vor fi cu nici un chip blanzi, curtenitori. Totul este de-a gata: sex cu mii de barbati, implanturi, accidente, violuri …agresiunea ca hrana pe care o inghiti fara sa o mesteci.

    Faptul ca cineva are fantezii sexuale cu hopopotami, nu inseamna ca ar si sari pe un hipopotam deindata ce va avea ocazia. E o diferenta intre ce vizam, ce fantezii avem, ce consumam si CINE SUNTEM. Nu ne caracterizeaza in totalitate ceea ce consumam, nu as pune egal intre cele doua dimensiuni.

    Noi consumam media de diverse feluri din multe motive, implinim numeroase nevoi (divertisment, informare, detasare) . Nu as spune ca cititorii de Libertatea nu vor fi niciodata tandri, buni. E un cliseu. In primul rand ca exista lucruri mai odioase pe lumea asta decat Libertatea, nu inteleg de ce este asta etalonul prostiei sau rautatii. Sani? Pai, sunt reviste hard-porn pe lume. Cei care suntconsuma porno trogloditi? Eu consum, dar nu ma consider femeie a pesterilor.

    La fel, cititorii de Libertatea nu pot fi redusi la pozele cu sani din publicatie. Citesc pentru a se detasa. Si eu ma uit pe reviste de moda uneori. Sunt o superficiala? Ma indoiesc ca lectura unei reviste spune atatea despre o persoana.

    Sunt de acord cu ce ai scris, dar nu cu argumentul cu cititorii injuratei publicatii.

  • Reply
    Florin Grozea
    02/07/2007 at 2:08 PM

    In primul rand nu-mi place generalizarea “am uitat sa…”, “nu mai stim sa…”. Nu e asa, nu toti suntem la fel. Nu toti suntem buni, si nu toti suntem rai.

    Pe de alta parte “tehnicile” pe care tu le critici merg la un segment de oameni. La altii nu. Si cred ca mereu a fost asa, oamenii vin din locuri diferite, sunt diferiti comportamental si cultural.

    Poate esti dezamagita de cineva care trebuia sa fie “ca tine”. Nu poti fi dezamagita de cineva care este evident “altfel decat tine”. Zic.

  • Reply
    andressa
    02/07/2007 at 2:13 PM

    Florin,
    generalizarile sunt necesare cand tragi concluzia. Bineinteles ca nu suntem toti asa, faptul ca eu spun ca nu sunt asa dovedeste ca exista cel putin doua feluri de a privi problema. Eu vorbeam insa despre un curent foarte raspandit. E ca si cum as spune “nu ne mai pasa de mediu” – daca vezi cata poluare exista, generalizarea este corecta deoarece ea presupune existenta unei cresteri in acea directie, nu neaparat inexistenta celeilalte baricade!

    Cat despre oamenii grabiti si impresionati de ei insisi, in lumea mea cel putin ei sunt foarte numerosi, iar stilul “lasa vrajeala” e din ce in ce mai popular. Despre asta am scris.

  • Reply
    Adrian
    02/07/2007 at 2:30 PM

    sincer sa fiu si tu esti vinovata…. tr sa ai rabdare sa-l cunosti mult mai bine pe acest om inainte sa iesi cu el….si sa ajungeti unde ati ajuns. sa nu-mi zici ca e cel care ti-a dat trandafirul rosu!!!!

  • Reply
    Phoebs
    02/07/2007 at 3:36 PM

    Bine zis Andressa. Cand tragi concluziile, trebuie sa generalizezi. Iar ceea ce ai scris tu se practica din ce in ce mai des…

  • Reply
    Piticu21
    02/07/2007 at 8:49 PM

    Anca, nu se practica, gresit.

    Se vrea.

    Si s-a ajuns in asa hal incat, daca esti agresiv si ataci direct si la obiect … hai sa te f.., inseamna ca poti fi nesi*, dar si ca ti se poate raspunde cu da.
    In schimb, daca iei o floare si o discutie, cazi in cealalta extrema, a fraierului fara bani care spera la iubire, iar iubirea nu exista.

  • Reply
    Crispy
    02/07/2007 at 9:41 PM

    Romantism… multor oameni acest cuvant nu le zice nimic in afara de “Of, viata mea, of iubirea mea…”. Poti sa mai fi romantic in zilele noastre? Daca o faci esti considerat de majoritatea un pampalau.

    Exista putine fete care apreciaza baietii romantici. Si pana sa dai peste o astfel de fata, te lovesti numai de parasute si fete “cool” cu nasul pe sus. Dupa ce te arzi incercand sa faci pe Romeo cu cele din urma, crede-ma ca nu-ti mai arde de romatism.
    Ajungi si tu la aceeasi parere: “Romantismu-i pentru prosti.” Este un cerc vicios din care de cele mai multe ori iesi schimbat. In rau.

    Sarut mana, domnita Andressa.

  • Reply
    andressa
    03/07/2007 at 10:27 AM

    Piticu,
    nu pot decat sa ma ridic de pe covor si sa ma scutur de praf, dupa ce am citit aforismele pe care cu generozitate ni le-ai impartasit, deoarece am cazut de ras. 😀
    Sa recapitulam: “se vrea”. Ok. 😀
    “daca iei o floare si o discutie” – 😀
    “a fraierului fara bani care spera la iubire” – tu stii cat costa o floare??? E mai scumpa decat o bere sau un prezervativ!! 😀
    “iar iubirea nu exista” – Nu-mi spune, niste cercetatori americani au demonstrat intr-un laborator ca de fapt iubirea e un amestec hormonal declansat de frica si de foame. 😀

    Piticule, fii serios – nu te ia nimeni de fraier daca dai o floare, iar iubirea exista.

  • Reply
    Rin Tin Tin
    04/07/2007 at 12:53 PM

    Andressa, e greu sa scrii despre un subiect atat de delicat ca acela numit “lupta sexelor”. De la papa Freud incoace, trecand printre multi sociologi, antropologi, feministe, pederasti, sarlatani, gigolo de prost-gust, si asa mai departe, toti au incercat sa vada toate fatetele acestei probleme. Problema spinoasa, aspra, unsuroasa, si cum mai vrei tu.

    Tu ai reusit intrucatva. Spun intrucatva, pentru ca ce scrii tu degaja parfumul inconstient al femelei agresate. Al femelei atinse intre picioare fara voia ei. E un post cu parfum de viol latent, frica, dezamagire..Some guy disappointed you, dear?

    Tu spui: “ce conteaza cine esti si cine sunt”. De parca ar fi asha simplu, nu? Cine esti, si cine sunt, intrebari la care avem raspuns? Cat s-a dezbatut pe tema cunoasterii de sine..Si uite ca gasim raspunsul pe blogul Andressei:)

    Tu spui: “Cand sunt in substanta ta curiozitatea si finetea.” Curiozitatea, istetimea, faptul de a fi fun.. da.
    Dar finetea? De cand a fost finetea un atribut al genders relations? Sau ce-are a face finetea cu romantismul? Poate sensibilitatea, desi si sensibilitatea comporta diverse nuante.. Sa luam de exemplu filmul de animatie numit “Corpse bride”. Este sensibil, fin, funny? Daca te-ar invita cineva sa-l vezi pe calculator, cum ar fi? Romantismul poate fi si negru, sau cenusiu, sau de diverse alte culori, nu neaparat albastru azuriu, cum zicea cineva mai sus, care avea “asa o stare”..

    Sunt sigur ca, daca revolutia sexuala predicata de W. Reich in cartea sa cu acelasi nume, ar fi continuat in mod firesc, si nu ar fi esuat in puritanismul post-industrial al anilor 90-2000, ai fi avut o cu totul alta perspectiva asupra lucrurilor. Sunt sigur ca nu ai un dildo acasa, sau, daca ai, cum se impaca el cu a oferi o floare? Sau sta in glastra langa trandafirul primit ieri?

    E drept, nu te ia nimeni de fraier daca dai o floare.. Intrebarea e: e momentul, sau nu, sa dai o floare? O floare la momentul nepotrivit sau tardiv poate fi extrem de nociva atat pentru receptor, cat mai ales pentru donor. Cu alte cuvinte, iti poti da seama ulterior ca chiar ai fost ultimul fraier.

    Si eu urasc oamenii infatuati. Si eu urasc oamenii care nu au simtul ridicolului, si nu isi dau seama ca nu au haz. Si eu urasc situatiile penibile, but..
    But this ain’t a bed of roses, m’dear.
    Iti propun un exercitiu. Incearca sa inlocuiesti sexul personajului care se intrezareste in ce-ai scris tu, cu sexul opus. Si incearca sa rescrii intreaga postare asa. E un exercitiu de sinceritate..

  • Reply
    alexandru lupulescu
    04/07/2007 at 2:15 PM

    andressa,

    imi mentin afirmatiile in privinta publicatiei respective, dar sa nu intram intr-o polemica pe aceasta tema pentru ca in minutele petrecute pe blogul tau as vrea sa simt ca ma indrept agale spre o fantana.

  • Reply
    batranutragator
    04/07/2007 at 3:09 PM

    am citit cateva dintre comentarii si culmea, nu am reusit decat sa fiu de acord cu cel al lui Rin Tin Tin. pe care il si cunosc dealtfel. Fiindca aici vorbesti, nu e greu sa nu vezi, din experienta ta proprie. Ultima oara cand am cunoscut pe cineva eu am fost cel invitat la un film, si mai mult, as putea spune ca eu am fost cel pus in masura sa aleg daca doresc sau nu mai mult decat o cafea… Nu zic ca nu ai avea deloc dreptate, insa nu e cazul sa avem pareri partinitoare. Mai exista si barbati sensibili, si mai mult, mai exista si barbati care viseaza cu ochii deschisi si isi inchipuie cum duc flori femeilor pe care le respecta si le doresc.

  • Reply
    ak2000 Andrei
    07/07/2007 at 10:22 PM

    mirage July 2nd, 2007 2:04 am
    daca esti prea direct esti asa cum ai scris tu….
    daca esti prea ante si bun esti luat de prost…
    daca esti indiferent inseamna ca nu ai treaba cu ea….
    daca le vorbesti mai apasat ai figuri in cap…
    lista poate continua…
    mai greu cu iubirea si cu bunul simt zilele astea

    Frumos au scris mirage si cu piticu!

    Cred ca postul este despre cum se agata mai nou… pe net. 🙂
    Mai toate fetele au “mess” si hi5 din cauza ca daca nu au, nu sunt “cool”. Multe din ele vor raspunde ca il au pentru a comunica cu prietenii.  Am observat ca daca ceri numarul de telefon unei tipe intalnita live, in mare parte din cazuri primesti un refuz, dar daca ii ceri id-ul de “mess” cu o mai mare usurinta ti-l da. De ce? Deoarece ea te desconsidera sau se gandeste ca te administreaza mai usor fiind intr-o lista pe un program IM, ca la o adica poate scapa usor de tine prin ignore. De asemenea nu prea mai conteaza ce ii spui cand ei pe zi ii zic 10-20 masculi sau id-uri diverse, invitatii si ea poate alege! Un mascul vrea sa varieze prin natura lui. In prezent pentru cineva care nu arata ca Brad Pitt sau nu are banii lui Columbeanu (exemple), pentru a se descarca are, printre altele si 2 variante rapide, comode si cat de cat ieftine: ori intrii pe site-uri de profil gen escort-romania, fetite net ori stai si vrajesti la ele pe mess. 🙂 Daca incepi si ii spui pe mess ca esti romantic, ca ai vrea sa-i daruiesti o floare sau chestii din astea ai toate sansele sa fii considerat un “alt fraier” sau “un alt prost”. Daca ii spui “hai la mine” ai mult mai mari sanse de reusita! Daca esti baiat finut si vrei o cunoastere normala in timp, ai mari sanse sa o pierzi deoarece ti-o ia celalata fereastra de mess in care ea vorbeste in paralel. 🙂 De dragoste sau/si romantism ca in filme, au mult mai putini parte de ele, prin randurile tineretului roman internetist. 🙂 Imi plac intrebarile deosebite de gen adresate chiar si dupa 3-4 linii de text: “Si cu ce spuneai ca te ocupi? Dar tu nu i-ai spus cu ce!  Intrebare pusa nu pentru ca ea este interesata de job-ul tau, de hobyurile tale, de programul tau, etc, ci cu sensul clar: are functie de director intr-o banca sau e un alt fraier?
    Banuiesc ca nu o sa-mi fie aprobat postul sau daca o sa fie o sa fiu considerat lamer, onaninst, frustrat, “get a life” sau altele in acelasi stil. 🙂

  • Reply
    daniel stan
    10/07/2007 at 4:09 PM

    In mare parte cam mai dreptate….cum poti sa incepi o relatie cu cineva de care nu sti indragostit…hmmm…ciudat…pentru ca eu am cunoscut-o pe sotia mea printr-un prieten…nu conteaza cum si in ce fel….si am inceput sa “iesim la un suc asa ca nu prea aveam ce face”, ea era dupa o relatie mai lunga care se terminase prost…eu eram singur si nu prea aveam timp de altceva decat de munca…totusi ne-am casatorit dupa cateva luni in care am avut multe piedici pentru ca ne hotarasem asa repede sa facem asta si parintii nu erau de acord…si vreu sa spun ca acum nu mai putem sa traim unul fara altul…”texte” insa asa este….si acum ca este departe imi este tare dor de ea….deci.nu trebuie sa fi neaparat indragostit de o persoana sa incepi o relatie…si daca esti si incepi relatia respectiva s-ar putea sa realizezi pe urma ca nu e nimic din ce ai sperat si ca nu va potriviti deloc….ce scurta e viata …nu credeti….

  • Reply
    LupuCuSenile
    16/07/2007 at 2:39 AM

    Rin Tin Tin, “puritanismul post-industrial al anilor 90-2000”? Esti un dobitoc pompos.

  • Reply
    Rin Tin Tin
    20/07/2007 at 10:58 AM

    LupuCuSenile: ma sugi de pewla.

  • Reply
    Alex Stelu
    07/09/2010 at 5:47 PM

    Ahh Rin Tin Tin, chiar era nevoie sa recurgi la un asemena limbaj? Chiar ma bucurasem ca am gasit un blog cu un limbaj adecvat… Dar vad ca am fost dezamagit din nou… Pacat

  • Leave a Reply