O lista cu bloguri, site-uri de stiri si ale unor cotidiene unde am gasit preluat subiectul pana acum.
Academia Catavencu.
Radio Guerilla.
BBC (nici ei se pare ca nu au vorbit de blogul asta ca sursa).
EVZ. (nici ei nu dau ca sursa blogul asta).
InfoPro – a dat stirea ieri, nu am inregistrarea insa. Deocamdata. Inregistrarea.
Cotidianul. (O citeaza pe Ioana Avadani ca fiind sursa stirii: “Un reportaj al postului de televiziune Prima TV, difuzat duminica si postat luni pe blogul Ioanei Avadani” – de fapt e postat de duminica aici, iar Ioana Avadani chiar asta a scris.)
Realitatea. (desi nu dau sursa)
http://avadani.hotnews.ro/ontanu-pe-plantatie-bravo-andressa.html
http://manafu.blogspot.com/2007/08/media-de-pe-bloguri.html
http://www.tolo.ro/2007/08/28/un-blogger-il-desfiinteaza-pe-primarul-ontanu/
http://bite.this.ro/2007/08/26/seful-nostru-stapanul-nostru/
http://www.ecostin.com/scurte-de-duminica-seara.html
http://www.mihaidragan.ro/kindablog/2007/chestii-de-weekend/
http://cop.tfm.ro/stapinii-si-negrii-de-pe-plantatie/
http://www.zvoner.ro/neculai-ontanu-tortionar-pe-plantatie/
http://felicitari.tfm.ro/incredibil-dar-adevarat/
http://mnz.balcescu.ro/2007/08/28/bad-at-your-job.php
46 Comments
zvoner
29/08/2007 at 9:45 AMSper ca asta sa se lase cu DEMISIE.
Mi-era perfect egal acest individ pana acum, nu stau in sectorul lui, dar acest gest arata totul despre el. Sunt absolut stupefiat ca ‘societatea civila’ nu a reactionat in niciun fel.
Cand baietii cu flori in par sunt agresati, sar toate televiziunile. Cand o tiganca este arsa cu tigara de un primar, nu sare nimeni. De ce? Doar pentru ca este tiganca? Sau poate pentru ca li se pare normal…
As zice ca din pacate cazul nu a ajuns inca atat de departe cat ar trebui.
Repet: DEMISIA.
andressa
29/08/2007 at 9:49 AMNu exista nici o sansa. In comunicatul de presa emis pe tema asta, Primaria sustine ca Ontanu a aruncat tigara si atat, desi e clar din imagini ca altceva s-a intamplat. Se mai spune in comunicat ca cei care insinueaza sau spun altceva sunt rau voitori! :)))
Faptul ca gestul nu a trecut neobservat cred ca ar trebui sa ne dea o oarecare multumire. Speram sa nu se mai intample, nu?
diana
29/08/2007 at 10:01 AMa aparut un articol si in cotidianul de azi
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=13502&art=34769&cHash=af5f32702e
DEMISIA !
finalone
29/08/2007 at 10:02 AMprima_tv a dovedit faptul ca e de kko, a prezentat faptul ca pe o gluma si ca ceva perfect normal.
Congrats pentru initiativa!
F.M.
29/08/2007 at 10:25 AMVai de capul meu! Ontanu, ca toti muschiulosii plini de curaj, da din colt in colt cind e abordat frontal. “M-am indreptat spre una dintre angajate, i-am luat tigara din mina si am aruncat-o”, zice el.
andressa
29/08/2007 at 10:30 AMF.M,
da, e penibila declaratia de tip “ba nu, ba nu” din moment ce se aude clar “Intoarce tigara in mana”. Ar fi trebuit sa-si ceara scuze.
Sunt curioasa cine va gasi angajata ca sa ne arate “stigmata”. Asta ar trebui sa faca un jurnalist acum – sa vedem ce spune atunci Ontanu.
kmi
29/08/2007 at 10:38 AMSi femeile de pe tocuri s-au revotat!
http://www.petocuri.ro/cariera-si-bani/job/articol/mana-intinsa-care-nu-spune-o-poveste-nu-primeste-nimic.html
validotcom
29/08/2007 at 11:10 AMai fost citata pe protv parca, a aparut andressa in paranteza
pymm
29/08/2007 at 11:14 AMcautati femeia, verificati-i palma. dar daca “gluma se ingroasa” am mari dubii ca va depune cineva plangere impotriva lui ontanu. cel mult, se va alege cineva cu niste bani. raman la ideea ca faza se califica drept generic la un clip electoral. pe youtube deja a ajuns.
F.M.
29/08/2007 at 11:22 AMCu vreo doua sau trei luni in urma am prins o frintura din ce spunea un supervizor, sau ce-o fi fost, catre o echipa de maturatori. Era un tip bondoc, imbracat in blugi, cu ochelari de soare si un tricou Lacoste. Zicea asa: “Daca sectoarele sint bine facute, cind vine sa vada seful e multumit si nu mai scarmana fisele de pontaj. Va faceti treaba, mergeti acasa si eu va pot baga o ora sau doua in plus.” Iar de un an sau doi, orasul meu este destul de curat, mizeria, cita e, as pune-o mai degraba in seama lehamitei cetatenilor decit in seama firmei de salubritate. Bine, stiu, legalisti vor gasi nod in papura. Contribuabilul, cu C mare – e si asta o mare pramatie infundata – o sa se jeleasca ca banii lui au fost folositi pentru a inventa niste ore care n-au existat. Asta ma duce cu gindul la Marsul Florareselor (daca as fi jazist, as compune o piesa cu titlul asta, va dati seama ce frumos ar suna?!). Cind e vorba de pleava, ne doare in paispe, alde Ontanu devin intransigenti Cetateni si Contribuabili. Problema lor e doar Orasul Civilizat, nu si soarta Florareselor necivilizate. Pe de alta parte, cind e vorba de colegii de partid ontanii devin profund umani. Floraresul prins ca a votat de mai multe ori, e pasibil de citiva ani de puscarie. Parlamentarul poa’ s-o faca, cum s-a intimplat, ca va fi numai mustrat parinteste. Lui trebuie sa i se poarte de grija, nu e voie sa-l trezesti cu niste suturi in dos cind doarme in Parlament. Iar daca, Doamne fereste!, legislatura viitoare nu mai are nevoie de el, trebuie sa-i dam o pensie si o prima babana de disponibilizare, trebuie protectie sociala, in cazul lor.
artistu
29/08/2007 at 11:40 AMBravos mai fata ! Ai ajuns celebra ! Acu intrtebare este:
o SA MAI BERE CU POPORU’ ? SAU O SA FII OCUPATA CU SESIUNILE DE AUTOGRAFE ? 😀
(I’m joking… KEEP BLOGING… 😉 )
Daniel
29/08/2007 at 11:57 AMSi Ghidoo s-a sesizat
http://www.ghidoo.ro/nodes/show/316/neculai-ontanu-tortionar-pe-plantatie-cu-complicitatea-presei/1
Felicitari pentru luarea de atitudine!
andreimor osan
29/08/2007 at 1:47 PMacum nu ca ii iau partea lui ontanu (nu l-am votat), dar dupa incidentul tigareta 3 (daca pot sa il numesc asa) nu am vazut-o pe persoana aceea de etnie stiti-voi-care sa se planga sau sa zbiere. ba chiar din film am observat ca ii face placere mica conversatie cu ontanu. parerea mea ca e prea dramatizat episodul asta, de parca a fost insemnata cu fierul rosu (ca pe vremuri).
Alex
29/08/2007 at 2:38 PMAndressa, adica tu o sa crezi o amarata de inregistrare video cand un primar zice ca el nu a facut asa ceva?
Stefan
29/08/2007 at 3:10 PMSi la BBC and auzit marti la ora 14 un reportaj pe aceiasi tema, in care era un inteviu cu o tipa de la ceva asociatie de protectie a tiganilor spunand cuvant cu cuvant ce ai zis tu pe blog. Nici BBC-ul nu a mentionat nici o sursa.
SlimR
29/08/2007 at 3:20 PMsi acuma si tanti asta o sa fie invitata pe la ceva emisiuni de profil inalt cum a ajuns la letterman proasta aia din clipul cu “miss south carolina”?
Hacky Maximus
29/08/2007 at 3:55 PMIntr-adevar, gestul lui Ontanu este nu numai incalificabil, ci si de factura sclavagista, amintind pe undeva de fanariotii care-i bateau pe taranii romani cu nuielele peste talpi, ii ungeau cu miere de albine si-i legau de copaci ori le dadeau cu fum de ardei iute in ochi. Pe de alta parte insa, bugetarul roman are nevoie de stimului. Astazi, la mine in scara, din 3 oameni care au venit sa schimbe apometrul din beci, muncea doar unul, in timp ce ceilalti sorbeau continutul unei sticle de rom ieftin. Din cauza “poftei” lor de munca, nici acum nu am apa… ei, pe undeva imi vine si mie sa le dau cu cheia franceza in cap pana-i las lati. De-aia nu merge nimic bine in Romania, pentru ca toti sunt delasatori pe banii statului. Gestul handicapatului de primar aduce insa a iobagie, dar, privit in ansamblu, nu face decat sa confirme stadiul de primate al unor politicienii autohtoni, in frunte cu primitivul de Basescu, care sustrage telefoane mobile ca ultimul golan si le se adreseaza femeilor cu “pasarica”, asa cum facea odinioara in porturile lumii, de unde-si racola curve.
Daca nu demisia, macar un control psihiatric, cenusa in cap si scuze la scena deschisa, dom’le primar!
pymm
29/08/2007 at 4:22 PMmaximus (haky):
sclavagista faza cu tigara, dar o cheie franceza in cap: ei, da, asa mai merge…
Lolek
29/08/2007 at 5:44 PM@andreimor osan:
eu as avea o observatie: avem presa pe care o avem, tre sa fie catastrofica si provocatoare musai. titlul nu e titlu pana nu distruge ceva sau pana nu anunta dur o catastrofa, gestul nu e gest pana nu urla sau plange careva (ma rog, recomandat ar fi sa si moara vreo doi-trei ca sa prinda prime-time-ul).
chiar in cazul in care i-a facut realmente placere femeii, gestul din partea primarelui ramane unul de toata jena.
andreimor osan
29/08/2007 at 6:10 PM@lolek:
corect, ai dreptate, a fost un gest cam necugetat. locuiesc in doamna ghika, langa parcul plumbuita unde ontanu isi aduce ‘prietenii’ sa cante manele. chiar daca nu are ‘invitati’ stiti-voi-de-care, oricum nu conteaza. poate sa fie si iris. dar sa vedeti ce public vine, parca o singura categorie sociala invadeaza parcul nostru linistit , venind de la kilometri distanta din toate cartierele bucurestiului care-mai-de-care. organizarea acestor ‘balciuri’ de ‘ziua familiei’ (niciodata nu stiam ca e ziua asta) sau alte sarbatori ale primariei (de parca avem ce sarbatori cand soseaua colentina arata ca dupa bombardament). aceasta e de toata jena. alt exemplu. maica-mea e presedinta unei fundatii si avea acum 2 ani un proiect desfasurat in paralel cu alte fundatii din spania, belgia si portugalia. a reusit sa obtina o intrevedere la domnul primar (nu ma asteptam sincer) in ziua de la ora de impreuna cu reprezentantii fundatiilor, chiar la el in birou. Bun. Vine ziua de ora de si dl primar nu e de gasit in primarie. li se spune dupa jumatate de ora ca va veni domnul viceprimar, care dupa inca jumatate de ora nu s-a sinchisit sa apara. pacat . printre reprezentantii ong-urilor era si un responsabil pt proiectele grundtvig2, bani dati de ue pt anumite proiecte. probabil ca dl primar avea altceva de facut cum ar fi folosirea palmelor oamenilor pe post de scrumiera. pana la urma am plecat asa cum am venit , am vizitat noul sediu al primariei sectorului 2 , pentru care s-a demolat statuia ce reprezenta 2 oameni din popor victime ale unui sistem infect, si care “strica peisagistica” din fata noului sediu. gest de toata jena. domnule primar nu v-am votat si nu o sa va votez niciodata, si nu ma intimideaza pe mine ‘comunitarii’ dvs care vin sa imi dea amenda ca beau bere in fata blocului, mai bine uitati-va la flora si fauna care se perinda la balciurile facute de dumneavoastra in parcul plumbuita.
Alina
29/08/2007 at 8:17 PMAu prezentat si cei de la Catavencu cazul (in stilul caracteristic):
“O ultima tigara uitata intr-un pumn pe etajera
de Redactor | 29 August 2007
Primarul sectorului 2 al Capitalei, Neculai Ontanu, a fost filmat stingind o tigara in mina unei angajate de la spatii verzi, nemultumit ca aceasta fuma in loc sa munceasca.Daca Ontanu tot a transformat palma femeii in scrumiera s-o fi ocupat sa-i faca si orificiile acelea in care lasi tigara pe marginea scrumierei.”
Alina
29/08/2007 at 8:18 PMAsta e link-ul: http://www.catavencu.ro/la_zi/hot_chilled_news/o_ultima_tigara_uitata_intr_un_pumn_pe_etajera.html
morbo
29/08/2007 at 8:56 PMce sa te miri de atitudinea prima tv?
parca n-am vazut si citit stiri in care infractorii – nici macar condamnati – erau numiti nenorociti, ticalosi,etc.
foarte frumos, asta si sunt,da’ parca nu se face pe televiziunile care se pretind normale la cap (nu fox news sau otv)
asa se cred ei justitiari. dar political correct nu sunt fata de ce e in romania ci numai cand e sa zica afro-americani in loc de negri (si ambele sunt political corecte, da’ pentru ei nigger-negru-black tot p’acolo frate)
zvoner
29/08/2007 at 10:57 PMTrecand in revista presa de astazi am remarcat cu tristete ca mai nimeni nu s-a scandalizat, ci majoritatea au prezentat detasat fapta, usor amuzati, si avand neaparat grija sa prezinte pe larg scuzele primariei, si mai ales ca de fapt nu tiganca s-a ars ci dom’ primar.
Trista zi, care face masura restului de umanitate care exista astazi in romani, ba chiar in societatea civila. Iar acest rest este extrem de mic.
Nu e vorba de a dramatiza, bine ca s-a ars moronul si nu femeia (o fi obisnuita de acasa cu bataia si arsul tigarilor in palma, se practica atat la romani cat si la tigani), e vorba de lucrurile la care suntem sau nu in stare sa ne revoltam.
Si inchei amintindu-mi ca britanicii nu au fost socati de tigancile noastre iesite la cersit in fuste inflorate, dar au fost cumplit de socati in ziua in care astea si-au scos copiii la cersit impreuna cu ele.
La noi nu mai e nimeni socat sa vada copii-zombie cersind in metrou, sau aiurea. Suntem deja imuni. 40 de ani de comunism si inca 20 de capitalism salbatic ne-au imunizat complet. Ecce homo. Homo cel nou.
Si cu asta, tovarasi, am incheiat pentru astazi 🙁
F.M.
29/08/2007 at 11:00 PMCe timpenie! Uite, sa concedem pentru o clipa ca teroristii islamici au dreptate, ca e justificat sa ucizi civili in vederea unui scop nobil. Sa-i urmarim apoi la fapte. Decaptieaza ostatici cu cutite nu prea bine ascutite, operatiune ce ia citeva zeci de secunde bune. Sau ii impusca, dar nu direct in cap. Incep cu patru, cinci impuscaturi in spate, urmarindu-l din picioare, pas cu pas, pe nenorocitul care se tiraste, si abia apoi il impusca in ceafa. La o scara redusa, asa si Ontanu si cei care-i gasesc justificari. Continutul psihic al faptei n-are nici o legatura cu sentimentul de justitie, cu nimic omenesc. Altceva, gretos de tot, se petrece in sufletul lor. Ginditi-va numai ca toti marii reformatori ai justitie, incepind cu Hammurabi, n-au crescut cantitatea de cruzime, ci dimpotriva.
Si tu ala cu “etnia stiti voi care”, mai pune domne mina pe vreo carte, mai maninca si tu naibi o inghetata, mai fa ceva ca azi miine te trezesti ca esti pe marginea gropii si de infundat ce-ai fost nu ti-ai putut trai viata.
F.M.
29/08/2007 at 11:05 PMDaca as fi ca tine, mi-as dori sa-ti smulg limba. Fiindca discriminarea rasiala este o infractiune mai mare decit chilul la locul de munca. Intelegi? Oricit n-ai fi matale de-acord, conform legilor tarii asteia, esti periculos de aproape de a depasi granita legalului. O sa zici ca e legea-i nedreapta. Pai pe ce te bazezi? Pe nimic altceva decit pe o serie de frustari sublimate. Si de ce ti se pare tie ca asemenea frustrari sint mai demne de respect decit sfinta si straveche lene?
costel
29/08/2007 at 11:16 PMeu cred ca tu, Andressa, ti’ai gasit calea spre iesire mai in fata, cu acest… eveniment.
Dee
30/08/2007 at 1:24 AMSa fie asta o mica sclipire de geniu jurnalistic, Andressa? In orice caz, felicitari. And so, the young rise up…
estiurata
30/08/2007 at 10:46 AMfata, nu pot sa nu observ inca o data faptul ca esti exagerat de proasta
Dragos
30/08/2007 at 11:22 AMNu exista justificari iar demisia nu este de ajuns. Omul asta trebuie sa ajunga la politie. Eu asta as fi patit daca as fi facut asa ceva.
Alex
30/08/2007 at 11:27 AMcostel, andressa era cunoscuta pe net si inainte de acest eveniment si bravo ei pentru ca a sesizat gestul lui ontanu si a reusit sa atraga mai multa atentie asupra acestui eveniment
Sorcerer
30/08/2007 at 11:31 AMIa sa vedem ce-a mai scris andresa … hmm, nimic interesant …
Te pup nas mare, esti o dulce.
stingo
30/08/2007 at 12:34 PMGood job!
ana
30/08/2007 at 1:31 PMavadani chiar spune sursa, da astia nu o dau. le e rusine ca nu s-au sesizat ei primii si totusi ca sa nu spuna ca tocmai un blogger le-a luat-o inainte pun ca sursa pe cineva din presa ca sa nu fie rusinea asa mare. mai ales aia de la prima ar trebui sa se simta, au dat stirea si nu li s-a parut nimic ciudat…
liana
30/08/2007 at 4:02 PMai cel mai tare blog din cate am vazut pana acum. dau admiterea la jurnalism luni, desi realizez ca sunt un antitalent…:-s
un id de mess? poate imi dai niste sfaturi..:D
Florin
30/08/2007 at 4:22 PMO sa comentez pe scurt cateva opinii de mai sus, fara a relua si ‘numele’..
Sursa ca sursa, mulmumim Andressei. Dar nu cred ca Andressa a vrut sa sublinieze ca a observat (si luat atitudine) prima, ci a vrut sa aduca in atentia noastra gestul oripilant al ‘domnului’ primar. Si nici nu cred ca a vrut sa faca trafic pe blog (desi asta o incanta si e normal sa fie asa).
Cat despre faptul ca ‘domnul’ primar ar trebui sa ajunga la politie, cred ca e putin utopic.. Nu sunt foarte la curent cu sistemul nostru judiciar.. Dar din cate stiu, trebuie sa indeplineasca anumite conditii ( certificat medico legal, zile de spitalizare etc) pentru a putea fi incadrat la vatamare corporala. Ceea ce nu e cazul. Cel mult ar putea face o plangere care eventual s-ar finaliza cu o amenda. Sau ar putea sa-l dea in judecata si sa ceara despagubiri pentru prejudiciile ( mai degraba morale, pentru ca ..era sa zic dobitocul..s-a ar singur) aduse. Si daca as fi un avocat dornic de afirmare si oportunist, m-as oferi s-o reprezint pe respectiva doamna pe gratis, in schimbul unui procent din castig.
Gandirea de tipul ‘nu e bine ce a facut primarul, dar lasa, ca asa le trebuie, ca nu muncesc'(intalnita in posturi pe cotidianul) este aproape la fel de socanta ca gestul.. Desi cumva nu ma mira atat de mult..Asta ne e nivelul. Iar multi dintre noi suntem atat de obisnuiti cu atitudinea asta justitiar represiva din comunism..
Dar sa consideri ca femeii chiar i-a facut placere (pentru simplul motiv ca a zambit tampa) este cam exagerat. Suntem totusi un popor de frustrati care destul de greu isi fac curaj sa ia atitudine (deh, miorita asta…)
Oricum, trebuie privit gestul dincolo de elementele neesentiale ( faptul ca e tiganca sau ca i-ar fi facut placere gestul femeii). Ganditi-va ca v-ar putea face asta voua, sau surorii mai mici, sau fiicei . Iar el isi permite sa ia ‘atitudine’ si sa-i dea o ‘lectie’stingadu-i tigara in palma. Oricat n-as fi eu de acord cu fumatul sau cu frecatul mentei (desi multora ni se intampla sa mai frecam si menta) cine-i da primarului dreptul sa ne traga la raspundere????? Intr-o asa maniera groteasca???
Este mai degraba un gest de securist imputit decat de stapan de sclavi ( la noi sclavia n-a fost asa raspandita..). Care nu se teme de nimeni in tara asta. Inca…
Incep sa cred ca singurul mod de a scapa de ei e sa imbatraneasca si sa moara…
Dar e bine sa facem scandal!!! Sunt sanse mici ca gestul
sa se lase, asa cum isi doreste Ioana Avadani, asa cum isi doreste majoritatea dintre noi, cu o demisie…
Dar trebuie sa speram!!!
Cand n-o sa mai speram, o sa ajungem sa comentam aici din Spania sau cine mai stie de unde…
parvan
30/08/2007 at 6:23 PMPana la cereri de demisie si amenintari cu emigrarea, trebuie sa “luam act de gest” si sa incercam sa avem o opinie. Daca gestul ala e cunoscut si … apreciat de oameni ca dovada de calitati de “mare organizator” asta e … avem primarii pe care-i meritam.
R
30/08/2007 at 6:30 PMImi scapa mie ceva? De ce ar trebui sa fie dat blogul asta ca si sursa??? Nu a fost difuzata stirea initial pe Prima? Sau ai fost tu la fata locului si ai vazut cu ochisorii tai si i-ai informat pe cei de la Prima?
Eu as zice cam asa: revino-ti.
andressa
30/08/2007 at 7:21 PMR.,
mi-am revenit. 🙂
Ce voiam sa spun este ca au dat fie alta sursa ca fiind prima care a semnalat incidentul (Ioana Avadani, de exemplu), fie au spus ca Prima TV a dat stirea ca Ontanu a facut un gest inadmisibil. Insa Prima TV nu a sanctionat fapta, ci a relatat-o la finalul unei stiri ample in care Ontanu punea angajatii la treaba, iar faza cu tigara era tratata ca un fapt normal, nimic iesit din comun. Pe youtube gasesti stirea completa.
Era important, spun eu, sa fie recunoscute meritele acestui mediu de comunicare – daca noi nu am fi aprins discutia, fapta ar fi trecut neobservata. De exemplu, prima tv refuza sa dea caseta altor televiziuni si nici nu redeschide subiectul in exclusivitate. Mai precis, acopera fapta, il ajuta pe Ontanu sa stinga focul.
Constantin
30/08/2007 at 8:58 PMera asa greu de sesizat?
dar sesizam si talharii in tramvaie si taximetristi pe contra-sens… la aia luam atitudine? sau tot ne e frica? doar scriem dar mai mult nu… ca na… nu a fost la teve si nu are functie publica pentru a fi cat de cat aparat de oamenii legii.
haideti sa ne luam mai bine de tiganii care vand telefoane in Obor. (bine… tot Ontanu e de vina). dar hai sa ii filam pe aia si sa’i dam in gât sa vedem ce se intampla.
“a sesizat”??
a vazut toata Romania dar a zis “asa i’a trebuit tigancii” (tiganca este echivantuul rromului – a zis tatal lor la Realitatea – Madalin Voicu)
o sa creasca mare da, Andreesa, si’o sa ajunga mare jurnalista… va sta cu ochii pe teveu la orice gest putin deplasat al oamenilor politici.
hai mai bine sa strangem gunoaie de pe munti, va bagatzi?
sau sa dam palme la fund celor ce’arunca pet’uri in lacul Herastrau? huh? ce ziceti?
jurnalism?… scandal? asta se vrea in Romania?
imi aminteste de cazul Basescu-“tiganca imputita”
bai nene… n’are voie omu’ sa fie natural…
si mai mergeti pe la tzara… nu mai stati in orash, sa vedeti acolo copii batuti ca nu au adus vacile la timp acasa…
sau vreti s’ajungem ca’n Equilibrum?
andressa
31/08/2007 at 9:12 AMConstantin,
sa adunam gunoaie de pe munte / strazi / plaja si a lua atitudine pe bloguri sunt doua lucruri care se exclud reciproc. Ba chiar as spun e ca nu trebuie sa ne limitam la unul dintre ele.
“o sa creasca mare da, Andreesa, si’o sa ajunga mare jurnalista… va sta cu ochii pe teveu la orice gest putin deplasat al oamenilor politici.” Inteleg ca ma iei la misto pentru ca mi-am exprimat o parere pe blog? Am zis eu vreodata ca sunt “mare jurnalista” si ca asta e blog de stiri? De fapt, ce ar fi gresit ca cineva sa monitorizeze greselile politicienilor? Sunt organizatii care fac rapoarte anuale cu asemenea incidente si ele ajung la case mai mari si suntem certati.
Sustii ca “facem scandal”. Si ce astepti? Sa nu spunem nimic atunci cand ne deranjeaza ceva? Sunt de alta parere. Cred ca suferim de comoditate, lene si indiferenta , in nici un caz de prea multe luari de atitudine.
Ce-i cu argumentele ad personam? Pe mine si pe alti cititori ai blogului ne-a deranajat ingrozitor pedeapsa primitiva aplicata de Ontanu. Tu tot pe noi ne certi?!
costel
31/08/2007 at 10:24 AMin primul rand o parere s’a transformat intr’un mare scandal care oricum, cred, va fi ingropat cat de curand.
apoi n’am vrut sa te iau la misto si’mi cer scuze daca asa s’a inteles.
pe urma, te’au deranjat mult mai multe pana acum, probabil le’ai scris si pe blog dar n’ai facut mai mare caz decat niste simple comentarii
sunt curios daca se va intampla ceva cu tiganu’ ala “schiop” care cerseste cu mertzanu parcat la cateva strazi.
http://buddha.voce.ro/2007/08/23/da-le-si-lor-un-ban-ca-mor-de-foame.html
nu vreti sa facem scandal si pe tema asta? cu televiziune, politie, UE? nu credeti ca e mai important?
pe Ontanu l’am certat si na… a trecut… asa cum l’am certat si pe ala de l’a batut pe varu’ lu Becali. (da’ chiar… aici a fost vreun scandal?)
daca maine da masina lu’ Ontanu peste Fane Spoitoru pe trecerea de pietoni, tot asa mare scandal ar fi?
nu stiu… eu zic sa ne concentram pe alte lucruri grave din tara asta… chiar si gunoaiele de pe munti sunt o problema mai mare
si piersicile gigant
si’o sa termin de citit 199.000 de lei si o sa ma calmez.
andreimor osan
31/08/2007 at 4:05 PMF.M. e periculos rasismul, inteleg. pentru tine este, pentru mine nu. Incerc sa imi dau seama cum e mai perisulos rasismul decat chiulul de la locul de munca dar nu reusesc sa fac o comparatie intre munca de birou (cam plictisitoare cateodata, recunosc) si cositorirea burlanelor sau alta treaba asemanatoare care o faci tu.
ics
01/09/2007 at 2:34 PMLista incompleta 😉
andressa
01/09/2007 at 7:02 PMics,
erau cele gasite la acel moment.
Sa se revizuiasca, primesc! Dar sa nu se schimbe nimic. « Disentangling the web
06/09/2007 at 7:28 PM[…] te surprind si te amuza. E o campanie menita sa te faca sa-ti placa Bucurestiul. Si Ontanu, pe care scandalul cu tigara stinsa in palma angajatei de la salubritate nu l-a facut sa-si piarda somnul sau […]