CUMPARAM

[EA] Două bloggerițe au fondat un nou brand de îngrijire românesc: Feel Good Beauty

“Noi credem cu tărie ca femeile sunt cele mai frumoase atunci când se simt bine în pielea lor. Iar noi ne dorim ca acest lucru să se întâmple in fiecare zi, indiferent dacă decid să poarte cea mai frumoasă rochie din dulap și un machiaj complet, sau o cămașa simplă și să își petreacă ziua complet nemachiate.”

Denisa Luntraru și Sînziana Năstase și-au luat primele lecții despre business ca bloggerițe. Denisa a început cu un blog personal în 2008 și a continuat cu DailyDreamDecor.com în 2011, un blog de design de interior, iar Sînziana este autoarea blogului Project Fairytale, apoi a încercat un business cu pantofi personalizați în 2009 și mai târziu a fondat, împreună cu partenerul ei, Boîte des Merveilles: ei creează un bookclutch personalizat cu titlul cărții preferate, iar coperțile sunt interschimbabile.

Prietene de 10 ani, cu o pasiune evidentă pentru frumusețe, ele au ajuns într-un punct în care s-au gândit să facă ceva împreună. Se declară “dependente de produse de skincare” și s-au gândit să îți găsească un loc pe piață cu un brand de produse vegane, deschis în București, dezvoltat printr-un proiect european. A durat un an să găsească rețetele produselor pe care le-au pus în vânzare: cremă de zi, de noapte și serum. Toate trei sunt formulate pentru tenul sensibil și reactiv, sunt ultra-hidratante și au proprietăți anti-aging. Un al patrulea produs este în curs de dezvoltare.

“Ne doream să obținem produse care să îndeplinească mai multe funcții și să răspundă la toate nevoile noastre.”

Prietenii și diverse cunoștințe le-au sărit în ajutor. Au testat produsele și au dat feedback, până ce ele au optimizat rețetele și au întocmit dosarele pentru a crea prima serie de produse pentru vânzare – câteva sute de produse deocamdată. Conservantul folosit pentru fiecare produs este notificat Ecocert și conferă valabilitate 1 an.

“Textura, iubesc textura lor și faptul că efectul este instant, simți diferența după primă aplicare”, spune Denisa Luntraru când descrie produsele create de ea și prietena ei și, desigur, specialiști.

“În faza de concept suntem noi două și un farmacist specializat în dermato-cosmetice. Apoi în faza de formulare, intervine un chimist, care împreuna cu farmacistul dezvoltă rețeta. Apoi, pentru producția efectivă, personalul laboratorului.”

Investiția s-a ridicat până acum la 10.000 euro.

Totul este produs în București, în afară de ambalaje și toate ingredientele. Iar antreprenoarele se mândresc cu un branding care le reprezintă valorile, naturalețe, simplitate, eficicacitate, dar și o diferențere importantă pe segmentul de piață.

“În primul rând, vorbim de lipsa parfumurilor și a uleiurilor esențiale, ingrediente foarte iritante pentru tenul sensibil și reactiv, care nu aduc niciun mare beneficiu nici persoanelor care nu se confrunta cu aceste probleme. Apoi, concentrația mare de activi anti-age și de hidratare, care nu se regăsesc în multe produse dedicate tenului sensibil.” 

Produsele se vând deocamdată doar în România, pe site-ul oficial, iar Denisa și Sînziana se gândesc să le vândă și pe piața internațională. Feedbackul primit le-a încurajat în această direcție.

“În primele două săptămâni de la lansare am primit numeroase întrebări despre livrarea internațională. Ne dorim un parteneriat cu un retailer care să se ocupe de acest aspect, sperăm să se concretizeze cât mai curând.”

 

EA este o serie de articole Andressa.ro despre femei inspirate, creatoare de concepte și lucruri deosebite, care merita respectul nostru și atenția noastră, un like, un share, o comandă sau o donație.

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Andreea
    21/10/2019 at 1:45 PM

    Sunt sincer entuziasmata cand vad initiative romanesti in domeniu. Am intrat pe site si am fost dezamagita, din pacate, cand am vazut ca atat crema de zi cat si cea de noapte sunt la borcan si nu intr-un tub care sa permita un contact mai limitat cu aerul.

    • Reply
      andressa
      21/10/2019 at 2:54 PM

      Sper să țină cont de acest feedback producătoarele. E încă o perioadă de testare cred, abia le-au lansat Sunt sigură că vor mai face imbuntățiri pe parcursul dezvoltării afacerii.

    Leave a Reply

    %d bloggers like this: