Tocmai am vazut la stirile de pe Prima cum primarul sectorului 2, Ontanu, a stins o tigara in palma unei angajate REBU de la salubritate
Nemultumit de mizeria din parcuri, Ontanu i-a aliniat pe maturatori si pe jandarmi si le-a facut morala. Cand a vazut-o fumand, in loc sa mature, pe o angajata REBU de la salubritate, i-a cerut sa deschida palma, sa puna tigara in palma, cu capatul aprins pe piele. Apoi i-a strans mana, facand-o pumn, cu tigara in palma. A intrabat-o daca o arde si i-a zis ca asa ii trebuie daca fumeaza in loc sa munceasca. “La munca!”
Inca nu mi-am revenit.
ps: culmea e ca stirea punea accentul pe curatenia din parc si nu pe gestul de stapan pe plantatie cu sclavi al lui Ontanu.
cop a pus filmuletul pe youtube.
127 Comments
Adorian
26/08/2007 at 6:34 PMMacar o recunoscut ca l`o ars si pe el un pic. :))
Mda, penibil, insa nesurprinzator in acelasi timp. Asta`i un alt “soc” ca sa nu uitam in ce tara traim.
Alex TG
26/08/2007 at 6:36 PMSuntem in Romania.
andressa
26/08/2007 at 6:36 PMNesurprinzator?!
Eu am ramas masca. Nu pot sa cred ca nu spus nimeni nimic!!
add
26/08/2007 at 6:36 PMlol… =)) in ce tara traiti!
andressa
26/08/2007 at 6:36 PMIn Romania mea nu imi place sa se inample asta.
Prevad un scandal mediatic.
ana
26/08/2007 at 6:52 PMpot sa preiau si eu stirea? imi pare rau ca nu am vazut-o pentru ca as fi scris si eu despre ea, e prea de tot!!! mi se pare foarte aiurea ce s-a intamplat. (nu cred ca o sa provoc un scandal mediatic la cei 2 cititori ai mei, dar sper totusi sa mai trezesc niste lume)
andressa
26/08/2007 at 6:57 PMpreia, preia. fa ce vrei tu.
seful nostru, stapanul nostru at Bite this!
26/08/2007 at 7:09 PM[…] scrie despre un fapt pe buna dreptate numit incalificabil. dupa Basescu, care pana la urma avea voie sa-i zica sotiei […]
Adi
26/08/2007 at 7:28 PMNormal sa trebuie sa ne suprinda. Daca ar fi altfel, ar insemna ca ne-am obisnuit cu mizeria.
AlexTG si Adorian, de la nesurprinderea asta se poate ajunge usor ca fraza “Traim in Romania” sa sune ca un fel de declaratie de orgoliu (suntem unici doar prin mizeriile ce se intampla aici), iar asta e partea voastra de vina.
Ce e mai grav, dincolo de “normalitatea” asta pe care ne-o acceptam, este judecata trunchiata pe care o aruncam situatiilor de genul asta: Nu trebuia sa-i stinga tigara in mana, insa parca si aia o merita, sunt lenesi, trag de timp etc. Si aici e o alta buba in mentalitatea noastra…
Dinu
26/08/2007 at 7:29 PMDraguta, de ce nu stai mata linistita in casa, tocmai acum cand ploua? de ce-ti bati capu` cu tigara strivita de nea`Onteanu? Pe strada mea (sect.2), dumnealui a pus muncitorii sa scoata toate bordurile de granit de langa trotuare. Asta a fost acum 4 saptamani.Mama mea, la 84 de ani merge foarte greu. Noroc cu gunoaiele pe care le-a bagat vantul in santurile ramase dupa scoaterea bordurilor. Maturatori pe strada mea n-am mai vazut din 2004. Asa ca…in alta ordine de idei, degeaba se canta “Desteapta-te romane”, ca romanul doarme ca aia din parlament.Ce scandal? Ce opinie publica? VAX !
pymm
26/08/2007 at 7:32 PMtrei abordari:
1. n-am vazut, ne povesteste andressa; daca mi-ar povesti oricine, as crede fara sa am nici cel mai mic dubiu. asta-i si chichirezul aici: ca toti comenteaza fara sa puna nimic la indoiala. ei, oare de ce nu ne indoim?
2. bun lucru, din pctul de vedere al viitorului sef de campanie: excelent generic pentru spotul electoral. pana atunci va face inconjurul lumii pe youtube
3. in fine – da, i-a stins tigara in palma. da’ voi unde ati fi vrut sa i-o stinga?
ana
26/08/2007 at 7:44 PMs-o arunce la gunoi
pymm
26/08/2007 at 7:50 PMpe cine s-o arunce la gunoi!!?…
andressa
26/08/2007 at 7:53 PMpymm,
ce-i cu glumele astea de membru onorific in ong cu obiectiv epurarea etinica?!
ti se pare amuzant ca ala a stins o tigara in palma unei persoane??
pymm
26/08/2007 at 7:58 PMnu. dar in primele 2 “abordari” am fost atat de sumbru, incat in cea de-a treia se simtea nevoia unei abordari mai extravagante.
(sunt convins ca Ontzanu a facut ce-a facut din alte considerente decat cele rasiste. asta-i doar inceputul, urmeaza cei doi ani)
andressa
26/08/2007 at 8:00 PMeu nu ziceam de ontanu, ci de tine. pareai sa fii impacat cu gestul lui ontanu.
oricum, ontanu a pierdut votul meu. n-are decat sa fie un bun administrator in congo.
pymm
26/08/2007 at 8:22 PMdraga alegatoare,
aici nu-i vorba de a te impaca in vreun fel cu un gest socant, facut de unul dintre numerosii administratori ai acestei tari socante; cunosc zeci, poate sute de cazuri de insi (politicieni, functionari, administratori de orice fel) ale caror decizii (nu atat de “la sange”, e drept) abstracte, au impins zeci, sute de mii de oameni la saracie si au adus cateva zeci de insi in situatia de a-si pune shfacul in gat. cunosc oameni de afaceri, moguli, binefacatori, parinti ai patriei si eroi natzionali care, de dragul de-a castiga un numar lesne evaluabil de voturi, si-au stins de zece, douazeci, treizeci de ori pana acum trabucele chiar in palma ta. a ta, a mea, a celor care citesc chiar acum acest rationament sinistru. si pentru care eu, tu si ceilalti luati fiecare in parte, nu suntem (ca femeia aia pentru Ontanu) “lucratorul care nu-si face datoria”, ci bizonul, guvidele, puletele, sau – mai elegant – cotizantul, contribuabilul, capul de locuitor. Ai idee cum arata o discutie despre bani, despre achizitii publice, despre “investitii” intre doi baroni locali? Sau de ce crezi tu ca li se zice “baroni”?
Gestul lui Ontzanu sare in ochi prin dimensiunea pur emotionala de-a lungul careia provoaca reactii. Desi, chiar si aici e cu dus si intors: crezi ca nu se vor gasi (multi!) din aceia care sa aprecieze cat de “coios” e primarul sectorului lor? Ontzanu te-a pierdut pe tine, dar a castigat, poate, alti 100 in loc.
si, da, cred ca filmuletzul va face cariera pe youtube. air niste sefi de campanie isteti vor sti sa intoarca situatia in favoarea lui.
andressa
26/08/2007 at 8:26 PMdin fericire, valoarea voturilor nu e egala. pentru ca unii au puterea de a-i convinge si pe altii. a pierdut votul meu, tu crezi ca a mai castigat o suta. eu cred ca a mai pierdut 500.
500 care isi mai conving si parintii. de-aia a pierdut nastase, remember? la mustata, dar a pierdut.
pymm
26/08/2007 at 8:30 PMsa te auda Dumnezeu! :))
(oricum, eu nu-s in “parohia” lui Ontanu. Primarul meu e un om educat, el are alte hobby-uri decat sa stinga tigari in palma. Lui ii place sa fure bani)
Droo
26/08/2007 at 8:32 PMIncredibil! Dupa ce raman masca citind despre acest gest de-a dreptul socant, mi-e dat sa vad si reactii pline de impasibilitate, discriminare sau chicoteli. Deja nu mai am cuvinte.
andressa
26/08/2007 at 8:40 PMeu nu stiu daca asta e mai bine sau e mai rau…
zmeura
26/08/2007 at 8:42 PMghinionul lui ontanu ca l a prins TV-ul.
daca n ai fi vazut teribilul lucru pe care l a facut, nu s ar fi schimbat nimic in parerea ta despre el si atunci poate l ai fi votat, asta daca simpatizezi cu partidul lui.
si eu spun ca a facut un lucru incalificabil. de multe ori si cei de la curatenie merita ceva pedepse substaniale pentru ca pierd vremea si de fapt nu fac nimic, dar asta a fost exagerata, de comuna primitiva. cred ca omu’ si a pierdut cumpatul.
desi n am tinut niciodata cu PSD, tipul mi se parea ca se implica. si a taiat singur craca.
asta e.
pymm
26/08/2007 at 8:50 PMandressa: vezi? nici eu nu stiu, si de aceea nici nu prea pot sa ma aprind prea tare, chiar daca as tine cu tot dinadinsul. mai ales ca primarul meu e inca unul spilcuit si cu mult bun simt.
zmeura: ontanu a facut chestia asta tocmai pentru ca era o camera tv prin preajma; altfel s-ar fi multumit sa o injure. dar vezi – ca un om subtire ce se afla –
n-a injurat.
adrian
26/08/2007 at 8:52 PMla Cluj nu se intampla niciodata asa ceva. cei platiti sa mature chiar o fac. asa ca daca nu vrei sa mai vezi asa ceva eu zic sa faci o campanie anti REBU. poate asa nu o sa va mai manance sobolanii in Bucuresti.
pymm
26/08/2007 at 9:00 PMdomnu Adrian, ne mananca.
apropo: ce s-ar intampla daca la Cluj, asa – prin absurd – cei platiti sa mature n-ar matura?
(intrebarea n-are nici o legatura cu electorala sadica a lui Ontzanu)
runbaby
26/08/2007 at 9:05 PMDoamne Dumnezeule…:(
andressa
26/08/2007 at 9:09 PMmda…
adrian
26/08/2007 at 9:10 PMintotdeauna cei platiti la Cluj sa mature AU MATURAT. si sunt mexicani, tigani, cum vrei tu sa le spui, dar spala si matura zilnic strazile. alte intrebari absurde?
Rainy
26/08/2007 at 9:19 PMno comment
eCostin.com » Blog Archive » Scurte de duminică seară
26/08/2007 at 9:37 PM[…] Pe PrimaTV apare Onţanu, primar al sectorului 2, în ipostaza de mare moşier de plantaţie cu negri. Nu am văzut ştirea dar şi mâine e o zi :=). Până una alta citiţi mai multe la Andressa. […]
morbo
26/08/2007 at 9:42 PMtrebuia sa-l scuipe in fata pe ontanu. sau sa-i dea una intre picioare. pesedist de rahat.
pymm
26/08/2007 at 9:51 PMcata violentza…; o atitudine cam morbida, Morbo.
andressa
26/08/2007 at 10:10 PMmorbo,
ce e cu tine ?
Alex
26/08/2007 at 10:14 PMce e mai nasol: daca astia nu se jeneaza in fata camerelor sa faca asa ceva, oare ce fac ei fara sa fie filmati?
se duce dracu sa voteze europarlamentari…sper sa se duca sub 10% din votanti ca sa realizeze ca ne doare in fund de ei
ovi
26/08/2007 at 11:46 PMnu mi se pare corect ca doar pt ca unii au fost mai “smecheri” sau au facut anumite lucruri mai putin onrabile pt a ajunge acolo unde sunt sa se comporte cu ceilalti oameni ca si cu niste animale fara putin respect, ca sa nu mai zic ca era vorba de o femeie si asta indiferent de culoarea pieli sau nivelul de studii si asta chiar daca angajata in cauza era vinovata sau nu erau alte metode de a rezolva problema fara a calca in picioare demnitatea unui om! ontanu a castigat votul meu pt “administrator in congo”
suminonA
27/08/2007 at 12:07 AMsuperb.. cred ca tu ai reusit sa creezi mai multe valuri de cit a facut stirea in sine… din pacate … alesii nostrii … raman alesi pana isi termina mandatul… indiferent de cit de strimb calca…doar nu degeaba s-a inventat gratzierea…
dar… am si eu o intrebare… se poate invata din experienta alora?(in general, iniferent de caz)
sin
27/08/2007 at 12:35 AMiar o sa zici ca’s pe dos, da cre’ca i-a motivat mai tare pe aia cu gestul lui decat daca le zicea ca o sa-i dea afara pe toti daca nu’si fac treaba.
Adorian
27/08/2007 at 12:49 AM@Adi – daca am spus ca gestul in sine este nesurprinzator, crede`ma ca o spun in cunostinta de cauza din postura celui care a vazut si a “simtit” pe pielea lui atatea ale gesturi “socante” din partea celor care nu aveau calitatea sa le savarseasca.
Faptul ca nu ma surprinde, nu inseamna ca accept gestu`. Ca ar putea fi o “declaratie de orgoliu”… nici pe departe. Posibilul orgoliu ca traiesc in tara asta sau ca am nationalitatea actuala pentru mine nu mai exista.
Nu considerati oameni precum Ceausescu, Ontanu, Basescu, Vadim (etc.) exceptii ale asa zisei natiuni romane, ci mai degraba una sau mai multe imagini in oglinda ale ei.
Lumi
27/08/2007 at 7:31 AMMersi Andressa de stire. Infiorator.
Sfat pentru lucratoarea aflata la pauza de tigara: ia-ti un avocat bun si da-l in judecata pentru abuz de putere. O sa castigi, indiferent cati bani o sa te coste initial. Tu nu esti proprietatea personala a unui sadic de doi lei…
Ecologie Umana
27/08/2007 at 12:47 PMPenibil. Era cumva scena din sclava Isaura?
Despre nimic
27/08/2007 at 1:05 PMMie pana acum Ontanu imi parea un tip destul de “serios”, insa un gest ca asta chiar e surprinzator pentru mine din partea lui. Din pacate probabil ca angajatei REBU nu o sa-i vina ideea sa-l dea in judecata (sau daca o sa-i vina nu o sa o poata materializa).
» Chestii de weekend( kindablog )
27/08/2007 at 1:11 PM[…] stinge tigari in mainile muncitorilor (urat, urat, urat…), Andrei defineste webmaneloperul, Zoso vorbeste […]
Alexei
27/08/2007 at 1:23 PMSlab! Prin generala proful de arte plastice l-a prins pe unu’ mai mare fumand langa scoala, l-a adus in clasa in fata comitetului – i.e. in fata noastra – si l-a pus sa manance tigara aprinsa. Deci slab, chiar banal! 😀
andressa
27/08/2007 at 1:24 PMClar. Plus ca nici nu a batut-o! Adica… te rog…
SlimR
27/08/2007 at 2:22 PMdaca nu aparea la televizor si nu era vorba de o persoana publica sigur vi se parea la toti super amuzant, uber cool bla bla si il considerati super smecher pe ala care a facut-o.
adevarat ca omul nu si-a ales cea mai buna metoda de a pedepsi dar contrar conceptiei pe care o au o gramada de oameni care muncesc in “democratie”, in “capitalism” POTI si TREBUIE sa fii pedepsit cand nu-ti faci munca cum trebuie. data afara, taiat din salariu, amenda disciplinara ar fi fost metode bune de pedepsire, dar trebuie date exemple. ma uit si la mine la serviciu cum lucreaza cu picioarele firmele cu care avem contracte si contracte solide si cand vad vreo neregula si-mi intreb seful de birou “nene, pai astora nu le putem face nimica daca ne dau […] incomplete, gresite etc.” si cand il vad ca da din umeri sau se consuma din cauza dobitocilor si inghite ce fac ei imi vine s-o iau pe pereti.
andressa
27/08/2007 at 2:28 PMnu, nu l-am fi considerat “uber smecher”.
dar cu atat mai mult avem pretentii de la un ales!
Raluca
27/08/2007 at 4:17 PMSuna a vatamare corporala destul de grava. Sper sa se gaseasca vreun avocat sa preia cazul.
Cop’s Blog » Blog Archive » Stapinii si negrii de pe plantatie
27/08/2007 at 5:55 PM[…] ne relatează ca Prima TV in jurnalul orei 18:00 a difuzat un reportaj in care primarul sectorului 2 , Neculai […]
Zvoner.ro » Neculai Ontanu, tortionar pe plantatie
27/08/2007 at 6:20 PM[…] Andressa, aflu de gestul mizerabil facut de Neculai Ontanu, primarul sectorului […]
Ana
27/08/2007 at 6:49 PMAndrssa,
compania care se ocupa de salubrizarea stradala in sectorul 2 nu este REBU.
gordon f
27/08/2007 at 8:55 PMsincer, bine i-a facut, nu neaparat ca a ars-o, cat pentru ca poate a lecuit-o de stat. nu sunt masochist, dar sunt genul de om care, daca are ceva de facut, nu se opreste nici macar la pauza de tigara ca sa termine si sa faca treaba cum trebuie… si atunci, tanti de ce sa stea sa fumeze tigarele pe banii mei? n-a ars-o, stati linistit, ca daca o ardea, nu mai zambea cu toata gura. o durea mai tare daca o dadea afara… ceea ce nu e cazul. nu-i iau apararea lui ontanu, si-a pierdut calmul, dar eu i-as fi stins tigarea pe nas! [astept sa ma huiduiti, si dupa aia sper sa va amintiti de mine cand priviti cu placere gunoaiele aruncate peste tot si muncitorii care dorm cu matura in mana).
morbo
27/08/2007 at 10:08 PMce? mi se pare normal dupa ce i-a facut
stingo
27/08/2007 at 10:11 PMHalucinant… Şi nici măcar n-a ieşit scandal, eu numai la tine am văzut ştirea (şi nici nu m-am mai uitat pe filmuleţ, te cred pe cuvânt). Se pare că lumea s-a obişnuit cu mizeria. Adevărul e că după “găozar” şi “ţigancă împuţită” a nesimţitului de la Cotroceni, gestul lui Onţanu se înscrie într-o înlănţuire logică perfectă.
(Azi mi-am dat seama că de fapt eu nu trăiesc în România şi când văd ştiri din astea mă minunez ca un expatriat din ăia pe care îi urâm noi şi care spun “aici, în State,…”. Doar că eu am emigrat pe internet.)
(“Salutări de pe MySpace. Aici plouă toată ziua şi e cântă mereu Björk. Sunt fericit, ceea ce vă doresc şi dumneavoastră.”)
(Mă rog, asta a fost puţin off-topic. Şi nu sunt tripat.)
Blog de dat cu capul » Ontanu pe “plantatie” (bravo, Andressa!)
27/08/2007 at 10:23 PM[…] online. De departe, cea mai cutremuratoare “stire” mi se pare cea scoasa la lumina de Andressa: primarul Nicolae Ontanu stingind – didactic – o tigara aprinsa in palma unei femei. Am cautat, de […]
andressa
27/08/2007 at 10:33 PMAna,
eu asa am retinut. Uniformele par de la REBU. De la ce firma sunt oamenii atunci?
In fine ,asta nu schimba gestul lui Ontanu, chiar daca femeia lucra la Microsoft sau vindea sosete in targ – tot aia e.
F.M.
28/08/2007 at 12:18 AMEu am singurul comentariu inteligent, urban si civilizat care se poate face. Ontanu e o jigodie.
F.M.
28/08/2007 at 12:35 AMNu e vorba numai de gest. L-ati auzit cum vorbeste: “va maninc ficatii!”…
Incredibil dar adevarat » Felicitari virtuale
28/08/2007 at 1:01 AM[…] blogul lui Andressa apare o stire demna de epoca de piatra! Primarul sectorului 2 Neculai Ontanu suparat ca o lucratoare fuma… […]
F.M.
28/08/2007 at 1:01 AM@gordon f
Sire, n-ati coborit inca din copacul comunismului sau ce? Azi, cind parintilor legea nu le permite sa le traga copiilor nici macar o palma, dvs va faceti griji pentru banii dumneavoastra?
andrei
28/08/2007 at 1:10 AMExagerat gestul. Dar o merita. I’m sorry, dar nici macar sa dea cu matura nu sunt in stare astia. Iar daca tu dintr-un gest de genul asta iti schimbi votul… prefer sa nu comentez. Dar am alte criterii dupa care votez. Si pe cata pica am eu pe PSD… Ontanu face cat de cat treaba fata de altii. So..respectele mele.
SlimR
28/08/2007 at 1:45 AMtot aia e andreea, dar ceea ce vroiam eu sa prezint e ca e si mai grav ca se intampla astfel de nedreptati in fiecare zi si pentru ca nu sunt persoane publice, “importante”, implicate se trece cu vederea 😉
Quebecoisfier
28/08/2007 at 4:58 AMOMG !
Doammne, bine ca am scapat de tara asta !
Sincer este cel mai oribil lucru pe care l-am vazut in ultimii ani !
Imi pare rau sa o spun, si daca cineva crede ca scuip pe Romania , nu are decat sa ridice primul piatra…dar asta este atitudine de Ev Mediu. 20 de ani de la Revolutie, Uniunea Europeana si alte asemenea chestii….totul nu este decat o minciuna! Ramanem aceeasi republica fanariota in care Stapanul vine cu grabaciul si il “arde” (?!) pe robul tzigan.
Va doresc multa bafta….
Paula
28/08/2007 at 7:18 AMAs zice mai degraba ca acesta e un exemplu tipic in care mass media “croseteaza”. Cind am citit postul am fost impresionata, revoltata, simpatetica cu biata femeie care credeam ca a indurat niste chinuri groaznice…
In filmulet vad ca ride iar scena e lipsita de dramatismul comentariilor de mai sus. Gestul categoric nu e unul de admirat, dar… ma deranjeaza parca si reactia asta de scandal.
alexandru petria
28/08/2007 at 7:57 AMMă întreb şi întreb: ce cârpaci de ziarist a realizat materialul, dacă a pus accent pe curăţenie şi nu pe gestul incalificabil al primarului?
alexandru petria
28/08/2007 at 8:29 AMCompletare:
Felicitări Andressa…
Te citez şi eu…
Claudiu
28/08/2007 at 8:58 AMAi aparut si pe Hotnews 🙂
http://hotnews.ro/articol_82401-VIDEO-Ontanu-pe-%27%27plantatie%27%27-bravo-Andressa.htm
andressa
28/08/2007 at 9:41 AMPaula,
dramatism nu e pt ca nimeni nu a reactionat!
Femeia isi trage mana cand e arsa. Nu tipa, rade. De ce oare? Pentru ca e in fata marelui sef, iar ea e doar o maturatoare. Crezi ca are contiinta propriilor drepturi? Faptul ca nimeni nu a sanctionat gestul i-a transmis si ei ca e normal – ca “o merita”.
Tipul i-a stins tigara in mana. Daca nu-si ridica nimeni fustele, nu inseamna ca nu e grav.
Alexandru Szasz
28/08/2007 at 9:41 AMĂsta e un fel de ciao tv … hai să scandalizăm lumea!
Alexandra
28/08/2007 at 10:13 AMGestul lui Ontanu reprezinta discriminare din toate punctele de vedere:
1.din punctul de vedere al relatiei barbat- femeie: sa fim seriosi Ontanu n-ar fi avut curaj sa-i stinga tigara in mana unui barbat
2.din punctul de vedere al relatiei politician-alegator: marii politicienii care scuipa in capul tuturor alegatorilor si dupa aia sterg cu cotul
3. din puntul de vedere al etniei roman- rrom: normal ca rromi sunt ceva de ignorat, ei nu au drepturi de nici o culoare
4. din punctul de vedere al vechilor relatii sclavagiste: Ontanu mare feudal, iar muncitorii niste sclavi nenorociti
Nici nu mai vreau sa repet k gestul lui nu ar trebui sa provoace dispute, ci doar dezgust. Astfel de gesturi nu trebuie comentate, ci condamnate.
jollyca
28/08/2007 at 10:54 AMLol. Frate, ma asteptam la stins tigara in palma stil Aiud, Sighet etc. Aia e vraja frate, doar a strans pumnu cu tigara in el (adica a palmat-o mai strans, lol). Daca ii stingea tigara in palma nu mai ranjea aia asa va zic io :). Free advertising !
bad at your job at mnz | psihopatu’ din ‘96
28/08/2007 at 11:24 AM[…] andreea retea posta despre gestul “incalificabil” al primarului sectorului 2 Bucuresti, domnul Ontanu. […]
Cosmin
28/08/2007 at 12:18 PMun calduros mu*e pentru nenea ontzi
SlimR
28/08/2007 at 12:20 PMhahaha ce ma distreaza cum se sare repede cu discriminare cand e vorba de relatii barbati-femei, alta etnie – rromi. pacat ca nu va aduceti aminte si nu reactionati la fel cand o femeie face probleme unui barbat si exista gramada de cazuri d-astea foarte grave. ca sa nu mai vorbesc de rromi care fac vrute si nevrute nu numai romanilor zi de zi, ora de ora 😉
apropos aia e foarte probabil sa se fi purtat ca un scal nenorocit 😉 cel putin un munctior nenorocit.
wyclef
28/08/2007 at 1:08 PMHai.. daca era barbat mai mergea dar sa ii faci asa ceva unei femei.. orice pozitie sociala ar ocupa.. pff
Stf
28/08/2007 at 1:35 PMMa voi sunteti prosti ? Tigara era stinsa! A glumit si el cu .,, te arde? …
andressa
28/08/2007 at 1:57 PMFemeia isi trage mana mana – tigara e evident aprinsa.
Dragos
28/08/2007 at 3:01 PMImi pare rau ca opinia publica nu ia atitudine!
Indiferent cine este el, cine este doamna, nu avea voie sa faca acea demonstratie.
Este cunoscut modul in care se comporta TATUCA la el in palatul de sticla cu functionarii publici.
Domnule Ontanu …. sictir!
tuslama
28/08/2007 at 3:53 PMstirea cu sinistrul ontzanu in rol de feudal sadic e teribila, demna de propaganda comunista de pe vremuri cu iobagii atarnati deasupra focului cu ardei iuti. si “sa nu uiti, darie…” ce vrei, fostul activist de partid se simte moshier acu, aplica si el ce a invatat din lecturile obligatorii de la organizatie…
dar la fel de nasol mi se pare cum reactioneaza oameni si oame aparent alfabetizati, cu bloguri si figuri. care nu pricep cata salbaticie si inapoiere tasneste din gestul lui ontzanu. ce sa ma vorbim de biata tziganca… pai cu astia edificam noi democratia feudala tip iliescu-ilici, copii! in nici un caz n’avem legatura cu coana ioropa! poate la ciordit…
malina
28/08/2007 at 4:12 PMAsta-i complet revoltator!
Si-o fac si stire pe deasupra. Idioti.
Cinabru
28/08/2007 at 4:50 PMLegat de asta, uite ce pune Oana Despa drept comentariu pe blogul DeMaio. Este comunicatul de presa al Primariei Sector 2 despre incident. Cu totul altceva decat s-a spus pana acum (comentariul cu numarul 9)
Vad ca DeMaio nu a fost tocmai “binevoitor” cu tine, dar n-am gasit comunicatul si pe site-ul primariei. Presupun ca va fi publicat in curand, sau nu l-am dibuit eu.
cat
28/08/2007 at 6:47 PMok, incalificabil, dar de ce dai doar acea bucatica din stire?
aveam o parere buna despre el si parerea mea este ca se dadea mare ptr ca erau televiziunile in preajma
Cinabru
28/08/2007 at 8:07 PMCa sa detaliez, in comunicatul emis de Primaria Sectorului 2, se spune negru pe alb ca primarul, suparat de faptul ca unii angajati fumau, “a luat tigara din mana unei angajate si a aruncat-o”. Iar in continuare, dupa cum reiese din imagini, “primarul sectorului 2 a fost cel care s-a ars cu tigara”. Asa ca ori e o facatura de presa, ori se incearca repararea imaginii onorabilului. Normal si firesc ar fi ca cea “vatamata” sa faca plangere. Ceva oricum nu se leaga…
M
28/08/2007 at 8:57 PMmizerabil!!!
Narcotourist
28/08/2007 at 9:17 PMMda..din pacate, a trecut si ziua de astazi si n-am observat nici macar o scanteie de scandal mediatic pe tema asta…Nothing out of the ordinary, in faptul ca o tiganca maturatoare este arsa un pic cu tigara de catre o persoana publica caucaziana cu un statut social ceva mai ridicat..nu se autosesizeaza nimeni…nu se intampla aboslut nimic..lucruile merg mai departe ca si cum scena oribila nu s-ar fi intampla…Tipic pentru Romania…si pentru alte tari din fostul URSS probabil si cu siguranta cotidian in Ghana sau Sierra Leone…Scarba….multa scarba…
Sunt curios ce s-ar fi intamplat daca un gest similar ar fi fost suprins de media din Norvegia, cu primarul Oslo-ului in prim plan….probabil ar fi fost demis in secunda 2 si eventual incatusat…Yet again, ei au edili demni de banii publici in conducerea administratie publice, nu pseudo-burghezi cu apucaturi din feudalism..
Claude
28/08/2007 at 9:29 PMExercitiu pentru acasa pentru toti astia cainatii: stingeti o tigara aprinsa in mina si faceti-o obligatoriu cu zimbetul pe buze. Restul e bla bla bla
alexandru petria
28/08/2007 at 9:53 PMAndressa, blogul tău a fost o surpriză plăcută pentru mine. Am tot citit despre el miştouri ale unor macho de două parale,însă pâna azi, până la faza Onţanu, nu l-am vizitat. Am citit pe îndelete diferite lucruri. Concluzia ţi-am spus-o în prima propoziţie. Felicitări.
Aş fi încântat să facem schimb de linkuri.
hlajla
28/08/2007 at 10:05 PMbai deci daca nu isi da demisia … hai mah sa facem ceva santem o gramada plangem ca prostii siatat .. e trist tot ce sper e sal dea gheorghe
felipov
29/08/2007 at 12:02 AMwtf?
Oare ea stie ca poate sa il dea in judecata?
kb
29/08/2007 at 12:41 AMDinu, scumpule!
faptul ca mama dumitale umbla greu este o mare nenorocire. este la fel de mare nenorocire faptul ca nu s-a maturat pe strazile din sectorul 2 pe unde traiti. insa asta nu inseamna ca cei care sunt NERASPUNZATORI de treaba aceasta ultima – gunoierul sau maturatorul – trebuie maltratati fizic de vreun RASPUNZATOR. sa explic mai bine in caz ca nu se intelege: nu maturatorul este de vina ca cel care teoretic vorbind aloca sarcina si are raspunderea sa o verifice nu este in stare sa faca o munca respectabila. maturatorul – pentru ca sa fie sanctionat pentru ca nu-si face treaba – ar trebui sa fie controlat. de ce ne legam tot timpul de “recrut” si nu de cel care este responsabil ca treaba sa fie facuta impecabil? prin analogie, pentru denota aceeasi mentalitate: de ce urlam la doamna de la pupitru la finante cand este managerul institutiei care nu stie sa puna un serviciu la punct care sa trimita notificari in mod repetat despre ce datorii nestiute mai avem? de ce ne certam cu agentul de paza ca nu este aer cand seful institutiei nu s-a gandit o clipa ca intr-o sala de asteptare de 7 persoane nu incap 30 pe calduri de 34 de grade?
de ce suntem consternati la cei din jurul nostru cand problema este la etajul intai unde se afla conducerea? a, pentru ca autoritatea este sacra? pai atunci imi pare rau de mama dumitale de 84 de ani.
adrian
29/08/2007 at 12:55 AMFelicitari pentru spiritul de observatie! Ai ajuns pe toate canalele de stiri si l-ai facut K.O. pe nr.1 pe Bucuresti al PSD.
gunnar
29/08/2007 at 12:56 AMnici un ONG nu se sesizeaza ca e discriminare rasiala – hai ceva dare in judecata cum a fost cu Base si Tariceanu.
Dragos
29/08/2007 at 12:58 AMREvin!
Fie pi bune, fie pi rele, fie pi sfatuite …. cum o dai tot nu pute bine.
S-a gandit oare Tatuca ca in acea mana a stat candva o stampila pe care scria VOTAT?
Acea stampila a fost pusa in patratul lui si el a ajuns pe tron.
Seth
29/08/2007 at 1:55 AMBine i-a facut!
Flavia
29/08/2007 at 2:59 AM? mi se pare mie sau aia zambea/radea ? nu se poate sa am monitorul atat de prost..
Stii cine sunt eu? | Tudor Mateescu
29/08/2007 at 7:05 AM[…] ca si cum le-ar face un favor le permite sa-l pupe pe obraz. Pe urma le zambeste impaciuitor precum stapanul sclavilor cand le face un […]
blogatu
29/08/2007 at 9:53 AMDa, aia zambea. Ciudata faza, poate era mandra ca aparea la TV 😛
andressa
29/08/2007 at 9:57 AMEra un zambet tamp al unei persoane care se simtea vinovata pentru ca seful cel mare o urechea in public. Sa fim seriosi, nici jandarmii, nici jurnalistii nu au reactionat la faza cu tigara, se subintelegea ca e normal, ca o merita…
Femeia si-a tras mana ca s-a ars, cred ca s-a bucurat ca a scapat asa de “ieftin”. Putea sa o dea afara, nu ?
blogmeaway
29/08/2007 at 10:53 AMde-acord cu OMG “Ramanem aceeasi republica fanariota in care Stapanul vine cu grabaciul si il “arde” (?!) pe robul tzigan.” Incidentul ma amuza si mahneste deopotriva
me
29/08/2007 at 2:24 PMIa uitati-va voi la fata respectivei muncitoare la ADP… Nu arata a om caruia i se stinge o tigara in palma. Probabil a fost o gluma sinistra(condamnabila si asta), a facut in asa fel incat lucratorul adp sa nu se arda la mana.
Ana-Maria
29/08/2007 at 5:12 PMIi mai lipsea un bici. Omului ii lipseste o doaga, in mod sigur.
Bine că i-a stins-o « NoExcuses
29/08/2007 at 5:34 PM[…] August 29th, 2007 started by andressa […]
george...
29/08/2007 at 10:39 PM,,,,urmeaza violul in public,,,,normal isi permite nesimtitul,,,ce daca era tiganca ,,,,,de ce nu a stins tigara in palma unui barbat ,,,,,ce fac maimutoii de la ONG_uri ???? nu se sesizeaza nimeni ???? este un idiot ,,si mai are si un frate geaman ala o fi la fel ??? “” fapta de eroism “” a derbedeului ontanu ar trebui rasplatita cu aceeasi moneda ,,,,are cumva si o sotie sau mama ???? sau direct pe el sa il rasplatim cu un trabuc stins in palma sau in ochii lui aia bulbucati,,,,nu trebuie iertat si nici gasite scuze,,, VINE SCADENTA ONTANULE,,, A CAZUT CEAUSESCU CIT A FOST EL DE TARE ,,,, DAR UN PSIHOPAT CA TINE TI-AI FACUT-O CU MINA TA ,,,
xplorio
29/08/2007 at 10:45 PMIdeea e ca oricine are dreptul sa-si bea cafeaua sau sa-si arda tigara la o pauza la birou. Calitatea o da omul si munca depusa, nu cafeaua ori tigara fumata! Iar daca vorbim de calitate, atunci sa incepem cu Ontanu; si sa vorbim si de conditiile care sunt oferite angajatilor REBU, care, in lipsa de faras, folosesc mainile neprotejate (pentru ca nu li se dau manusi) ca sa stranga gunoaiele maturate.
Si atunci se schimba nota: oare nu cumva oamenii sunt tratati diferit din cauza jobului prestat sau a bronzului avut din nascare? Iar Ontanu nu este de fapt un frustrat ratat, care incearca sa se simta cocos facand pe seful cu angajati REBU?!
Eu de ce imi permit sa-mi beau cafeaua la birou, in timpul jobului, fara ca cineva sa se gandeasca sa mi-o verse in cap, iar femeii de serviciu i se stinge tigara in mana, tratata fiind ca pe plantatii, vorba lui Andressa?
Aici nu vorbim de calitate in campul muncii, tovarasi, deja vorbim de caractere si de brute frustrate aflate la criza varstei a doua.
stirist
29/08/2007 at 10:46 PMcomunistii au ramas
Gopo
30/08/2007 at 11:55 AM“Mult zgomot pentru nimic”, cum zicea taticul Shakespeare acum cateva sute de ani.
Ontanu a pus o tigara aprinsa in palma cuiva. Vai, vai, ce infiorator, o fi supravietuit ? Oare de cate ore de terapie va avea nevoie acel sufletel delicat ca sa treaca peste eveniment ?
S-a gandit cineva si la Ontanu ? Cine stie de cate ori a surprins astfel de cazuri ? Probabil de foarte multe ori. De data asta n-a mai rezistat si a vrut sa dea un exemplu. OK, poate n-a fost cea mai buna metoda, dar macar a incercat. Daca trecea fluierand cu mainile in buzunare lumea l-ar fi injurat spunand “aia dorm si primarul nu ia nici o masura”.
In rest, abureli si apa de ploaie standard din cliseul cu discriminari. Rahat pe bat, era de etnie rroma (am auzit ca nu mai e voie sa scrii tigan). So what ? E regretabil ca se va da apa la moara panaramelor de la ONG-urile ce mananca banii publici sau europeni prefacandu-se ca se ocupa de rrommi. Probabil cand urmatoarea satra va teroriza vreun orasel sau cartier, sau iar vom vedea la TV cum haitele de cersetori rromi nespalati agreseaza verbal si uneori chiar fizic trecatorii din Roma sau Paris, se va baga de urgenta la inaintare clipul cu Ontanu, ca sa pricepem ca de fapt “e vina romanilor”.
Data viitoare sper ca macar sa ia o masura mai simpla – concedierea. Desi parca vad ca iar se va urla ca “rromii sunt discriminati, priviti, i-au dat afara doar pentru ca dormeau in loc sa munceasca, etc, etc”.
patrick
30/08/2007 at 3:02 PMdaca as fi in locul fetitzei aleia i-as face un proces de mai mare frumusetea . Ce ar putea sa piarda ? locul de munca , si sincer nu ar fi mare pierdere … dar asa l-ar satura de publicitate si atunci as fi curios cum ar mai intoarce-o Ontanu. martori au fost suficienti si o tara intreaga a vazut…
patrick
30/08/2007 at 3:08 PMgopo …
imi pare nespus de rau sa citesc ce spui tu , se vede clar ca esti rasist(a).Sunt de acord ca tiganii nu sunt cruce de inchinat si sunt de acord ca fac foarte multe rele , insa hai sa ii judecam pe fiecare in parte. de unde stii tu ca fetitza aia nu muncise pana atunci si abia atunci a avut ghinionul sa aprinda o tigara cand tocmai trecea stapanul plantatiei pe langa ea . In orice tara civilizata dupa un anumit numar de ore ai dreptul la o pauza. Ca vrei sa mananci sa fumezi sau pur si simplu sa stai degeaba … e treaba ta. Nici daca o vedea pe ea aruncand tigara pe jos nu avea voie sa o ia si sa i-o stinga in palma . Pentru pedepse sunt judecatori si politie . NU ne apucam sa ne facem singuri dreptate .
patrick
30/08/2007 at 3:09 PMConcedierea nu e problema lui ontanu iarasi … ontanu trebuie sa vb cu firma care efectueaza curatenia iar firma respectiva poate sau nu sa concedieze pe cineva
Gopo
30/08/2007 at 3:36 PM@patrick
Vai, ce sa zic, m-ai prins. Eu sunt marea problema a Romaniei, gata, e clar.
De curiozitate, cand ai fost ultima oara peste hotarele patriei noastre dragi sa vezi cum se uita multi straini la romani ? Am fost de curand in Olanda, la Groningen, si a fost ceva de groaza. Sunt programator, nu aduc nici pe departe a tigan (na, mi-a alunecat degetul de rasist pe tastatura), nu scuip, nu arunc gunoiul pe jos, etc. Degeaba. Primele 2-3 saptamani TOTI olandezii care stiau ca sunt roman (minus vreo 2 care ma stiau din Romania) s-au uitat la mine ca la un rahat de caine. De ce ? Pai fiindca micutul lor oras (foarte frumos si curat de altfel) fusese invadat de o haita de nespalati … apartinand unei oarecare hetnii conlocuitoare. Cu buletine de Romania (cei 4-5 care aveau), din pacate. Au ocupat niste cladiri la marginea orasului, bineinteles ca-n cateva zile aratau a cocina de porci. Apoi, strazile si trotuarele au fost ocupate de vreo 20 de tiganci, fiecare dotata cu 1-2 puradei, toti murdari si dezbracati. Cerseau toata ziulica, dar agresivi rau, se tineau de olandezi ca scaiul, unele OZN-uri mai si apucau trecatorii de maneca.
De-abia dupa vreo 3 saptamani, cand cei de acolo au vazut ca nu fac parte din haita colorata si urat mirositoare s-au comportat altfel. Si mi-au si spus ca le pare rau, dar din cauza tiganilor au ajuns sa nu mai aiba incredere in nici un roman. Asa ca nu ma lua cu expresii de-astea de 2 lei, gen “sa-i judecam pe fiecare in parte”, ca 90% sunt la fel. In viata mea am fost furat o data si atacat tot o data. Te las sa ghicesti carei hetnii apartineau faptasii. Plecat din tara, tot peste exemplare din astea am dat. Ia mai lasati-ma cu umanismul asta de 2 lei, ca rad coloratii de voi si cu fundul. Cine NU VREA sa fie civilizat ori invata cu forta ori dispare.
Incep sa ma gandesc serios ca Ontanu a facut de fapt un bine.
xplorio
30/08/2007 at 4:24 PMpai daca Ontanu tot a creat un precedent cu care vad ca multi sunt de acord 🙁 (ca d’aia suntem o tara de kk), atunci sa fie si el tratat de Videanu la fel, de ce nu?!Tare as vrea sa vad si eu cum Videanu ii va stinge tigara in palma lui Ontanu pe motiv ca fumeaza in loc sa-si faca treaba! Pentru ca e codas in multe, chiar si in lucrurile promise si pentru care a fost votat; uitati-va la Liviu Negoita al sect.3 care ii da clasa prin tot ceea ce a realizat el in sectorul 3, dar si in educatie si modul in care alege sa trateze cu oamenii, fie ei chiar si ‘hetnii conlocuitoare’.
Ma doare sa vad cat de obtuzi, ignoranti si tutari pot fi romanii care au atata lipsa de respect de sine incat ajung sa se raporteze la parerile altora despre ei si sa depinda de asta. Atat de mult, incat ar arunca-o si pe ma-sa de la etaj daca ea ar indrazni sa fie de vreo ‘hetnie’ colorata.
xxx
30/08/2007 at 4:57 PMse pare ca i-a ars pe tigani ;)) scuzati. rromi.
ladyfest romania » Blog Archive » oh, the things we find “unsurprising”
30/08/2007 at 9:05 PM[…] in her palm, and the fact gets “noticed” first by blogger Andressa in her post titled “Incalificabil”; before she pointed out the mayor’s unspeakable action, it had gone completely uncommented, […]
limones
31/08/2007 at 3:16 PMO crasa lipsa de educatie la toate nivelele. Dupa episoadele “acum suntem noi la putere” si “dorm, deci exist”, o chestie de genul asta nu nu poate decat sa-ti sporeasca sentimentele civice fata de tarisoara ta. E pacat, pentru ca simti efectiv ca nu mai ai nici un fel de siguranta si ca orice se poate intampla daca dai peste cine nu trebuie. Singura scapare e sa fi o mica vedeta sau poate cineva mai cunoscut. Usile incep sa ti se deschida, oamenii sa-ti zambeasca politicos, copacii sa infloreasca cand treci pe langa ei, ce mai, lapte si miere. Halal sistem de valori, televizorul.
Gabriela Cretu » Despre banalitatea cruzimii: „cazul Ontanu”
04/09/2007 at 2:43 PM[…] lua imagini si nu a reactionat; cei din redactie le-au vazut si nu au reactionat. Singura care a reactionat a fost Andressa, dupa care unii au gasit un subiect politic […]
Silviu Marin
08/09/2007 at 5:12 PMBun-gasit!
In calitate de simplu cetatean semi-xenofob, condamn mojicia unei etnii care NU doreste, de regula, sa lucreze deloc. Pe de alta parte, ca cetatean ROMAN, condamn mojicia unui pretins edil de Capitala europeana, proaspat admisa in U.E. (organizatie intra-continentala cu pretinse norme ridicate de civilizatie), care-si permite sa comita un asemenea gest mitocanesc. Prima oara, “Presedintele” tarii noastre, iar acum, “edilul” sectorului 2 al Bucurestilor…
Nu pot sa mai zic nimic in afara faptului ca… ne trebuie un NOU set legislativ care sa-i puna la punct, in primul rand, pe acesti pretinsi alesi ai neamului. Dar, vai!, “onoratele instante” sunt corupte pana peste poate. 🙂
Hmm, astfel revenim la… “Traim in Romania”, nu? Mda. Totusi, exista un spirit reactionar ici-colo. Insuficient, desigur, dar exista. Si ar mai trebui sa exista un pachet legislativ (sa si fie pus in aplicare!) in care sa se specifice obligativitatea ca cetatenii de etnie rroma sa beneficieze de acte de identitate si de ajutoare sociale (prin varii programe internationale de finantare), sub stricta supraveghere a organismelor internationale competenete, nu a celor romanesti. Fiecare copil rroma, fie acesta si din satre nomade, ar trebui sa promoveze MINIM ciclul gimnazial si sa i se ofere de lucru imediat, asta in cazul in care familia nu si-ar permite sa-l dea mai departe la liceu. Nu mai zic de facultate.
Cred ca am aflat cu totii de povestea tinerei rroma dintr-un sat romanesc (familia NU ii era nomada) care s-a sinucis dupa absolvirea liceului fiindca “parintii” ei n-au mai lasat-o sa-si urmeze visul de a intra la facultate. Sunt (exceptional de) RARE cazurile, DAR exista. Si ACESTE cazuri trebuie evidentiate ca etaloane ale unei sperante. Speranta NU trebuie sa moara sub nicio forma, iar mentalitatea noastra, la nivel national, TREBUIE sa se schimbe. MUSTIM de xenofobie! Pana si dra Liana Stanciu in “Trenul Vietii”, cand a invitat cativa etnici rroma, un sociolog pare-mi-se si pe nu-stiu-mai-cine, a accentuat faptul ca rromii / tiganii (= “de neatins”, neogr.) NU VOR sa fie ajutati de albi, de caucazienii romani. Dar si-a auto-adresat d-nei intrebarea DE CE albii d-sale nu ridica un deget ca sa-i ajute in mod logic si concret pe acesti minoritari? Ambele “tabere” sunt suspicioase una in privinta celeilalte. Eu, unul, n-am constatat decat xenofobie BRUTA si BRUTALA, si sa nu uitam de demagogia de tip caragialian…
La noi, stimati cititori, stimati romani care poate va simtiti jigniti de prezenta acestei etnii pe teritoriul nostru, dar cu care convietuim cu totii de aprox. 7 secole, incepand cu era lui Basarab I, si despre care INCA n-am invatat nimic la scoala fiindca, deh!, ce ne-o trebui noua sa invatam despre tiganii care ne depasesc in numar pe teritoriul pe care-l ocupam si noi, romanii, va adresez urmatorul indemn: DEZMETICITI-VA! Romania NU mai traieste in vreun Ev Mediu Timpuriu, ci in anul 2007 (iata, spre sfarsite) si intr-o Uniune fata de care avem nenumarate responsabilitati, de nenumarate tipuri. Ah!, iar rromii TREBUIE sa inteleaga SI sa accepte faptul ca stilul lor de viata nomad NU mai poate fi tolerat de o lume in continua schimbare spre sedentarism total. Nu riscam decat alte si alte tensiuni. Daca vor, intr-adevar, sa fie integrati, sa se adapteze unei lumi sedentare si bazate pe economicul de tip bancar, nu pe cel de “exchange” la casa diverselor clanuri. 🙂 Asta e realitatea cruda… si nesarata.
In concluzie, va invit pe saitul nostru la: “Viata in Romania” (editorialul meu e cel de sus).
Cu respect,
Silviu Marin
Silviu Marin
11/09/2007 at 3:44 AMBuna seara tuturor.
Iata, revin, dar nu in spirit jovial, ci dimpotriva. De ce spun asta? Pentru ca am constatat cu stupoare, desigur, faptul ca… mass-media romanesti NU mai comenteaza cvadruplul asasinat din Livorno, Italia. Aici ma refer la acei copii arsi de vii intr-o coliba de la marginea provinciei cu pricina.
Au ars de vii din cauza unor dementi, foarte probabil care stau in vecini (in Livorno) si inca in libertate, din cauza unei Romanii care-i tot expulzeaza doar ca sa-i primeasca inapoi in loc sa initieze masuri legislative CONCRETE pentru a le face loc in societatea noastra, si au mai ARS DE VII acei COPII fiindca, deh!, doar suntem animale cu creier. Pardon, oameni.
Nu, NU suntem nici macar oameni cat timp NU dorim sa ne comportam ca atari. Or, asta NU inseamna sa arzi de viu un copil pentru ca TU nu ai la inima o etnie.
In ce te transforma asta? Nu doar intr-un monstru, ci in ceva mai putin de atat…
Prin urmare, advoc pentru un nou entry cu acest caz ca headline, stimata Andressa. Poate – poate oamenii s-or mai trezi din “somnul” bestialitatii… POATE.
Cu stima,
Silviu Marin
mitcha
10/12/2007 at 4:53 PMTraim in Romania…
Onţanu. Neculai Onţanu « şofer prin Bucureşti
17/12/2007 at 5:36 PM[…] probabil că sunt mai misogini decât ai crede. Eu despre Onţanu îmi amintesc cum s-a purtat, vorba Andressei, ca un stăpân pe plantaţia cu sclavi. Unul dintre cele mai urâte site-uri pe care le are o […]
Lucian
09/06/2008 at 2:10 PMsincer; e normal ce se intimpla; un popor de barbari nu-l poti cuminti decit prin masuri drastice;
Laocoon
05/01/2009 at 2:07 PMOntanu este un comunist inrait, un monstru innebunit de putere!
zimbrul
08/01/2009 at 11:51 AMOntanu ala e de la fostul meu sector 2, un sector de kkt care arata de kkt cand am plecat din Ro in 1999 si arata la fel (adica de kkt) si in vara 2008 cand l-am vizitat ultima oara.
La alegerile din mai parca idiotul era pe toate blocurile prin afise electorale. Un cretin care evident nu face decat sa umple sacunul de primar cu prezenta lui fizica. Ca mai e si un mitocan nu ma mira absolut deloc.
Onţanu stinge ţigări. În palma altora! | Andi Laslau
24/04/2009 at 11:51 PM[…] incalificabil făcut de primarul sectorului 2, Neculai Onţanu. Am citit pe blog-ul Andressei că edilul a stins o tigara in palma unei angajate REBU. “Nemultumit de mizeria din parcuri, […]
Jocuri
27/04/2009 at 8:35 PMAsta crede ca are slugi. Ce m-a surprins a fost ca tiganusa aia nu a zis nimic cand i-a strans tigara in mana, de parca nu ar fi fript-o.
Ahh.. BLOGGING...
30/11/2009 at 10:37 AMNever before have so many people with so little to say said so much to so few.
Cornel M
13/07/2011 at 6:03 PMSa imi fi facut mie asa ditamai generalul in rezerva si politician de carton, ca aveam un pachet intreg pentru ambele manusite ale dansului sa nu mai poata tine stiloul in mana fara chirurgie plastica si reparatorie. Ahhhhh……… Românieeee… ce-ai ajuns!!!
Se-nteapa azi: aproape doi jurnalisti cu probleme, Ontanu – generalul primar care se viseaza primar general, Realitatea care nu ma mai priveste si incultii de la cultura. | Ghimpele
05/12/2011 at 8:25 AM[…] – nu-i asa? – oricarui gospodar de sector care si-a castigat insemnele de razboi arzand maturatoare prin parcuri (culmea, chiar la propriu), Ontanu parea decuplat cu totul de la realitate, de la normalitate, de […]
m
23/04/2012 at 7:56 PMIn cartea lui Horea Badau despre social media scrie: “Andressa, o bloggerita de succes, mergea pe strada cand a observat o persoana care stingea o tigara in palma unei maturatoare. Persoana respectiva era Neculai Ontanu, primarul sectorului 2. Fotografiile facute de andressa au ajuns la toate televiziunile si ziarele. Au devenit stire blablabla”
am intrat pe blogul tau ca sa verific informatia si aflu ca de fapt nu e vorba de fotografii facute de tine, ci de un reportaj deja existent al prima tv.
Poate ar trebui sa scrii un post in care sa-l anunti pe Horea Badau de adevarul situatiei.
El este si profesor la jurnalism unde preda pe langa social media, tehnici de investigatie. Este rusinos ca un profesor la jurnalist sa faca o asemenea greseala in care e clar ca nici nu s-a sinchisit sa verifice informatia. Mie mi-a luat 3 minute sa gasesc informatia pe blogul tau.