Ma gandesc sa imi fac un cont la BCR, alt cont, cum ar veni, ca deja am vreo 3 conturi la ei, dar nu le folosesc, ba chiar le ignor. Sa-mi fac cont, zic, pentru ca am dedus eu, “perspicaca cum” sunt, dupa ce am analizat reclamele alea noi cu “noi stim ce iti doresti” ca BCR te ajuta in relatiile de amor.
Sa va explic: in prima reclama nenea de la BCR il ajuta pe Gigel-mai-mototol-de-fel sa aleaga florile pentru prima aniversare a casatoriei, iar in a doua reclama nenea de la BCR sare cu florile, ursuletul si cadoul (de unde intelegem ca ursuletul nu e cadou, dar ce o fi?, ma intreb eu aiurea… ) tocmai cand ea ii facea lui capul calendar pentru ca e un dobitoc si i-a uitat ziua de nastere sau aniversarea sau ceva de genul asta, o zi pe care fetele o sarbatoresc cu entuziasm si baietii nu.
De fapt, din reclame inteleg ca BCR lucreaza mai mult cu barbati. Adica pe ei ii scoate din incurcatura, ca sa nu zic din bucluc, femeile sunt doar fericitele elemente pasive ale situatiei si primesc flori. Tot e ceva.
Macar nu vorbim cu pitici, ca-n reclama aia sinistra…
20 Comments
boo
09/11/2007 at 10:44 AMvai, urasc reclamele la BCR de cand au lansat chestia aia cu “cum ar fi sa existe cineva care sa stie ce iti doresti” sau ceva de genul asta. in primul rand ma enerveaza ca nu au facut nici un efort sa puna si o imagine dragutza pe outdoor-urile alea, le-au lasat asa albe si urate, in al doilea rand de fiecare data imi vine sa le zic so what, daca cineva stie ce-mi doresc inseamna automat ca se implineste sau ce.
ing-ul e dragutz 😀
andressa
09/11/2007 at 10:46 AMboo,
totally 😀
bogdan
09/11/2007 at 11:11 AMDa’ cu pitici ce ai??? :)) Mai mult orice mai mult orice :))
Alchimistul
09/11/2007 at 11:37 AMBuna observatia ta, reclama la BCR este cam discriminatorie, ar fi trebuit sa se gandeasca la asta.
Pe de alta parte, campania este buna si inspirata, iar BCR avea nevoie de o noua imagine acum dupa ce a fost preluata de Erste. Acum ramane de vazut daca si la ghiseul banci se schimba ceva, ca daca nu se schimba nimic si raman aceiasi angajati care nu au habar pe ce lume traiesc atunci nu doar ca au dat banii degeaba pe campanie dar va avea si un efect negativ asupra imaginii banci.
Sloganul “stim ce-ti doresti” mi se pare bun decat cel ales de Raiffeisen “reusim impreuna”. Iar cu piticii nu putem face comparatie intrucat la BCR este o campanie de imagine iar chestia cu pititici este o campanie de produs.
Toate cele bune,
Alchimistul
stingo
09/11/2007 at 12:02 PMBCR să tacă, pentru că nu ştie ce-mi doresc! Tot ce îmi doresc în viaţă e să-i şterg cu o palmă zâmbetul superior al salvatorului BCR din reclama cu ursuleţul!
stingo
09/11/2007 at 12:03 PMŞi să mă culc cu uitucul.
andressa
09/11/2007 at 12:05 PMstingo,
ahahahahaaaa. uitucul e dragut, intr-adevar. 😛
Sorin
09/11/2007 at 12:35 PMDa, da aceleasi idei le-am intalnit si aici. Sper ca nu te ia inspirat. 😛
Oricum ca sa fiu mai on topic, ai ajuns la ideea ca iti vei deschide un cont la ei deoarece spoturile se adreseaza barbatilor!!! Funny
boo
09/11/2007 at 12:50 PMhm. mie imi place “reusim impreuna”, ca si “credem in vise realizabile”, de la banca transilvania cred. mi se pare ca exact asta ar trebui sa spuna niste banci, nu aberatii sentimentale gen “stim ce-ti doresti” sau “e vorba de emotii, e vorba de tine” [nu e vorba de mine, e vorba de bani, doooh!]
BlindGirl
09/11/2007 at 1:30 PMMie imi place, e simpatica reclama, te face sa o observi. si aia cu piticii la inceput parea nasoala, dar pe masura ce au mai scos un spot si-au conturat ideea iar ultima parte e chiar ok. Eu il urasc pe nenea Zanul. Blink, boinc, boinc.
Astia cred ca se adreseaza barbatilor ca ei sunt cei ce trebuie ajutati (true) si ca e posibil ca ei sa vrea sa fie salvati de vreo sotie cicalitoare care vrea una-alta si are nevoie de o rata. Asta cred eu ca e targetul.
Ca femeia il sfatuieste sa mearga sa consulte un specialist in cealalta reclama e si mai fain gandita… oricum au target destul…
Christiansen
09/11/2007 at 9:35 PMSti ce e nemaipomenit cu noile servicii BCR? Eu n-am vrut sa scriu pe blog ca sa nu promovez chestia asta … dar BCR introduce ABONAMENTUL la servicii bancare, pe piata romaneasca.
Cand ma uitam la nemti imi venea sa-mi dau palme. Vroiam si eu sa platesc o suma fixa pe luna, de exemplu la Kommerzbank pleaca de la 4 euro si sa beneficiez de un numar de tranzactii incluse … spre exemplu 5 ordine de plata si acces la TelBanking … InternetBanking si alte servicii din astea …
Bravo lor! Din pacate eu sunt clientul altei banci de peste 2 ani … si chiar sunt multumit de ei …
morbo
09/11/2007 at 10:04 PMvrajeala…”pachet de produse”si alte alea. las’ ca stiu ei…n-am incredere ca ies pe plus cu nici o banca din primele 3.
Marin Vasile
09/11/2007 at 11:01 PMHmm…vad ca sunteti cu totii porniti impotriva reclamelor de la BCR. Ei bine, tin sa va spun ca mie imi plac…ma amuza.
blogatu
10/11/2007 at 11:46 AMTotusi, sunt niste reclame medii, nu-mi plac in mod deosebit. Si de ce nu folosesti si celelalte conturi 🙂
Ca eu am doar unul si-l folosesc.
faptenuvorbe
11/11/2007 at 4:22 AM“eu itsi recomand ssa vorbessti cu un sspetzialisst” 😉
buna duma.
asa iti dai seama ca oamenii sunt cam dusi cu capu’. din faptul ca majoritatea oamenilor cred ca e vorba de un psiholog/psihiatru…
stingo
11/11/2007 at 12:26 PMMie asta cu “Reuşim împreună” îmi aduce aminte de fix acelaşi slogan al Alianţei Civice din anii ’90, ironizat de CV Tudor şi transformat în “Răguşim împreună”…
keffie
11/11/2007 at 8:50 PMcred ca despre reclamele la bcr nu poti vorbi decat la misto.
in primul rand ca headline-ul lor este o promisiune pe care bcr nu poate sa o indeplineasca, doar stim ce e cu bcr, iar in al doilea rand, sa ma lase cu aberatiile lor de spoturi, sunt de tot rahatul. nu vorbeste plannerul din mine, vorbeste “consumatorul”.
nu as apela la bcr decat pentru ca sunt foarte aproape de locul unde stau, dar si asha… mai sunt si transilvania, si banca romaneasca (apropos, a lor e aia cu visele realizabile) si brd si bancpost.
diamond
14/11/2007 at 2:33 PMEu ador reclamele alea cu pitici! ;)) Si desi e banala, imi place si reclama la Banca Transilvania cu barbatul cu bagheta magica cu care il tachinam tot timpul pe un coleg, fiu de director de Banca Transilvania ;)) asa ca te poti si distra pe seama lor
andressa
14/11/2007 at 2:36 PMaia cu bagheta imi place si mie.
andrei
19/11/2007 at 1:28 AMhai fetele ca va-ti dori un tip ca George (asa e proclit).
o sa urmeze la bcr o reclama si cu partea feminina.ramenti pe televizoare :))