TRAIM

Experienta mea cu Uber

Update: dupa ce am scris acest text, m-au contactat de la Uber si am primit feedback punctual, despre fiecare suparare a mea. De fapt, asta ma face sa imi schimb total concluzia. Exista inca o mare diferenta intre acest serviciu si cele de taximetrie traditionala: oricat plangeri am facut la companii de taxi, pentru orice, niciodata raspunsul nu a fost “ce cerem scuze”, “vom vedea ce s-a intamplat” sau “va oferim un voucher”. Pana una alta, raman cu Uber, intr-o relatie pasionala de love-hate. 🙂

Diferenta dintre Uber si taxiuri obisnuite este din ce in ce mai mica si stiu ce vorbesc, merg cu una dintre variante in fiecare zi de ceva timp.

1. Multi soferi Uber vorbesc cu mine. Si nu vorbesc despre verificarea confortului, vreti sau nu sa deschid aerul conditionat / este in regula daca ocolim pe strada cutare, ci de conversatii lungi si obositoare, monoloage de fapt, despre cum le merge lor in general. Nu e nevoie de un raspuns sau o incuviintare ca ei sa o tina langa pana la destinatie. Unul dintre soferi mi-a povestit chiar despre clientul de dinaintea mea, cine era, de unde l-a luat si unde l-a dus si la final, ca Stan Patitu’, m-a rugat din suflet sa ii dau 5 stele ca altfel e scos din sistem. I-am dat 3. Poate am fost prea generoasa. Dar am zis ca doua primeste oricine te duce la destinatie si nu te ia la injuraturi: stiu, am standarde foarte scazute.

2. Multi soferii Uber se plang de distanta pana la destinatie. Ceea ce ii diferentia de taximetristi… s-a dus pe apa sambetei. Prefer sa merg pe jos decat sa iau un taxi pentru o statie sau doua de tramvai pentru ca, indiferent ce bacsis as lasa, ma bombane tot drumul oamenii. Acum patesc asta si cu Uber, desi platesc o cursa minima, la anumite ore ea fiind chiar foarte scumpa.

3. Unii soferii Uber au masini neingrijite. Din ce in ce mai des, nimeresc in Loganuri murdare.

4. Unii soferi Uber nu sunt capabili sa asculte indicatiile sistemului de navigatie.

5. Aplicatia Uber da erori. Des. De cate ori chem Uber la birou, masina ma asteapta la kilometri departare, desi pin-ul e pus corect, adresa e scrisa corect. (Update: am gasit solutia, pun adresa la vecini, adica un alt numar, si atunci vine corect.)

Din pacate, orice idee buna si cu executie buna la altii, se transforma incet, incet intr-un esec la noi.

PS: am scris in formularul de feedback despre soferul care a comentat in legatura cu distanta si am primit raspuns ca va fi mustrat omul. 🙂

You Might Also Like

3 Comments

  • Reply
    andrei
    22/01/2016 at 8:54 AM

    Eu am folosit Star o perioada insa acum m-ai mult ma enervez – dureaza extrem de mult pana gasesc o masina. Am inceput sa folosesc GTI Taxi, e o aplicatie noua dar vad ca au foarte multi soferi.

  • Reply
    Gabriel Popovici
    25/01/2016 at 3:25 PM

    Buna ziua,
    Legat de uber se poate comenta un pic?
    Si eu sunt client uber…pina acum super multumit!
    Este adevarat de cand cu iarna a crescut enorm timpul de asteptare dupa masina.
    Dar la taxi nu am avut sanse sa chem masina din aplicatia de pe mobil!!!
    Asa ca am revenit tot la Uber.
    Personal nu am avut experiente neplacute cu soferi,,,,dar nici nu vorbesc cu ei in masina,buna ziua si atat.
    Daca am ceva de spus si vorbit cu soferul este legat doar de traseu,in rest imi vad de ale mele si nu am fost deranjat….o fi eu mai norocos?!?!
    Oricum am observat si eu schimbari negative la UBER :
    -au acceptat soferi de taxi in sistem(sunt foarte usor de depistat fata de restul soferilor,vorbareti si dupa stilul de condus agresiv gen taxi)
    -au marit pretul fata de taxi(ar fi ok din punctul meu de vedere daca calitatea serviciului nu ar fi avut de suferit)
    Doar atat din punctul meu de vedere si al experientei mele personale de client din martie 2015 pina in prezent.
    Nu consider ca este nevoie sa vorbesc si de experientele placute cu uber deoarece ati crede ca le fac reclama.
    A se nu uita ca eu ca si client am drepturi!
    Este alegerea mea cum si cu cine ma deplasez de la punctul A la punctul B.
    O zi buna

  • Reply
    Radu
    26/01/2016 at 1:49 PM

    Din experiența mea de până acum (sunt foar fan Uber) cel mai ok serviciu mi se pare cel oferit de aplicația Clever Taxi. Cu Uber mi-am încheiat relația când am văzut ce erori au în sistem legate de datele cardului și cum ajung cursele din Beijin să fie plătite din conturile unor oameni din București. Așa că am revenit la taxi și asta e singura aplicație unde am opțiuni, îmi alege șoferii de la ce companii vreau eu și le știu mai ok, am o listă de șoferi preferați cu care merg.

  • Leave a Reply

    %d bloggers like this: