Am primit azi un mail care m-a lasat paf! 🙂 Hai sa va fac ziua mai simpatica!
Context: in vara, cand ne pregateam sa plecam in vacanta, am sunat la cateva agentii de turism si am cerut niste oferte pentru cateva destinatii. Am primit ofertele pe email. Am decis sa acceptam oferta unui anumit agent de turism si asta a fost povestea.
De atunci insa, o agentie de turism (a carei oferta am refuzat-o printr-un email), ma bombardeaza cu newslettere care nu au buton / optiune de “dezabonare”.Adica SPAM. Azi m-am hotarat sa iau taurul de coarne si sa le scriu un email in care sa cer sa fiu scoasa din baza de date. Mailul meu a fost: “Va rog sa incetati sa imi trimiteti oferte pe email. Nu am cerut niciodata asa ceva, daca voi cauta ceva anume, voi cauta pe site-ul agentiei dvs. Va multumesc. A.R.”
Raspunsul lor… priceless!
Stimta doamna/domnisoara
Adresa dv este in banca noastra de date ca un client al nostru care a cerut ceva, noi am raspuns acelei cereri chiar daca am muncit degeaba si nu s-a finalizat
Pe viitor, va sfatuim sa nu mai cereti servicii inutile altor personae care nu au nici o obligatie fata de dv pentru ca nu este un serviciu platiit din bugetul de stat, si sa va faceti rezervarile singura – asa ar fi correct Unii clienti au bunul simt sa raspunda macar ca renunta la oferta si nu astepata sa fie rugati s-o faca. In general clientii educati se semneaza. E o atitudine care tine de educatie.
Vedeti informatiile de mai jos.
Va vom sterge cu mare placere din banca de date.
mailul a fost semnat de manager!
33 Comments
ionouka
09/10/2009 at 12:04 PMDe ce nu ne spui si ce agentie nemaipomenita e asta? Nu de alta, dar daca le cer vreodata vreo oferta, sa le si vars in cont niste bani!
Ostap Bender
09/10/2009 at 12:06 PMPai vezi ce patesti daca nu stai linistita, acasa…:) Adevarul e ca sunt foarte nesimtiti si din pacate aceasta este o practica comuna in domeniul prestarilor de servicii. Dar ii poti reclama si amenzile nu sunt tocmai mici.
Cosmin
09/10/2009 at 12:08 PMfantastic!
Tweets that mention ultrapenibili » Andressa -- Topsy.com
09/10/2009 at 12:22 PM[…] This post was mentioned on Twitter by vali petcu. vali petcu said: greu la deal cu clientii putini http://www.andressa.ro/2009/10/ultrapenibili.html […]
mihai
09/10/2009 at 12:35 PMDaca nu dai numele agentiei tot degeaba.
Geo
09/10/2009 at 12:43 PMCel mai fruoms ar fi fost sa le pui numele firmei in titlu, sa-l bolduiesti de vreo 3 ori si sa pui link spre tine cand vorbesti de ei. Eventual sa-ti mai rogi si vreo 3 prieteni sa faca acelasi lucru. Macar stim o treaba cu google bombing 🙂
Cata
09/10/2009 at 1:00 PMDon’t you just love Romania?
C.D.A.
09/10/2009 at 1:01 PMnishte indicii ceva de cine sunt astia ? pleeeeease !!! pretty pleeeeeaaase !!!!! (eu deocamdata [de un an asa :D] am probleme cu dezabonarea de la cotidianul)
claudiu
09/10/2009 at 1:02 PM:)) cat curaj .. bine ca au raspuns totusi :))
mace
09/10/2009 at 1:51 PMscuze de offtopic, mă vând! angajaţi-mă!!!!! detalii aici:
http://jobpentrumace.wordpress.com/
thanks!
andressa
09/10/2009 at 2:42 PMDe ce nu dau numele agentiei?
Pentru ca nu mi se pare in regula sa fac public mesajul semnat fara acordul lor. Intr-un fel, as fi la nivelul lor cand imi trimiteau mesaje pe care eu nu le solicitasem fara a-mi da sansa de a ma dezabona macar.
Nesemnat, cred ca era necesar sa-l public. E bestial! :)))))
“nu este un serviciu platiit din bugetul de stat, si sa va faceti rezervarile singura – asa ar fi correct ”
Auzi la ei, din bugetul de stat?! :))) Nu asta face o agentie de turism: da oferte la solicitare? Ar fi trebuit sa platesc pt ca mi-au zis niste preturi?
Jesus Christ…
Nu mai zic de lectia despre bunul simt. Chapeau!
gabriel
09/10/2009 at 3:19 PMVa rog frumos sa faceti public numele agentiei si al managerului care prin purtarea lor murdaresc si juignesc multe alte agentii de turism serioase si muncitoare care incearca din greu sa ofere servicii de calitate si sa multumeasca toti clientii cit se poate de mult.
Va rog frumos sa nu mai tolerati astfel de obiceiuri si demascatii fara mila, pentru ca prin imitare se copiaza mult mai repede ce este rau decit ce este bun.
Va multumesc ca veti continua sa vizitati agentiile de turism serioase si profesioniste. Va asteptam cu drag
wlfp
09/10/2009 at 7:18 PMUn inganfat prost, e managerul ala care a trimis un asa email.
Nu au bun simpt si habar nu au sa faca afaceri. Se cred inca in comunism si se astepta sa mergi cu kilu de salam impachetat in ziar, ca sa te bage in seama.
T.
09/10/2009 at 7:49 PMDeci asteptam numele.
(unde e iconul ala cu mina care bate darabana din degete?)
si apropo de considerentele tale morale: magaroii n-au scuze. Doar faci rau si altora, care ar putea sa-i evite citind aci.
Food For Depression
10/10/2009 at 8:58 AMLOL!
Tare.
A.
10/10/2009 at 11:32 AMHa! Ce tare (not)!
Zilele trecute mi-a povestit o prietena cum i-a ramas cardul blocat intr-un bancomat si a apelat la cineva din interiorul bancii ca sa il scoata. Banca era BCR. Omul i-a spus ca vine imediat, a lasat-o sa astepte asa o vreme si, cand in cele din urma chiar a venit, a inceput sa bombane: “ce sa va fac, doamna, daca v-ati bagat cardul in bancomat”!!!
evergreen
10/10/2009 at 10:04 PM;)) hihi. cei de la agentiile de turism au ceva probleme…
tu esti o fericita ca ai reusit sa pleci, dar prietena mea s-a trezit in aeroport la cinci dimineata ca biletele de avion nu fusesera platite de agentie…
mihai
11/10/2009 at 12:47 AMSalut! Te invit la un concurs Tema concursului este “Muzica in viata mea”.
Concursul este adresat atat bloggerilor cat si cititorilor.
Trebuie sa scrieti cate un articol pe aceasta tema.Mai exact, ce reprezinta muzica pentru voi, cat face ea parte din viata voastra.Intra sa vezi mai multe informatii multumesc http://www.radiowhisper.com/2009-10/concurs-editia-a-iii-a/
andressa
11/10/2009 at 8:46 AMevergreen,
domnezeule! N-as vrea sa stau in calea Testosului daca ni s-ar intampla asa ceva. As vrea sa stau undeva in public, in primul rand, cu niste popcorn si cola, sa savurez spectacolul. 🙂
Titus
11/10/2009 at 2:01 PMMișto mailul, cu greșeli gramaticale incluse 🙂 Ăsta e nivelul de la noi
natty
11/10/2009 at 7:04 PMnu pot sa cred!
is this for real?
eu in locul tau le-as raspunde ceva la misto dar la cat de prosti par nu cred ca se vor prinde
totusi nu imi vine sa cred ca cineva poate abera in halul asta 🙂
andressa
11/10/2009 at 8:54 PMtitus,
cred ca sunt greseli de ortografie totusi.
natty,
nu merita un raspuns, cred eu.
Tzutzuami
12/10/2009 at 8:11 AMSi eu cred ca trebuie sa spui numele agentiei. Sa lasam scrupulele atata vreme cat ei se comporta asa. e un blog public, poti spune ce vrei si despre cine vrei. NU e o lege a blogurilor. 🙂
Bogdan Epureanu
12/10/2009 at 11:31 AMSi eu zic ca ar fi bine sa spui numele agentiei… macar sa stim si noi sa ne ferim. 🙂
Ove
12/10/2009 at 6:53 PMf tare :))) ce cretini pe lumea asta :)))
luci
12/10/2009 at 7:45 PMDaca Madonna n-a facut bis, macar tu cedeaza la insistenele noastre. VREM NUMELE AGENTIEI DE TURISM!!! Te rugam!!!
ki
15/10/2009 at 7:44 AMAndreea, ai dreptul sa publici complet continutul e-mailului respectiv (inclusiv headere si semnatura) atata vreme cat ti se adreseaza si nu are un disclaimer care sa te determine sa pastrezi confidentialitatea lui.
Nu vad niciun motiv (legal sau moral) pentru care sa fie nevoie sa-l anonimizezi 🙂
andres
19/10/2009 at 7:58 PM:)) Vai ce-am mai ras! Si citesc acum a3a oara raspunsul ala si rad din nou :))
Ai face un bine dc ai publica numele agentiei, poate au nevoie si altii de oferte……… No more comments! =))=))
Sextape
23/10/2009 at 9:05 PMfara nume e ca si cum n-ar fi existat…
Madalina
17/11/2011 at 3:13 PMNimic nu ar trebui sa te mai mire.
probleme in serviciile de turism in Romania » Andressa
04/09/2012 at 4:13 PM[…] Postul intreg e aici. […]
Alexandra.
04/09/2012 at 4:28 PMDe-a rasul plansul…
mihai
13/09/2012 at 7:58 PMeste spiritul comercial la romani in actiune !!!!
genial mailul !!!! 😀