Citeam azi o reclama la un salon de cosmetica si radeam de una singura. Era un afis lipit pe strada. Reclama zicea “Vrei unghii de invidiat? Vrei par intins? Vrei coafuri in trend? Lasa-ne sa te surprindem!”
De aici eu inteleg ca daca vrei par intins ei ti-l fac cret si daca vrei unghii de invidiat, ei ti le fac de rasul curcilor.
Ca daca te duci cu asemenea asteptari la ei si totusi ei te surprind, banuiesc ca surpriza e neplacuta.
Ce surpriza e sa te duci sa iei pui si sa cumperi pui? Sa vrei bere si sa primesti bere? Nici o surpriza. Daca ceri bere si primesti vin – aia e ceva!
Asa ca nu m-as duce la ei decat cu dorinta (nesincera) de a fi oribila. Pentru ca a pleca de acolo frumoasa frumoaselor. Ati inteles voi ce vreau sa spun.
8 Comments
Paddy
04/09/2007 at 11:48 PMCum ar suna sloganul de care vorbeste Andressa, aplicat in politica? Similar cu al batranei care facea reclama la elasticele pe care si le vindea la gura de metrou x zbierind: “Poftiti la noi! Avem cele mai mici reduceri de preturi!”
Andreea
05/09/2007 at 11:21 AM🙂 As putea sa pun pariu ca e o traducere din engleza. Am o senzatie de deja-vu, sigur sigur am auzit pe undeva “Let us surprise you”.
costel
05/09/2007 at 1:16 PMeu simt asa ca saloanele de frumusete (care’s 99% pentru femei) au cele mai penibile headline’uri, font’uri, cuvinte si culori.
asta pentru ca, sa ma scuzati fetelor, prind.
conteaza mai mult aspectul stralucitor al logo’ului sau curbele caracterelor cat mai sexy.
textul lasa de dorit… dar na… prind.
katie
05/09/2007 at 4:03 PMDa’ reclama aia de pe OTV la saci de gunoi, unde argumentul suprem este “cati zice pe cutie, atatia sunt! 50 de saci”?
andressa
05/09/2007 at 4:30 PMkatie,
ce haioooos, nu pot sa cred ca asa zice! :))))
Seth
05/09/2007 at 11:59 PMAndreea, probabil pe Prima, care au copiat de pe Pro7 muuulte idei de sloganuri de post. Asta include si cel cu “ne place cand zambesti”
katie
06/09/2007 at 10:19 PMandreea, jur! :))
bleuciel
08/09/2007 at 4:38 PMmey apropo ce a spus costel mai sus: ieri sau alaltaieri tocmai ce am auzit la tv reclama pt revista aia “The One”, iar sloganul ei era: “Don’t be anyone, be the One!”. Ce tampenie! In caz ca nu s-au prins cei de la revista sau de la agentia de publicitate care a scornit textul asta hidos, 99.99% din oameni sunt “anyone” 🙄 Chiar nu puteau gasi alt text prin care sa-ti spuna ca esti speciala daca citesti revista? Banuiesc ca asta au vrut sa transmita…