Uncategorized

Un fel de revista presei

Sunt oare singura care voia sa-si smulga parul din cap cand a alfat ca Vanghelie este sef peste PSD-ul din sectorul 1 Bucuresti? Am citit in Evenimentul Zilei de ieri un citat reprezentativ de la noul sef de filiala. Citatul avea niste vulgaritati si un mare dezacord, cum ii sta lui Vanghelie bine, ca doar e om din popor. De aici, mai e numai un pas pana la un presedinte de tara PRM-ist si un premier din PC. O, Jezu! Jezu!
Ieri mergeam pe strada si prin centru am zarit o multime de PNListi, cred ca imparteau frezii la domnisoare. Ma enervasem atat de tare citind despre celebra comisie a lui Voiculescu si despre stimatul presedinte de camera, Bogdan Olteanu, ca daca ma aborda unul eram in stare sa ii zic: “Dispari din ochii mei! V-ati dat cu PSD-ul!”, ca babele isterice care injura hotii din guvern cand stau la coada la posta.

Tot in Evenimentul Zilei mi-a placut textul lui Radu Paraschivescu in care descrie asasinarea lui “pe care” si investirea lui “care” cu functia de panaceu. Sau sa zic “panaceu universal, care asa am auzit ca se foloseste mai nou”? 😀 O, Jezu! Jezu!
Si textul lui Patapievici mi-a placut. Mi-a placut pentru ca, in desisul de neologisme si fraze lungi, am reusit sa gasesc un motiv al nemultumirii mele: tensiunea dintre premier si presedinte. Mai mult decat atat, H.R.Patapievici il descrie perfect pe Dan voiculescu in cateva randuri: “Castiga Dan Voiculescu, care, din subsolul abisalei sale mediocritati, a ajuns sa faca si sa desfaca agenda publica, cu o nerusinare careia nici lipsa de legitimitate parlamentara, nici trectul necurat, nici verdictul de informator, nici ampla manifestare prin presa la care se deda nu ii pune vreun bemol.” Bine zis!

Alaltaieri mi-a placut in Cotidianul textul lui Doru Bucsu: “Razboi cu prostii”. Ah, ce desfatare sa citesti un text de opinie bine scris care sa-ti confirme propriile pareri! Va recomand sa-l cititi, sper sa va placa si voua. Eu luasem Cotidianul pentru carticica, dar a fost o investitie buna si din alte motive, as spune.

Tot la opinie, in Cotidianul de acum 2 zile, Cristian Parvulescu ne povesteste despre votul uninominal. Eram liceeana acum vreo 5 ani si stateam pe la Piata Romana cand nu era nici macar un grad afara, erau fix zero grade, cu tabele si pixuri, oprind lumea pe strada si povestindu-le despre faptul ca vrem semnatura lor pentru ca votul uninominal este asa si pe dincolo. Eram voluntar ProDemocratia. Si nu s-au strans destule semnaturi la nivelul tarii pentru initiativa legislativa. Si erau multi elevi si studenti atunci pe strazi, cand nu era nici macar un grad si ne ingheta pixul in mana, fir-ar ai naibii sa fie de politicieni de 2 lei vechi, sa nu-mi spui mie CTP (azi in Gandul!) ca Parlamentul e oglinda noastra. Vai de capul alesilor nostri. Ca si azi as iesi sa adun semnaturi, fi-v-ar razboiul Cotrocenio-Victorian, ca din 2004 pana in 2007 nu ati fost in stare sa aduceti pe ordinea de zi votul uninominal si mai si cereti demisia Monicai Macovei. Si cand te gandesti ca Bogdan Olteanu mi-era simpatic candva. Fi-v-ar zambilele si freziile si papioanele. Nu de circ aveam chef. Si de-asta doi din trei romani l-ar vota pe Basescu. Sau pe Gigi Becali (bat in lemn…) Si de-asta Conservatorii si Social Democratii se dau rotunzi, au prins curaj.
Si incerc sa ma hotarasc ce ziar imi place mai mult, sa il iau mai des. Dar nu m-am hotarat inca.

29 Comments

  • Reply
    Claudiu
    02/03/2007 at 11:13 AM

    La ziare nici eu nu sunt decis… Nici macar sursa de stiri de pe net nu este una de care sunt multumit.

    Nici nu stiu cu cine as vota, daca maine ar fi alegeri… Nu prea ai de unde sa alegi.

    Sunt cam indecis. Sau nu?…

  • Reply
    Supry
    02/03/2007 at 11:56 AM

    Vanghelie este presedintele PSD Bucuresti…nu din sectorul 1, care este. Acum ce mai zici de el ? 😉 Mai mult, cireasa de pe coliva este ca a castigat alegerile tocmai de ziua lui. Ce cadou frumos i-au facut… 🙂

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 11:59 AM

    Supry,
    mersi. asta voiam sa spun, dar mi-a iesit altceva! si a si castigat cu 93% din voturi! suntem o cauza pierduta…

  • Reply
    Camelia
    02/03/2007 at 12:18 PM

    Cred ca sunt mai multe lucruri pe care noi nu le stim in spatele alegerii lui Vanghelie, dar sper sa le aflam in curand. Eu cred ca s-a lasat de inteles de la centru ca este dorit Vanghelie, ma gandesc si ca ai sai contracandidati au fost “iepuri” ca si atunci cand a candidat la primaria sect. 5 ca independent si din partea psd-ului un tip caruia nici macar afise electorale nu i s-au facut. Cine stie care este de fapt adevarul acum.
    Cat despre Buscu i-am citit articolul dar nu pot fi de acord cu el decat partial. Nu stiu daca i-ai citit articolul cu “limbaj de cartier” la adresa lui TRU. Comentariul pe care se plange ca l-a primit era exact la articolul respectiv iar limbajul din comentariu este de o noblete rara fatza de articolul lui. Sa inteleg ca el(Buscu), fiind destept(si avand dreptate, desi prostii nu vad asta) are dreptul sa arunce cu noi si sa se exprime ca un vadim care a uitat sa-si ia medicamentele(ca nu zic altfel) dar cititorii trebuie sa rabde, altfel sunt aruncati in oala cu prosti?
    Comportamentul asta are niste nume exacte in psihiatrie.

  • Reply
    Camelia
    02/03/2007 at 12:20 PM

    “arunce cu noroi” am vrut sa zic

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 1:08 PM

    Camelia,
    ma refeream strict la articolul “razboi cu prostii”, nu si la penultimul.

    Cat despre Vanghelie, am citit ce circ a fost la alegerea lui, despre contestatia unui contracandidat. Imi pot inchipui ce jocuri de culise stau in spatele alegerii lui. Eu ma refeream insa la rezultat: Vanghelie este sef la filiala Bucuresti.

  • Reply
    Gabi Nistoran
    02/03/2007 at 1:26 PM

    Citezi din partizanii lui Basescu despre rivalii declarati ai presedintelui. Politicienii ca politicienii, dar nici cu jurnalinstii romani nu ne e rusine 😛

    Cat despre guvernanti, pt ei sustinerea parlamentara e a aerul, si cum nu au majoritate, singura solutie e sa ceara sprijin in unele cazuri si unor oameni din opozitie. E un lucru firesc chiar si cand te bucuri de majoitate parlamentara, deci nu s-au dat cu nimeni.

  • Reply
    Robert
    02/03/2007 at 1:37 PM

    Buna, Andreea. Iti citesc blogul de o luna incoace, sau cam asa ceva. E prima oara cind scriu un comentariu, avind in vedere ca subiectul abordat e de actualitate si intra in sfera mea de interes.
    Primul lucru care este de spus este ca nu trebuie sa disperam. Iti spun ca om care l-a cunoscut pe Marian Vanghelie si multi alti oameni asemanatori lui.
    Vanghelie face parte dintr-o clasa politica care reflecta societatea romaneasca. Stiu ca tu nu vrei sa accepti asta. Si mie mi-a fost extrem de greu. Dar aceasta este realitatea. Clasa politica nu este cu nimic mai rea sau mai buna ca intreaga societate romaneasca, politicienii nu sunt veniti de pe Marte. Aceasta este democratia.Democraţia inseamna in cazul nostru regula majorităţii.Daca majoritatea oamenilor l-au preferat pe Vanghelie fata de ceilalti candidati… faptul ca tie sau mie nu ne place de Vanghelie este irelevant.
    Este relevant faptul ca nu ne place societatea romaneasca, asa cum este ea acum. Aici avem, cred eu, datoria sa schimbam ceva.Si eu am strins semnaturi pentru votul uninominal. Chiar si in frig, cum ai stat si tu si cum am stat si eu, pentru a vorbi cu oamenii, intr-o alta formula insa.L-am ascultat si eu la un seminar pe Pirvulescu (cu rezervele legate de subiectivismul si interesele sale) si sistemul propus de ei e interesant. Cred ca si viabil.
    Desi, acum, am anumite dubii in legatura cu votul uninominal.Exista problema reprezentativitatii, a sanselor tinerilor…dubiul ca nu ar ajunge sa cistige tot oamenii cu bani..Romanul il va vota pe cel care ii va da bani.Asa s-a intimplat si in 2004. Am vazut impartite prea multe galeti portocalii pline cu de toate la oameni. Insa e clar ca populatia isi doreste reformarea clasei politice, schimbarea felului in care se face politica in Romania. Insa nu vede ca pentru asta trebuie sa ne schimbam cu totii, trebuie sa fim responsabili, sa ne implicam, sa ne construim o cultura politica. Cat despre faptul ca Partidul Social Democrat “se da rotund”, cum spui tu… prespun ca vrei sa spui ca isi exercita dreptul democratic si constitutional la opinie si la asociere. Trebuie sa ne respectam, ca oameni, chiar daca avem opinii diferite. Parerea mea. Cit despre ziare preferate… nu exista. Nu din Romania. Ca sa afli cu adevarat adevarul trebuie sa citesti toata presa, tinind cont de autorul articolelor, de politica redactionala, de interesele patronului si sa faci o medie. Ceea ce cred dovedeste si faptul ca, in general, adevarul se afla undeva la mijloc. O zi buna! Cu drag, Robert.

  • Reply
    blog de umor
    02/03/2007 at 1:42 PM

    spui ca sustii votul uninominal. suna bine, dar inseamna o chestie prea complexa ca ii fie intelese implicatiile de cineva care nu stie teorie politica. e ca propunerea lui base sa avem parlament unicameral. toata lumea a sarit sa spuna ca da, ca asta inseamna mai putini parlamentari. dar foarte putini aveau habar care e rostul bicameralismului. probabil ca tu esti familiarizata cu subiectul, dar sunt sanse mici ca oamenii de la care strangeai semnaturi sa fie pe felie. a, si apropo de votul uninominal. cred ca si-ar gasi adi minune o circumscriptie in care sa castige un loc in parlament. asa, pe listele unui partid, ar compromite toata formatiunea. in fine 🙂

    p. s. promit sa scriu pana maine un post despre votul uninominal. tineti aproape!

  • Reply
    gigix
    02/03/2007 at 1:50 PM

    daca n-ai scris ‘mneata nika despre blogfest nici azi, nici ieri inseamna ca nu esti chiar asa rea. opinii politice! ioi! nice…

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 2:37 PM

    Robert,
    este foarte relevant faptul ca nu imi place Vanghelie. Ca nu imi place si nu ma reprezinta agramatii ce reinventeaza limba romana. Este foarte relevant faptul ca ma opun vanghelizarii si becalizarii.

    Faptul ca sunt si oameni inculti pe lumea asta e un truism. Ei nu trebuie ridicati la rang de modele pentru simplul fapt ca au in spate o armata de alti semianalfabeti. Curba lui Gauss: prosti, dar multi. Si ce-i cu asta? Daca esti un social-democrat, cum de nu mori de rusine? Toata filiala Bucuresti este reprezentata acum de Vanghelie. Nu a existat nici un contracandidat serios. In locul tau m-as face mic, mic si as fugi in lume!!

    Clasa politica trebuie sa ne reprezinte interesele, nu structura demografica! O fi Vanghelie “om simplu”, dar e un politician execrabil si cariera lui politica nu ar fi atat de infloritoare daca PSD nu l-ar baga in fata fara pic de scrupule pentru ca e “popular”. Ca pe PSD asta ii doare: numarul de voturi.

    Nici nu mai zic de penibilele intelegeri cu PRM, un fel de infratire cu dracul ca sa treaca podul. Iese cine da banul, zici tu?

    Mie felul in care s-a votat in 2004, si nu ma refer la scandalul turismului electoral, ci la cozile interminabile de la sute de sectii de vot, la mobilizarea generala a celor in general apatici in perioada electorala – tinerii -, mi-a dovedit ca politicienii subestimeaza electoratul. Ne pasa. Si suntem si in stare sa ne mobilizam cand e cazul.

    Pacat ca ne-au dezamagit atat de tare cei pe care i-am votat atunci ca disperatii. Asta nu schimba faptul ca PSD sunt in stare sa ne-o paseze iar pe Rodica Stanoiu, ca Nastase e un personaj sinistru, ca Ponta zice una si alta face. Alianta ne-a dezamagit. Dar sa nu dam in amnezie: PSD nu a devenit printesa peste noapte, doar pentru ca Alianta s-a destramat. PSD e tot o curva. Si PC la fel.

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 2:55 PM

    blog de umor,
    asa cum am fost in stare sa intelegem cum e cu revizuirea Constitutiei, acum cativa ani, sa intelegem cum e cu leul greu, cu Uniunea Europeana sau cu votul pe liste (cati crezi ca stiu sa-ti dea o definitie? si iata ca-l folosim!), cred ca vom fi in stare sa explicam si cum e cu votul uninominal.

    faptul ca e “complicat” nu e un argument pentru a nu sprijini sistemul.

    si cred ca riscul nereprezentativitatii trebuie asumat. fara acest risc, toleram o situatie inadmisibila. eu o sa beau sampanie in fata sediului PSD, filiala condusa de Vanghelie, cand va iesi Nastase din Parlament.

  • Reply
    Robert
    02/03/2007 at 3:31 PM

    Andreea,
    Multumesc in primul rind pentru raspuns.
    Ai perfecta dreptate atunci cind te revolta oportunismul, lipsa scrupulelor, agramatismul, lipsa de cultura in general si lipsa culturii politice…lipsa de caracter, in genere.
    Oameni ca Becali nu pot fi modele. Ei sunt extrem de periculosi. Pentru democratie. Pentru libertatea noastra. Pentru imaginea noastra. Pentru bunastarea noastra.
    Clasa politica trebuie sa ne reprezinte interesele, intr-adevar. Din pacate, lipsa culturii noastre democratice face ca in functii reprezentative sa fie alesi oameni dupa chipul si asemanarea noastra. (a comunitatii). Nu avem inca capacitatea de a realiza faptul ca trebuie sa votam un om care sa ne reprezinte interesele, care sa cunoasca arta conducerii in asa fel incit interesele noastre comune sa fie slujite in modul cel mai bun posibil. Noi votam oamenii dupa simpatii. Oamenii lipsiti de cultura si de civilizatie vor vota oameni croiti pe acelasi tipar.
    Vanghelie nu ma reprezinta. El a fost ales primar al sectorului 5. A fost ales pentru a face ceva pentru oamenii de acolo. Mai amariti, din cite stiu eu. Stiu, de exemplu, ca omul a inzestrat scolile din sector, un lucru laudabil. Asta nu ma determina sa il simpatizez.
    Eu nu l-am votat niciodata pe Vanghelie. Pina acum nici nu as fi putut avea ocazia. Si nici nu il voi vota vreodata. Asa incit,… ar trebui sa ma fac mic si sa fug in lume intr-o mai mica masura decit ar trebui sa o faci tu, care inteleg ca l-ai votat pe domnul presedinte Traian Basescu si (raposata)Alianta.
    Sincer, eu chiar sunt social democrat. Valorile si principiile social democrate ma reprezinta, ma regasesc in ele. Cred ca aplicarea lor ar fi cel mai bun lucru pentru Romania.
    Nu sunt social democrat pentru un om sau renunt la principiile mele pentru ca un om, un lucru, o actiune nu imi place.
    Numai Monica Macovei are pretentia ca ar fi fecioara neprihanita. As fi nesincer daca as pretinde ca PSD sau oricare alt partid de pe Terra ar fi perfect.
    Cozile interminabile la sectiile de vot au avut ca efect acuzatiile de frauda electorala pe care le-a adus Basescu. Sigur, nu a fost singurul motiv ( « Duminica, PSD-ul vrea sa scoata 1.000.000 de morti la vot” • Tipografiile clientilor PSD tiparesc buletine de vot si le distribuie apropiatilor PSD pentru a le falsifica.) -sunt citate de pe basescu.ro. Stiu ca ai crezut in 2004 asta. Ma intreb numai daca o mai crezi si acum. (daca da, atunci unde sunt dovezile?)..
    Inca un lucru, scopul oricarui partid de pe lumea asta este sa adune voturi pentru a cistiga alegerile, pentru a putea guverna si impune programul, viziunea sa asupra felului in care trebuie sa fie societatea.
    Cu drag, Robert
    P.S. Rodica Stanoiu e membru de conducerea in P.C. acum

  • Reply
    blog de umor
    02/03/2007 at 3:31 PM

    pe tine nu te ingrijoreaza ca, desi reprezentantii unui partid primesc 60% din voturi, pot castiga doar 30% din locurile din parlament?

    eu nu zic ca nu ar mai trebui sa se exprime lume aprin referendumuri. spun doar ca prea putini dintre cei care sunt acum pentur votul uninominal nu stiu despre ce e vorba.

    am incercat pe blogul meu sa imi sustin pozitia contra.

  • Reply
    blog de umor
    02/03/2007 at 3:32 PM

    erata: spun doar ca prea putini dintre cei care sunt acum pentru votul uninominal stiu despre ce e vorba.

  • Reply
    LRHatter
    02/03/2007 at 3:39 PM

    Yap haideti la referendum. Nu veniti inseamna ca va place situatia actuala in care orice coalitie ar fi iese scandal, in care Macovei este atacata din toate partile doar pentru ca vrea sa faca ceva, in care parlamentarii isi voteaza privilegii si mariri de salarii in timp ce oamenii fac greve aiurea, in care Felix motanul securist si Geoana micul papagal isi dau mare importanta si se prezinta ca salvatorii tarii. Yep la referendum cu noi.

    PS: Uite ca mi-ai ridicat si mie tensiunea 🙂

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 4:13 PM

    Robert,
    scrisesem un comentariu urias si am dat delete din greseala 🙂 sa rescriem asadar…

    Ai dreptate, am gresit cand am zis de rodica stanoiu. E acum al PC. ce ti-e si cu traseismul politic.

    Cand am zis ca esti social democrat am vrut sa spun ca esti membru in partid. Asta am dedus din pagina la care am ajuns prin linkul lasat de tine ca pagina ta.

    Eu nu cred ca ar trebui sa-mi fie rusine pentru ca am ales alianta si l-am votat pe Basescu in 2004. Ca multi altii, am dat un vot negativ PSD, PRM si PNG. Nu voi regreta niciodata ca in locul lui Basescu nu sta acum Adrian Nastase, Vadim Tudor sau Gigi Becali. Am ales raul cel mai mic, compromisul mizerabil.

    Nu imi pare rau ca am adus Alianta in Parlamanet. Regret doar ca atat a fost in stare sa faca Alianta cu votul meu.

    Nu simpatizez un anume partid, de aceea sustin votul uninominal. De aceea nu as intra in politica. Nu cred ca exista partide curate si partide corupte. Dar chiar daca nu ma inscriu intr-un partid imi exprim parerile, nemultumirile, frustrarile. Cred ca toti ar trebui sa facem asta, sa rupem tacerea. M-am saturat sa aud numai becalisme si sa vad ca multi tac pentru ca ceilalti sunt “mai multi”. Spirala tacerii condusa de agramati! Mi-a ajuns.

    Mai cred ca e nepotrivit sa aratam cu degetul pentru ca Alianta s-a dovedit a fi un balon de sapun. “Haha, v-am zis noi!”, striga PSD-istii in cor. Asa, si? Rade ciob de oala sparta, pe principiul caragialian: “Vedeti ca sunteti proaste amandoua?” (din Domnul Goe).

    Cat despre valorile social-democrate, e cam deplasat sa discutam despre partidele romanesti ca despre veritabile reprezentante ale ideologiei de stanga sau de dreapta. Politicienii nostri actioneaza din inertie.

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 4:39 PM

    Gabi Nistoran,
    cand au avut nevoie de PSD sa faca majoritate pentru suspendarea presedintelui eu zic ca “s-au dat cu PSD”. Cand ai nevoie de majoritate pentru a indeplini platforma electorala si te aliezi cu opizitia faci un lucru foarte dragut. Dar nu e cazul.

    Nu ca as avea un poster cu Basescu in camera, dar cred ca suspendarea presedintelui e un joc politic murdar.

  • Reply
    viccei
    02/03/2007 at 5:27 PM

    Buna Andressa
    iti citesc si eu blogul de cateva zile si vreau sa-ti spun ca imi place..

    “Ah, ce desfatare sa citesti un text de opinie bine scris care sa-ti confirme propriile pareri!“

    voiam sa spun, cu citatu` de mai sus (care iti apartine), ca mi-ai confirmat convingerile politice..
    iti doresc succes in continuare!

  • Reply
    andressa
    02/03/2007 at 6:08 PM

    viccei,
    poate comentariile, ca postul nu stiu cat de multe spune. iti recomand opinia din ziarele pe care le-am pomenit mai sus.

  • Reply
    Robert
    02/03/2007 at 6:24 PM

    Andreea,
    Ai dreptate.Tot respectul.
    Pentru mine, reconfortant.
    Doar ca …orice generalizare este falsa…inclusiv aceasta, dupa cum spunea Mark Twain.
    Sa fim optimisti!
    Eu inca mai cred ca putem schimba in tara asta.
    Numai bine!

  • Reply
    morbo
    02/03/2007 at 9:04 PM

    sunt din orasul si judetul cel mai basescian in 2004(sb) si am votat cu basescu dar cred oamenii astia au devenit complet penibili
    nici macar nu ma enerveaza. sa se joace acolo si atata timp cat economia nu e afectata si la alegerile viitoare n-o sa castige altcineva in afara pd, pnl sau chiar psd, inca e bine

  • Reply
    lop lop
    03/03/2007 at 1:59 PM

    Nu e vorba de rasul celor pro psd fata de dezamagirea celor pro-da. E vorba de tembelismul (in cel mai benign inteles al termenului, aproape vecin cu naivitatea) celor care au crezut ca alianta poate fi solutia. Cant totul arata ca e un balon de sapun. Cand am avut o Conventie in spate (aceea macar a fost constituita pe baze doctrinare cat de cat acceptabile si tot a esuat).
    Alegerea Basescu + DA a fost cel mai bun exemplu ca romanii sunt extrem de usor de manipulat. Nu numai cei de la sate, nu doar cei in varsta. Tinerii au urmarit morcovul atarnat de bat si au carat in spate o alianta infricosatoare pentru orice minte cat de cat aplecata spre ratiune. Si in plus, magarusul l-a mai carat si pe un Basescu nepotrivit fundamental pentru pozitia de presedinte.
    Era mai bine sa fi iesit Nastase decat Basescu? O , Dumnezeule, da! Aproape oricine ar fi fost mai bun decat Basescu. Un singur lucru e mai deprimant decat aceasta realitate, anume ca exista inca destui oameni care nu-si dau seama de asta nici macar acum.

    Privind lucrurile din aceasta perspectiva, ceea ce spune Buscu (nu Bucsu 🙂 ) devine subit mai putin convenabil (cel putin la nivel intelectual). Pentru ca prostii nu mai sunt doar agramatii care il plac pe Vanghelie sau cei care sunt cu Becali. Nu mai privim din afara la cusca cu lighioane. Suntem chiar inauntru. Prostii sunt chiar o mare parte a tinerilor.
    Avantajul major al acestora este insa acela ca au resurse pentru a capata experienta, pentru a invata cum se intampla lucrurile in realitate, nu in imaginatia lor. Mai imbatranesc, li se mai coace mintea, tot ce zboara nu se mai mananca, aberatiile politice nu-i mai incanta, nu mai considera votul negativ o optiune demna de lauda etc.

  • Reply
    Dies Irae
    03/03/2007 at 4:42 PM

    iti dai seama cum ar aprecia Vanghelie black metalul? l-ar desfiinta daca ar putea…

  • Reply
    Matei
    03/03/2007 at 6:26 PM

    Andreea, felicitari pentru premiul obtinut la `blog personal` (chiar daca nu e locul I). Vis Urat nu-mi place deloc, mi se pare chiar aiurea. Nu vad de ce a fost votat de atata lume si a castigat atatea premii. Fishy…

  • Reply
    gorgeoux
    03/03/2007 at 10:37 PM

    Guilty as charged! Citind am realizat ca am folosit de curand “panaceu universal”. In scris! Pe un blog serios! E ca hiturile proaste de la radio, ti se infiltreaza in sistem.

  • Reply
    cretu
    04/03/2007 at 8:19 PM

    Parerea mea este ca dupa un presedinte marinar n-ar fi rau sa vina unul cioban. Poate asa scriitorii si savantii o sa-si depaseasca lehamitea. Sa-si asume cetatea cu locuitorii ei (care este). Si sa-si doresca sa vada de treburile ei.

    Bine ca alde Bombonel & Ilici ne-au lasat. Comunistii inca combatanti (Prostanacul, Voiculescu, Vadim, Olteanu) o sa se ushuie si ei …

  • Reply
    Jeriko
    05/03/2007 at 12:27 PM

    M-au apucat nervii citind “revista presei”. Si tu esti de vina Andressa pt ca eu intrasem sa citesc posturi dragute pentru veverite si ratoni, iar tu imi amintesti de vanghelie si de becali… Glumesc cand dau vina pe tine – constat insa ca ma enervez de fiecare data cand aud ce se intampla prin RO. Este din ce in ce mai rau sau am ajuns eu sa nu mai pot tolera asemenea stiri? Cred ca s-ar putea face un colaj de doar 3 minute cu mari nemernici romani care sa ne bage pe unii direct in spital – hepatita acuta. Sunt asa de scarbit incat creierul meu forteaza generalizarea si zice ca noi romanii suntem un neam de prosti. Ne tavalim prin noroi mai ceva ca porcii si, tot ca ei, suntem niste tuburi digestive mobile. Ah ce sila imi este!

  • Reply
    andressa
    05/03/2007 at 1:30 PM

    Jeriko,
    adevarul e ca am ajuns sa cred ca motivul apatiei tinerilor fata de politica si de presa scrisa este faptul ca ei evita sa acumuleze frustrarile cauzate de urmarirea evenimentelor.

  • Leave a Reply