Uncategorized

Spectacol extraordinar

Asta scrie pe programul spectacolului de dans contemporan “Razvan Mazilu si invitatii sai”. Eu le dau dreptate: a fost extraordinar.

Am descoperit-o pe Lisa Germano, o solista de care m-am indragostit. Muzica ei a fost coloana sonora a secventei unei dansatoare: Talia Paz. Artista din Israel e supranaturala. Se misca de parca ar fi lichida, cu sau fara muzica.

Razvan Mazilu este extraordinar de talentat, modest, se emotioneaza ingrozitor la aplauze si multumeste din suflet pentru flori.

Felicia Filip este o prezenta imensa. Umple o sala cu spiritul ei.

Claudia Martins si Rafael Carrico, din Portugalia, au dansat pe “La Vie en rose”. Au fost atat de prezenti! Mi-a placut cand ea alunca de pe masa. Iar Razvan Mazilu si Monica Petrica, un alt cuplu formidabil, au fost senzuali si mi-au intrat in vene. Pot fi vazuto impreuna la Odeon in “Un Tango Mas”.

Adrian Stoian zvacneste de viata.

Maia Morgenstern a citit din Ana Blandiana, Marin Sorescu si Stefan Augustin Doinas.

Mi-a placut la nebunie. Asta da arta!

31 Comments

  • Reply
    Watt
    13/03/2007 at 2:00 AM

    Pai unde a avut loc?

  • Reply
    Cristi Roman
    13/03/2007 at 11:41 AM

    Esti convinsa ca mai mult de 2 comentarii la subiect nu vei stringe la acest post, nu? Si nici la cel de sub el. Acum gindeste-te la cei 5.000 de vizitatori/saptamina pe care ii ai. Dupa aia gindeste-te din nou la postul pe care l-ai scris. Ce nu se pupa?
    “Scriu pentru ratoni, veverite, pisici si pentru ca imi place”.

  • Reply
    amdraci
    13/03/2007 at 12:43 PM

    Un spectacol complex si mai ales unic. Inca mai am impresia ca sunt acolo, in sala.

    Parca te-am vazut 😀

  • Reply
    Raluk
    13/03/2007 at 3:00 PM

    Imi furi painea? Tocmai voiam sa scriu si eu despre spectacol :p A fost bestial. Se pare ca ne-am aflat in aceeasi sala, prada acelorasi trairi :))

  • Reply
    cupido_n
    13/03/2007 at 5:10 PM

    FF e o imensa prezenta poate doar la propriu.
    Ea saraca e praf ca si voce la momentul asta. Desi nu am vazut spectacolul pacat ca au combinat ceva ce inseamna arta si a fost reusit cu un cantaret care nu mai are voce de ceva vreme…

  • Reply
    andressa
    13/03/2007 at 5:34 PM

    Watt,
    la Opera.

    Cristi,
    sunt mai mult de 2 comentarii si ma asteptam la asta. Motto-ul acela e o metafora. Ce nu se pupa?

    cupido_n,
    “ca si prezenta” scenica.

  • Reply
    Cornel
    13/03/2007 at 5:49 PM

    Io unu’ nu stiu ce se pupa sau nu se pupa, da’ va dau o veste mare celor care nu stiti deja.

    ROLLING STONES vine in Romania pe 14 iulie. Ultima stire e ca cei de la McCann s-au apucat deja de lucru la materialele promotionale etc. Concertul e in program si la iorr.org

  • Reply
    Cristi Roman
    13/03/2007 at 8:42 PM

    Andressa, multumesc ca ai precizat ca motto-ul e o metafora. Chiar am crezut ca ratonii blogheaza si ei :)))

  • Reply
    andressa
    13/03/2007 at 8:47 PM

    Cristi,
    eu nu eram ironica. Iti spuneam anumite lucruri asteptand sa ma lamuresti. Care este intrebarea ta de fapt? “Ce nu se pupa” inseamna ce?

  • Reply
    cupido_n
    13/03/2007 at 9:48 PM

    @andressa
    Ca prezenta scenica FF e la fel de praf ca si cantareata.
    Probabil ca te fermecasera prea mult dansatorii.
    Daca ar avea o farama de demnitate s-ar retrage in concertele cu Iris si eventual nu ar mai scoate capul de la Teatrul din Brasov, unde cu onor e director domnul ei sot.

  • Reply
    andressa
    13/03/2007 at 9:52 PM

    Cred ca e o chestiune de gust, totusi. Mie imi place.

  • Reply
    cupido_n
    13/03/2007 at 9:59 PM

    @andressa
    Stiu. Insa ar fi bine sa ii vezi si pe altii. De gustibus non disputandum est insa gusturile se formeaza 🙂 Comparativ te vei zgaria pe ochi cel putin. Oricum e o discutie interesanta pana unde merge treaba asta cu gustul caci nu cred ca se aplica chiar asa peste tot. Altfel conform ascultatorilor din Bucuresti la spectacol te-ar fi impresionat prezenta scenica a lui Guta 🙂

  • Reply
    andressa
    13/03/2007 at 10:07 PM

    presupui deci ca artistii foarte populari sunt prin definitie prosti? sau presupui faptul ca imi place felicia filip pentru ca multi altii o plac?

    nu sunt de acord cu nici una din aceste presupuneri. repet: este o chestiune de gust. mi-ar fi placut felicia filip si daca ar fi fost huiduita de audienta.

  • Reply
    cupido_n
    13/03/2007 at 10:33 PM

    Cine a zis ca FF e populara? Sau vreo soprana de renume sau si mai bine ca facand parte din galeria marilor cantareti romani? Bleah.Iar ce am spus eu nu e alb pe negru sau invers ci doar ca popularitatea nu implica si valoare numaidecat.

  • Reply
    cupido_n
    13/03/2007 at 10:40 PM

    Inchei comentariile si postez un link:
    sa imi spui ce parere ai de interpretare
    http://www.youtube.com/watch?v=13OB9Xaotl8
    Toate bune!

  • Reply
    andressa
    13/03/2007 at 11:41 PM

    Asta ai spus cand ai facut analogie cu Guta. Si ce facem noi aici? Incerci sa ma convingi ca ce-mi place e prost/urat? Ca ce-ti place tie e mai bun? Sa incetam.

    Lasa-ma sa am gusturile mele. Nu ai decat sa judeci diferit, dar e o chestiune de eleganta sa nu iti impui gusturile. Pentru ca daca ele se formeaza, ele se formeaza in timp si nu prin lovituri repetate cu parul. O sa dau click pe linkul acela si o sa-ti spun ce cred.

    Si o sa ascult si Felicia Filip intre timp, uite asa, pentru ca mie imi place!

  • Reply
    de ce?
    14/03/2007 at 1:19 AM

    eu cred ca tipul a vrut sa spuna ca felicia filip nu e in cea mai buna forma, deci nu aveai mare lucru pentru a o placea, dar nu are nimic cu gustul/gusturile tale.

    referitor la linkul pus, interpretarea e plata. prezenta scenica e buna.

    PS: sterge-l pe zapacitul de cornel. a luat blogurile la rand sa faca spam scarbos. bleah

  • Reply
    de ce?
    14/03/2007 at 1:20 AM

    referitor la ce a zis cristi: si pe mine ma uimeste un pic turnura noua a blogului 😀

  • Reply
    stingo
    14/03/2007 at 4:49 AM

    Arta românească este mediocră (teatru, muzică, literatură, dans… Poate doar cinematografia îşi revine timid). Pentru că altă artă nu avem, nu putem să numim un spectacol mai răsărit “extraordinar”. Să nu exagerăm.

  • Reply
    Ioana Sima
    14/03/2007 at 8:25 AM

    @Cupido_n: sotul Feliciei Filip, pe numele sau Cristian Mihailescu, este directorul OPEREI Brasov, nu a teatrului. Si cand vine FF in concerte, salile sunt arhipline, asta demostreaza ceva, nu?

  • Reply
    andressa
    14/03/2007 at 9:39 AM

    stingo,
    mie spectacolul mi s-a parut extraordinar. Chiar nu pot sa-mi aleg singura cuvintele? Inteleg ca poate nu esti de acord, dar pe mine m-a inspirat mult spectacolul.

    Ioana Sima,
    Felicia Filip se bucura si de recunoastere internationala. Si asta ne spune ca nu sotul a facut-o celebra.

    Cristi,
    Ai putea spune ca ma cheama andressa, e un fel de “andreea” in spaniola. Daca nu am blogul cu numele din buletin inseamna ca nu imi pot exprima pareri, la asta voiai sa ajungi? De ce nu spui ce te roade, lasa ghicitorile.

    de ce,
    repet, “daca citesti din urma” (ti-am mai zis asta de vreo 5 ori, nu?) o sa vezi ca nu exista nici o “noua turnura”.

  • Reply
    Cristi Roman
    14/03/2007 at 10:51 AM

    Nu sînt ghicitori. Şi bineînţeles că nu cred că nu poţi avea blog dacă nu-ţi declni identitatea, practic, asumîndu-ţi în totalitate ceea ce scrii/gîndeşti. Asta a fost alegerea mea, de a fi 100% transparent, dar fiecare face cum vrea.
    Ca treabă de marketing, ce faci tu însă e mult peste. Probabil că ar fi sunat banal un nume oarecare.

  • Reply
    andressa
    14/03/2007 at 10:56 AM

    Cristi,
    ma supraestimezi. Sunt o studenta care si-a facut blog personal cand plangea de suparare, in urma cu un an si jumatate, iar numele “andreea” pe weblog era luat. am ales cel mai asemenator prenume ca sa pot sa defulez. Ar fi sunat banal andreea? Nu stiu, dar era luat. Andressa este acelasi lucru pentru mine, desi are o sonoritate diferita.

    Ca treaba de marketing? Poate ai uitat ca asta e blogul meu personal si nu fac nici un leu vechi din el.

  • Reply
    de ce?
    14/03/2007 at 11:49 AM

    ok, te simti atacata, dar nu ai de ce

  • Reply
    stingo
    14/03/2007 at 3:08 PM

    Ai dreptate. N-am vrut să-mi impun părerea, ci doar să mi-o exprim şi am greşit abordând un ton superior. Sorry. 🙂

  • Reply
    Watt
    14/03/2007 at 3:57 PM

    ‘name marketing’ accidental atunci 😉

  • Reply
    andressa
    14/03/2007 at 5:31 PM

    de ce,
    nu, incercam doar sa te lamuresc.

    Watt,
    nu e accidental si nu e marketing. In rest, sunt de acord!

    Stingo,
    te iert! 😛

  • Reply
    Ioana Sima
    14/03/2007 at 7:47 PM

    Nu ziceam ca “sotul a facut-o celebra”. Departe de mine acest gand. Il corectasem pe cupidon, spunand ca nu e directorul Teatrului Brasov, ci a Operei Brasov. E o diferenta. Felicia Filip e unica. Spuneam ca salile sunt arhipline, datorita vocii ei, a prezentei scenice si datorita faptului ca lumea o iubeste, nicidecum pe spatele sotului. Imi pare rau ca ai inteles gresit. Numai bine!

  • Reply
    Verbiaj.
    14/03/2007 at 10:13 PM

    Andressa, fără să încerc să te flatez gratuit, îţi voi spune că emoţia ta la cald este exact genul de analiză care le lipseşte jurnaliştilor-cronicari. Cuvinte puţine, impresii puternice şi care nu trădează sinceritatea. Lucid şi sentimental…

  • Reply
    andressa
    14/03/2007 at 10:48 PM

    Ioana,
    de doua ori neintelegere! 🙂 eu ma adresam lui cupido_n cand spuneam ca nu sotul a facut-o celebra. Intelesesm ce spuneai tu. E bine ca ne intelegem! 😛

    Verbiaj.,
    multumesc, dar eu am folosit cuvinte putine pentru ca eram plecata de 14 ore de acasa si eram foarte obosita. Eram insa si foarte motivata sa va spun ca a fost frumos la spectacol si a iesit ce a iesit. Nu am pretentia ca este o cronica, ci doar o nota personala.

  • Reply
    cristina
    15/03/2007 at 3:06 AM

    Mda si pe mine ma cam uimeste noua turnura a blogului.
    Citeam blogul pt ca mi se parea f. personal spre deosebire de altele care evita chestia asta.
    Mi se parea f. relaxant si reuseam sa rad mai de oricate ori citeam cate un post tocmai pt ca multe din chestii erau asa reale. Puteai sa te vezi in oricare din situatile alea (nu ca nu as merge si la teatru sau nu as citi ziarele etc….Oricum ideea e ca acum mi se pare ca ai devenit mult mai distanta.

  • Leave a Reply