Donam 10 000 euro unui ONG – Cercetasii Romaniei.
Propozitia e mai sus spune esentialul. Pe lung – mai multi bloggeri, nici nu stiu cati (45 cred), fac reclama unui magazin pentru o luna, iar banii obtinuti in urma campaniei sunt donati unui ONG ales de noi si de voi.
Ideea a fost a lui Ionut Oprea. El a spus: ce ar fi daca am face o campanie pe bloguri pentru a putea masura impactul unei asemenea actiuni? Pentru ca procesul de gasire a unei forme a fost transparent (licitatie pentru pachetul de publicitate pe Okazii.ro) si mai ales pentru ca banii urmau sa fie donati eu am acceptat provocarea.
Cei ce s-au inhamat la treaba asta au pus cate un banner pe prima pagina (vedeti in dreapta), pun linkuri la sfarsitul fiecarui post (incerc sa nu uit, serios, fac eforturi!) si o data pe saptamana scriu un review (sincer, nu avem constrnageri, putem scrie si de rau!) despre firma careia ii facem reclama.
Aceasta campanie nu ne afecteaza creativitatea sau debitul – postam in continuare despre ce vrem, cat vrem.
Eu sunt foarte mandra ca sunt implicata in acest proiect. Facand ceea ce fac oricum, scriind pe blogul meu ce-mi trece prin cap, pot ajuta niste oameni sa-si puna in practica proiectele.
Sper ca cititorii acestui blog sa nu fie deranjati de linkurile din subsolul posturilor. Ba chiar sper sa va fie utile (eu intotdeauna caut pe net informatii despre produse IT inainte sa le cumpar din magazin) si sa fiti si voi mandri ca prin navigarea pe Internet ati ajutat si un proiect foarte misto.
Asadar:
Campania Blogvertising: Camera video
4 Comments
corbel
12/09/2007 at 11:34 PM1. interesant..
2. primul link din mesaj are nevoie de corectura..
3. magazinul online e offline 🙂 (prea au sarit cititorii pe el)
andressa
13/09/2007 at 12:15 AMmersi. am corectat.
Ioana
16/09/2007 at 7:53 PMDe ce “Cercetasii Romaniei?”
andressa
16/09/2007 at 11:52 PMIoana,
Ionut Oprea a facut un poll pe blogul sau si acest ONg a iesit castigator.
Personal, as fi ales alt ONG sau as fi ales alta metoda de selectie, dar Ionut s-a ocupat de asta.