TRAIM

De vorbă cu Diana Moldoveanu despre OrDeLi, o revistă cu idei de organizare și amenajare

OrDeLi. O nouă revistă pe piață, iuhuu! Sper că nu sunt singura entuziasmată dintre noi doi, adică eu și tu, cel sau cea care citește aceste rânduri.

Cu cât mai multe titluri pe piață, cu atât mai bine pentru cititori, nu? Competiție, deci mai multă calitate, nișare, targetare, numai lucruri bune. Așadar, am remarcat apariția unui nou titlu: OrDeLi. O publicație trimestrială disponibilă deocamdată doar online, realizată la standarde de print quality, spun asta referitor la conținut, cât și la layout. Primul număr a avut aproape 100 de pagini și a fost dedicat sustenabilității. E muncă acolo, documentare, conținut original și interesant.

Titlul vine de la Organizare + Design + Living. Este un produs foarte nișat, deci if it’s not for you, it’s not for you. Dar dacă ești și tu pasionat de idei și trenduri în materie de organizare, creșterea productivității, design și lifestyle sustenabil, atunci probabil ești la fel de încântat ca mine că un produs românesc abordează aceste teme. Este o stare pe bine în format digital. Afli și te relaxezi, e terapie pur și simplu!

Cine a fondat OrDeLi?

Diana Mihăilă – primul master professional organizer din România, care a fondat cea mai mare comunitate de profil din România,  #IdeiOrganizare, recunoscută în cadrul Facebook Women Community Leadership Meeting în 2019, fost jurnalist, autor al unei metode de organizare certificate, pe care o puteți citi și pe DianaMihaila.ro.

Alina și Claudiu Ciobanu – antreprenori media, publisheri și organizatori de evenimente B2B, fondatori ai proiectelor media
retail-FMGC.ro, BricoRetail.ro, ElectroRetail.ro, platforma de întâlniri de business B2B Meetings.

Diana Moldoveanu, PR strategist & business designer, pasionată de design de interior, motiv pentru care s-a specializat în acest domeniu, cu aprofundarea filozofiei hygge în amenajări interioare, iar de aproape 6 ani scrie pe DesignTherapy.ro.

Eu sunt de modă veche, probabil, de aceea sunt abonată la 6 publicații tipărite și mai multe online. Nu doar că îmi place să le răsfoiesc când le primesc, dar am un ritual al revizitării lor după un timp, fiind depozitate în bibliotecă. Mereu descopăr ceva nou, când le recitesc după câteva luni.

Vezi câteva pagini din OrDeLi aici:

De ce au lansat ei OrDeLi?

„Proiectul a pornit de la ideea de a oferi o resursă utilă cititorului. Fiecare text ar trebui să lase ceva în urmă. Poate o idee despre cum să-ți micșorezi haosul din dormitor. Sau poate despre cum să alegi mașina perfectă pentru familia ta. Sau poate cum să amenajezi biroul de acasă să fii mai productiv” – Diana Moldoveanu.

Am stat de vorbă cu Diana despre ideea de a lansa acest produs nou pentru că, sincer, m-a intrigat faptul că cineva vrea să intre în publishing și chiar visează la print, deși se știe bine că nu este un domeniu înfloritor, din care să te îmbogățești, ci chiar dimpotrivă.

Ce are de câștigat un cititor prin urmărirea conținutului vostru? Care e profilul cittorului? Ce nevoi / preocupări are acest cititor?

Informație. Și o stare de bine. Ne folosim de proiectele personale pentru a afla ce-și doresc cititorii să afle, ce părere au despre anumite subiecte. De exemplu, primul număr a inclus și două sondaje proprii, despre organizare și despre sustenabilitate. Ne dorim să oferim informații relevante aici și acum. Prin urmare, mare parte din sumar
este sugerat de rezultatele acestor sondaje.

Cititorul nostru face parte din categoria persoanelor care își doresc să fie la curent cu noutățile și trendurile, dar în același timp nu fac schimbări în viața lor pentru că așa dictează trendul, ci pentru că își doresc să trăiască mai bine. Alegerile sale sunt conștiente și echilibrate. Cititorul OrDeLi trăiește și muncește în spații care îi stimulează productivitatea și creativitatea, care îl ajută să se
relaxeze în același timp.

Cititorul nostru este și antreprenor, și CEO, este și freelancer în domenii creative, dar și un părinte care-și dorește să-și planifice eficient bugetul pe termen mediu și lung. Cititorul OrDeLi poartă multe pălării, însă are un lucru în comun: dorința de a trăi în echilibru.

 Care sunt obiectivele voastre?

Să ajungem la cât mai multe persoane care au nevoie de informațiile prezentate în OrDeLi. Să fim o resursă utilă, dar și un mijloc de relaxare. Primul număr a avut aproape 100 de pagini, probabil că al doilea va depăși acest prag. Prin urmare, obiectivul nostru este ca paginile noastre să fie salvate și accesate atunci când cititorul are nevoie de o informație anume. Fie că dorește să aplice o metodă de a-și organiza bucătăria, că are nevoie de un shopping list de produse care îi vor înfrumuseța și îmbunătăți viața, fie că pur și simplu vrea să se relaxeze cu o lectură bună.

Așadar, vă recomand și vouă să urmăriți și următoarele numere dacă vă pasiunează temele abordate. Eu mă consider deja abonată, sunt fan! <3

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply