Uncategorized

Plang pentru tine

“Avem o supriza pentru tine! Sotul tau, desi pe moarte, este acum in studio! Pentru ca aveti nevoie de bani, iar noi de audienta, ii avem acum in direct pe parintii tai plangand!

Si pentru ca vrem ca oamenii sa voteze prin semese si sa nu schimbe programul, mai avem o supriza! Baiatul in scaun cu rotile caruia i-am descris cu lux de amanunte accidentul si momentele triste de dupa este si el in studio alaturi de noi!
Plange si juriul, dupa cum vezi, rimel nu mai au demult pe gene fetele din gradena si plang si cei din fata televizorului, ne descarcam toti! Pentru ca proteveul este alaturi de tine.

Vrei bani de proteza? Esti pe moarte? Nu trebuie decat sa intri in direct, sa povestesti cat de grea iti este viata si sa storci cateva lacrimi, iar noi ne deschidem buzunarele. Expune-ti suferinta si castigi!
Ca sa fim siguri ca plange toata lumea, ca nu schimba nimeni programul, bagam si niste copii! Si ei trebuie sa planga, nu facem discriminari. Spune-ne deci, micuto, cum ai tai nu au bani si asta iti distruge viata. Interesant, mai spune-ne si cum copilaria ta este ratata fara banii nostri.”

“Proteveul este alaturi de tine”, spune iarasi cald o doamna machiata strident si iti inmaneaza un cec simbolic de catevamiideeuro de la sponsorul emisiunii liotongel.

Si pentru ca scopul nu scuza mijloacele, pentru ca a face audienta si a ajuta persoane cu probleme diverse nu inseamna sa calci familii in picioare expunandu-le drama fara pic de scrupule, ce fac acesti oameni se numeste prostitutie. Ia spune, cat esti de disperat?, ai face orice pentru bani? Ai venit unde trebuie, proteveul este alaturi de tine!

43 Comments

  • Reply
    Bogdan
    10/04/2007 at 2:45 PM

    Din pacate asa e… 🙁 dar poate asta e soarta noastra, a romanilor.

  • Reply
    Matei
    10/04/2007 at 2:57 PM

    mda…emisiunea in cauza mi se pare si mie un teatru ieftin, cabotin si de prost gust. Insa, ca toate lucrurile de acest gen si-au gasit imediat nisa (chiar substantiala) in randul telespectatorilor.

  • Reply
    alxunder
    10/04/2007 at 3:11 PM

    toate actiunile astea de “caritate” ar fi bune…daca s-ar face fara sa fie filmate, fara niciun alt interes…daca..

  • Reply
    Ludas
    10/04/2007 at 3:15 PM

    Sunt oameni carora viata le depinde de o suma de bani. Oameni bolnavi, care au nevoie urgent de transplant. Ei sunt disperati si stiu foarte bine ca singura sansa este sa stringa banii, altfel …the story is over. Pe acestia ii pot intelege ca se expun acestui show mediatic.

    Bineinteles cei de la protv nu au nici o scuza pentru ca profita de pe urma acestor oameni batuti de soarta.

  • Reply
    Jobinfo
    10/04/2007 at 3:16 PM

    Cel mai nasol a fost faptul ca in Vinerea Mare erau dansuri si veselie pe PROTV.

  • Reply
    C_o_S
    10/04/2007 at 3:32 PM

    Perfecta expunerea, coincide exact si cu parerea mea.
    Si cand te gandesti ca asemenea ganduri ar face pe unii/unele sa sara cu unghiile direct in gatul tau de insensibil…

  • Reply
    adela
    10/04/2007 at 4:33 PM

    Surprize, surprize (TVR). Scrisoare pentru tine(ACASA). Si mai sunt cateva si pe alte programe.
    “Si daca o tara intrega face audienta de ce sa nu profitam? Exista telecomanda.”
    Oamenii care participa la astfel de emisiuni cersesc bani si in special atentie. Televiziunile ii ajuta sa-si satisfaca aceste nevoi.
    Ce se intampla cu ei dupa emisiune? Cati le calca pragul incercand sa-i fure sau sa-i ajute? Ce le-a luat aceea emisiune care le-a dat un calculator, un scaun cu rotile sau orice altceva?

  • Reply
    Gabi Nistoran
    10/04/2007 at 4:43 PM

    Oare doar la acea emisiune, sau doar la ProTV sunt in spate oameni care ar face orice pt audienta?
    Ne gandim la un procent din totalul emisiunilor de la noi in care se intampla acelasu lucru? Mi-e ca ajungem la o cifra tragica.

  • Reply
    Mihai
    10/04/2007 at 5:48 PM

    You’re late. ProTV-ul e alaturi de tine de ceva vreme.

  • Reply
    Piticu21
    10/04/2007 at 6:01 PM

    pai sa stii ca vreau si eu … sau macar un televizor de la ceilalti noi 🙂

    conteaza … eu sunt vedeta dupa aia in statia de tramvai … si ma vede tot poporul … cam ceva de genul asta. 🙂

    cauza pentru care ma vede … ah … asta e neimportant deja 🙂

  • Reply
    Andreea
    10/04/2007 at 6:23 PM

    Bine zis.

  • Reply
    Alina
    10/04/2007 at 7:40 PM

    Ai foarte mare dreptate in privinta asta! E stilul proteve-ului: la fel procedeaza si la stiri si la alte emisiuni ca “Daruiesti si castigi” sau ceva de genul asta. Ma enerveaza la culme chestia asta!

  • Reply
    Cosmin
    10/04/2007 at 8:16 PM

    in sfarsit, cineva s-a sesizat! si eu voiam sa bloghez despre asta, dar iata ca mi-ai luat-o inainte 😀

    oricum, exactly my thoughts. o porcarie media, ne-am pervertit de tot, doamne, si in ce hal!

  • Reply
    Keos
    10/04/2007 at 8:52 PM

    PRO-TV e numai unul…

  • Reply
    andressa
    10/04/2007 at 9:08 PM

    Keos,
    proteveul, nu PROTV! Asa spune prezentatoarea emisiunii!

    Stiti ce ma enerveaza pe mine cel mai mult la aceasta emisiune? Ca arata bine! Ca e facuta bine! Momentele se inlantuiesc frumos, prezentatorii si decorurile arata bine (ca la italieni!), coregrafiile sunt splendide, costumele iti iau fata, invitatii sunt grei (Razvan Mazilu, Bebe Cotimanis, Nadia Comaneci), cauzele sunt nobile. Asta ma enerveaza. Ca e superb. Numai ca vand suflete pentru audienta. Ma fac sa ma simt ca ultimul om daca ma uit pentru 5 minute la emisiune pentru ca am contribuit la ratingul care justifica umilirea unor familii nenorocite.

    Si nu as compara Dansez pentru tine cu Iarta-ma sau Din dragoste sau Surprize, Surprize. Sunt emisiuni la care oamenii plang, ce-i drept. Dar vin de buna voie si fara sa castige bani la Iarta-ma si Din Dragoste. Iar la Surprize cineva apropiat “victimei surprizei” are initiativa de a reuni familia, de darui un scaun sau un catelus. E asemanator la Surprize, da, dar nu sunt doar cazuri sociale grave, se mai aduce si o formatie unei persoane sanatoase, mai apar catelusi, se mai fac declaratii de dragoste.

    La Dansez pentru tine cazurile sociale dintre momentele de dans sunt bazate pe smuls lacrimi, sunt prezentate melodramatic, copilul plange la camera pentru ca asta se asteapta de la el si vorbeste despre bani pentru ca despre asta este intrebat de reporter. La Dansez pentru tine mamele sunt intrebate cum se simt de cand copilul lor nu mai poate merge, sotiile plang cand sunt intrebate ce vor face daca vor muri sotii lor (lucru iminent, de altfel). Este horror!!!!

  • Reply
    Cristi Roman
    10/04/2007 at 9:52 PM

    Ok, de acord, si eu sint anti asa-ceva.
    Stati un pic insa. Moment de gindire.
    Daca doar asa un om care are nevoie de ajutor, mai mult decit am avut noi toti pina in acest moment al vietii noastre, iata deci, asa, in acest mod, a fost ajutat enorm de mult? Mai conteaza cum a fost ajutat sau ca acel om a fost ajutat?
    Unii au primit zeci de mii de euro necesari ptr. a se mentine in viata (vezi transplanturi de maduva/interventii costisitoare in China/SUA).

    Fetita Laviniei Milosovici a primit 30.000 de dolari de la Tiriac la “Surprize-Surprize”, si-a operat fata in China (la 3 ani fetita nu putea vorbi/misca – grave probleme neurologice), iar acum e in recuperare la Sibiu/Timisoara, cu sanse mari de vindecare in citiva ani.

  • Reply
    andressa
    10/04/2007 at 10:03 PM

    Cristi Roman,
    scopul nu scuza mijloacele. Nu ced ca pentru proteza aia nenorocita trebuie sa fie filmat un tanar cand mama il da cu unguent pe picioarele amputate.

  • Reply
    Mihai
    10/04/2007 at 10:15 PM

    Ok. Opiniile mele sunt cam impartite pe aceasta tema.
    1. Era semese sau esemes?
    2. Cati oameni fara picioare, maini, ochi sau casa vezi pe strazi? Ok. O sa zici ca multi se prefac. Dar multi nu se prefac si au nevoie de ajutor. Au nevoie si de la stat nu-l primesc. Pe ei nu-i vede nimeni. Si daca unu un pic mai norocos intra la proteveu si primeste ajutor astfel incat familia sa nu-l arunce in strada… nu e bine?
    Nu crezi ca nu l-ar arunca in strada daca nu pot avea grija de el? Cati batrani sunt in azile? Cati batrani sunt pe strada dupa ce au trecut casa pe numele fiilor/fiicelor?
    3. Pe de alta parte si proteveu e de vina ca exploateaza asta. Dar de ce vedem numai proteveu? Mai e si tevereu care face acelasi lucru. Si vrei sa zici ca la alte canale nu au vazut violuri si crime la stiri?
    Nu vreau sa tin nici cu proteveu, dar de unde sa adune bani pentru “cadouri” daca nu au audienta. Romania e o tara rea. Putini ar da bani gratis fara sa aiba parte de publicitate. Vezi jiji care arunca cu bani numai cand e televiziunea in preajma si dupa se lauda ca el da bani… Putini ar da bani fara reclama. Daca acuzam proteveu ar trebui sa acuzam si o mare parte din Romania…

  • Reply
    andressa
    10/04/2007 at 10:20 PM

    Mihai,
    parerile tale sunt cam impartite? Asta e buna – pot sa te citez? 🙂

    Oamenii au nevoie de ajutor. Pana aici suntem de acord. emisiunea profita de drama lor ca sa faca audienta in loc sa doneze pur si simplu bani sau sa gaseasca sponsori. Aici suntem de acord?

    Nu vedem doar proteveul, discutam despre aceasta emisiune in particular.

  • Reply
    Mihai
    11/04/2007 at 1:16 AM

    Pai si eu zic ca proteveu face asta fiindca vor multa audienta si ca poporul e “prost” si se uita la asta facandu-le astfel audienta.
    Dar cum am zis. Nimeni nu da bani fara expunere.
    Apropo. Eu am o boala de inima. Cine imi da si mie bani sa ma operez? Mail la cojocariu.m@gmail.com pentru mai multe detalii.
    Cine o sa se ofere o sa le dau un cont gol si nefolosit unde sa bage banii. De abia astept sa vad cati vor si baga bani.

  • Reply
    Christiansen
    11/04/2007 at 8:57 AM

    Mai fratilor … credeti ca cei care au o gramada de probleme fizice vor sa apara in lumina reflectoarelor?? “Priviti acest om. E infirm, nu are bani.”, cam asta spun cei care fac tampenia asta de emisiune. Daca vrei sa-i ajuti … foarte bine, dar nu fa spectacol din durerea lor, nu incasa publicitate din audienta … Ideea statiei care gayduieste acest show patetic este meschina … cum sa faci profit din durerea oamenilor???? In plus, ii mai pune sa se si maimutareasca pe scena … Asta e chiar bataie de joc! Pe bune.

  • Reply
    Mihai
    11/04/2007 at 10:17 AM

    @christiansen
    Tu la cati oameni care credeai tu ca au probleme fizice ai dat bani ieri? Astia fac emisiuni din astea fiindca asta e mentalitatea romanului. Daca nimeni nu da bani fara sa aiba parte de ceva… atunci ar muri toti aia care ii vedem la televizor. Daca s-ar schimba mentalitatea si un castigator de la loto ar dona banii unui care are nevoie de o proteza si dupa ar refuza un interviu, si asa ar incepe sa faca toata lumea, nu ar mai avea televiziunea cu ce sa faca emisiune. Nu ti se pare corect?

  • Reply
    andressa
    11/04/2007 at 10:27 AM

    Mihai,
    mi-e neclara opinia ta. Dansez pentru tine nu face strangere de fonduri ca un teleton: firme mari doneaza banii. Asadar, daca Christiansen nu este patron la firma care face liotongel, de ce il intrebi pe el daca a donat bani unei persoane cu handicap?

    Daca nu era retorica intrebarea, raspund eu: nu mi se pare corect. Nu. Corect mi s-ar parea ca CNA sa interzica exagerarile (copii care vorbesc despre bani si plang, persoane care povestesc experiente traumatizante), pentru ca daca nimeni nu ia atitudine, proteveul va mulge mai departe drame, iar oamenii vor accepta in continuare sa se prostitueze.

  • Reply
    Alex Trusk
    11/04/2007 at 10:45 AM

    Ăştia-s mai rău decât fetele alea care stau la colţul străzii. Măcar ăştia sunt legali. 🙂

  • Reply
    andressa
    11/04/2007 at 10:47 AM

    Alex Trusk,
    victimele? Cei care au nevoie de ajutor? Nu sunt acord. Eu cred ca vina este in totalitate a postului de televiziune.

  • Reply
    Fustita Albastra
    11/04/2007 at 11:23 AM

    Este prima data cand ma uit la “Dansez pentru tine!”. De ce? Pt ca intamplator sau nu cunosc pe cineva care concureaza. Ma uit pt k aceea persoana este acolo (si mai si danseaza bine :D). Sunt pro celor spuse de tine. Ce ma bucura este ca in ciuda faptului ca proteveul isi face audienta acei oameni chiar sunt ajutati, chit ca nu castiga concursul visul sau cum vrei tu sa ii zici se indeplineste.

    Tu ai dreptate este prostitutie, dar se pare ca din punctul lor de vedere este o prostitutie nobila…

    P.S. Surse interne imi confirma k povestea (juriu, note si alte povesti de gen) sunt pe bune.

  • Reply
    Bogdan
    11/04/2007 at 6:09 PM

    Avand in vedere ca sunt destui romani care au o fascinatie bolnava pt asa ceva, lasa-i sa faca audienta. Oricine este cu capul pe umeri este scarbit de aceste emisiuni cu “masez pentru tine” in frunte.

    Din fericire, nu ma leaga mare lucru de televizor pt ca mi-am dat seama ca este o mare pierdere de timp, iar daca vreau sa ma uit, nu ma obliga nimeni sa ma uit la bataia de joc care se desfasoara acolo. Si banuiesc ca si voi, ca si mine, miscati un pic degetul mare si va mutati pe alt canal. In fond nu ma obliga nimeni sa fiu un cretin obsedat de suferinta altora, iar proteveu ar putea foarte linistit sa doneze castigurile din acea emisiune, dar nu cred ca e cazul, pt ca trebuie platit boul ala brunet si vaca aia blonda precum si restul oamenilor de acolo.

  • Reply
    amia
    11/04/2007 at 8:40 PM

    încă o emisiune de genul ăsta?? numai gîndul mă face să plîng :((

  • Reply
    lillya
    11/04/2007 at 9:40 PM

    Pentru Andressa:

    Referitor la post-ul tau SUBSCRIU in totalitate.

    Referitor la comentariul tau din raspunsul pentru Keos pe care il reiau trunchiat aici: “La Dansez pentru tine mamele sunt intrebate cum se simt de cand copilul lor nu mai poate merge, sotiile plang cand sunt intrebate ce vor face daca vor muri sotii lor (lucru iminent, de altfel). Este horror!!!!”

    Sa nu uitam ca Proteveul este postul la care s-a lansat si a facut cariera marea Andreea Esca. Mai tine cineva minte cum?

    O tanara reporterita olteanca, diletanta intr-ale jurnalismului se duce, cu ocazia accidentului aviatic de la Balotesti, la sotia pilotului si o intreaba “sotul dumneavoastra a murit, ce parere aveti despre asta?” Desigur, femeia nu aflase inca despre accident. Deja de a doua zi Esca nu mai era pe teren ci pe sticla, in studio, dand si preluand legatura …

    Apoi, sa nu uitam de Stirile de la ora 5 – o alta dimensiune a horror-ului dezgropat si promovat de postul domnului Sarbu. Dar macar este un horror din categoria “uite ce ti se poate intampla daca iesi din casa. sau chiar daca stai inauntru dar esti deosebit de ghnionist.”

    Deci sa ne mai miram despre Dansez pentru tine? Este oribil, da! Este urlator la cer! Dar este Proteveu!!!!!

  • Reply
    andressa
    11/04/2007 at 10:04 PM

    lillya,
    ma bucur ca esti de acord cu mine, in principiu, dar ma tem ca un exemplu a devenit legenda urbana. Faza cu Balotesti a fost asa: i se lua un interviu sotiei in momentul in care pilotul a murit si vestea i-a fost data cu camera pornita, reactia ei fiind filmata. Cel putin asa e redat exemplul in Manualul de Jurnalism de la Polirom.

  • Reply
    lillya
    11/04/2007 at 10:38 PM

    🙂 Ok, mea culpa pentru legenda urbana dar manualele de jurnalism nu sunt tocmai cap de lista cand e vorba de lecturi optionale. Eu intru la categoria “consumatori”, nu “producatori” :). Oricum si varianta prezentata de manualul de jurnalism este tot de megakkt. Este totusi definitorie pentru abordarea protevista. Este o piatra de temelie. “Dansez pentru tine” este doar o variatiune pe aceeasi tema, o mutatzie genetica a unui stil viciat din start.

    Mai stiti emisiunea de lansare a Mihaelei Tatu – “Viata bate filmul”? Era tot o initiativa de splare a rufelor in public insa protagonisii nu primeau nici un ban, cel putin nu oficial. Suntem o natie care ne hranim cu scandal, cu dramele altora, ne face placere nu numai sa stim ca a murit capra vecinului ci ne intereseaza mai ales cum a murit. Pai cum sa nu isi creasca domnul Sarbu audienta in aceste conditii? Ce ma surprinde este ca le da totusi bani. Ma mir ca nu face un fel de teleton prin care sa colecteze bani de la telespectatorii care ii cresc audienta si sa ii redirectioneze catre cei nevoiasi care vin si performeaza precum animalele la circ.

  • Reply
    Dragos
    12/04/2007 at 3:58 AM

    Atn: Mihai

    Romania este o tara buna. Iar noi, romanii, trebuie sa fim optimisti, curajosi, increzatori.

    Referitor la cersitul de audienta cu emisiuni lacrimogene, avem de unde alege, slava Domnului. Emiusiuni gen Stupize-Stupize, Violurile si crimele de la ora 5, Plang pt tine, Dansez pt nu stiu cine, exista si probabil vor exista pur si simplu pt ca exista destui oameni care le privesc.

    Pe mine nu ma intereseaza si nu ma uit la astfel de spectacole ieftine

  • Reply
    Mihai
    13/04/2007 at 10:22 PM

    Ok. O ultima intrebare in legatura cu acest post.
    Daca nu sunt ajutati de emisiuni de genul acesta, nu sunt ajutati de guvern si nu sunt ajutati de oameni atunci cine ii ajuta?

  • Reply
    andressa
    13/04/2007 at 10:30 PM

    Mihai,
    din nou: faptul ca sunt ajutati nu intra in discutie, ci felul in care ei sunt prezentati, limita bunului simt. Da, li se dau bani, dar cu ce pret? Televiziunile nu ar trebui sa aiba voie sa arate copii plangand pentru ca nu au destui bani, e ca si cum i-ar trimite la cersit!!!

  • Reply
    jezebel
    14/04/2007 at 3:29 AM

    eu cred ca toti tinem la amaratii aia, si toti avem dreptate intr-un fel sau altul,dar discutia e putin sterila, atata vreme cat nu privim putin in noi mai intai.cu noi trebuie sa incepem schimbarea,nu (doar) sa ne “sesizam”, “socam”. nu sa stam sa parlamentam, ci sa FACEM CEVA. ORICE (daca se poate mai mult decat un blog pe tema respectiva). sa trimitem mesaje la protv, CNA, sa facem o petitie online, anything, sa ne mai facem din cand in cand pomana dupa vre unu, dupa plac,buzunar, inima,etc. nu conteaza. sa incepem schimbarea. asta e important. sa incepem cu noi. mi-aduc aminte de filmu ala cu kevin spacey- fa trei fapte bune, poate candva se inchide cercu….

  • Reply
    catalin
    14/04/2007 at 6:45 AM

    durerea mai mult ca orice alta traire se vinde. din pacate societatea in care traim sa hraneste cu asa ceva.. si poate ca e si vina noastra..

    tu ar fi trebuit sa ai mai multe idei despre durere, doar ai citit pe cioran, unul din copiii ei..

  • Reply
    andressa
    14/04/2007 at 11:50 AM

    jezebel,
    am facut mai mult decat sa scriu aici despre asta! 😉

  • Reply
    marlene
    16/04/2007 at 12:17 AM

    hello there !
    esti una dintre persoanele care m-a inspirat pentru blogul meu. e mic si amarat, tinerel si fara experienta (ca si autoarea :P), dar probabil si ca sa nu ma laud o sa ajunga pe undeva cat mai aproape de “mentorii” lui-hehe…ar mai fi si abjectu, si teo pe langa tine, daaar asta e, nu o sa ma apuc sa va laud pe toti…poate o sa intri pe acolo candva , ca ti-am facut si tie putina reclama 😀
    p.s.: nu te speria si nu condamna trivialitatea (se intreved influentele lui abjectu pe acolo pe undeva :P)

  • Reply
    Crashsky
    25/04/2007 at 8:50 AM

    Cum am spus si in descrierea clipului pe care il veti vedea, nu stiu daca ei vor castiga concursul…Insa trebuie sa recunoastem ca au fost cei mai buni, asa ca, merita toata admiratia si respectul nostru pentru ceea ce ne-au aratat, si anume ca, dansul este limbajul ascuns al sufletului…este un poem în care fiecare mişcare este un cuvânt…Pentru aceste lucruri merita sa fie castigatori!

    http://www.youtube.com/watch?v=oMS911iIt5g

  • Reply
    andressa
    25/04/2007 at 10:46 AM

    Crashsky,
    depinde. Eu cred ca mai conteaza si cauza pentru care danseaza si cat de dedicati au fost. Eu nu am vazut decat doua jumatati de emisiune (si m-am si enervat) dar din ce am vazut, reporterul protv, Cosmin, este de departe cel mai ambitios si, totodata, cel mai netalentat dintre cei de acolo. Iar partenera lui are o fetita ce sufera de autism. Iar Andreea Balan, Lausa Cosoi si partenerii lor danseaza mult mai bine. Dar cu usurinta! Iar ei isi doresc un atelier de tamplarie, respectiv o viata mai buna pentru o bunica. Hm, nu ca am putea sa le comparam, dar eu as alege perechea ce s-a chinuit ingrozitor in conditiile in care nu pot dansa (nici daca exerseaza ani de zile nu vor deveni talentati!) si cand acasa acea dansatoare are acasa un copil bolnav. Jos palaria!

  • Reply
    alina
    01/05/2007 at 10:29 AM

    este bine pentru unii oameni daca ii ajuta cineva.asa poate sa vb doar unii oameni care nu stiu ce inseamna greul.eu daca asi avea bani asi ajuta pe toti oamenii nevoiasi si mai ales pe toti copii nevoiasi

  • Reply
    Lucian Mindruta, daca ti-ar lua casa foc si copiii tai ar fi inauntru, i-ai scoate sau ai lua camera? | TownPortal Blog
    06/09/2008 at 5:31 PM

    […] Pe blogul Andressei am dat peste un comentariu in care cineva lasa sa se inteleaga ca Esca si-a construit cariera pe […]

  • Reply
    mimi
    09/10/2008 at 2:22 PM

    Oare chiar nu crdeti in dumnezeu?? La indicatia unor medici specialisti ,fac apel la toti oameni care il iubeste pe dumnezeu, sa ma ajute asa cum pot fiecare, Fratilor este tare uimitor sa ceri ajutor, dar totusi cand vezi ca viata tea ingenunchiat, si nu mai poti sa te ridici nu trebuie sa ceri ajutoor? eu sunt f bolnav de 14 ani, si traesc din medicamente, care costa f mult, si totusi bolile mele sau accentuat, rog pe bunul dumnezeu sa va binecuvinteze si sa va rasplateasca ptr binele care il veti face, doamne ajuta,, am deschis cont la raiffaisen bank cu nr: ro93rzbr0000060001059026 in lei , tel 0764807565 ,, va rog sa confirmati daca ati primit meilu, multumesc

    Attachments

    Photos:

    Scan and Save to Computer

    scan0001.jpg (873k) [View]
    Scan

  • Leave a Reply