Uncategorized

Catre PR-ul ING sau Go Bank Yourself!

Dupa ce mi s-a repetat de zeci de ori ce bine e sa ai card ING si ca ti-l faci completand un formular si apoi soseste bucata de plastic acasa prin posta – azi am zis sa imi fac si eu unul.

Am intrat la ING de la pta Romana, de la coloane. Nu era nici un client inauntru – am zambit: “Va dura putin”, m-am gandit. Gresit. A durat 30 de minute din care 10 au fost pierdute pentru ca doamna de la ING a vorbit la telefon cu un amic.

M-am asezat in fata biroului unei doamne si i-am spus ca vreau card. M-a intrebat de ce. I-am zis ca vreau sa fac transferuri usor. Am intrebat de comisioane. Apoi a inceput sa-mi ceara date de identitate. Doamna a cerut un numar de telefon al unui domn de la un coleg. Colegul i l-a dictat, ea a format.

Eu am crezut ca suna undeva sa afle daca mai am card la ei sau ceva de genul asta. Ce naiva sunt! Am asistat la o conversatie de tipul: “Buna, draga! Ce mai faci, tu? Si eu obosita, cum ma stii… dar in curand intru in concediu!” Si apoi i-a spus cati bani are in cont, cum e cursul euro, ceva de tipul asta. Dupa convorbire am intrebat: “Era absolut necesar sa dati acest telefon acum?”

Iritata vizibil, doamna a raspuns “Da! Era un client!”. Am raspuns: “Inteleg”. Apoi a continuat ea: “Cand veniti la banca trebuie sa aveti timp!” Sa nu mori de ras?

Am raspuns: “Am timp, am si rabdare, dar si eu sunt un client si a trebuit sa astept”. Si ce raspunde doamna?? Culmea tupeului: “Nu sunteti client INCA. Veti fi!”

Am raspuns: “Sau poate nu o sa fiu”.

A tacut o vreme si a completat date pe computer. M-a intrebat la un moment dat cu cat o sa alimentez prima data cardul. Am raspuns ca nu stiu. A intrebat din nou:

“Puteti sa estimati?”
“Nu”
“Unul, doua, trei, cinci milioane?”
“Nu inteleg: nu aveti casuta pentru ‘nu stiu’? Trebuie bifat ceva, e obligatoriu?”
“Da, trebuie completat!”
“Atunci scrieti un milion, dar nu stiu, asta e adevarul!”

Am plecat de acolo dupa jumatate de ora ca sa aflu ca primesc pin-ul prin posta si ridic cardul de la ei. Am plecat dupa o jumatate de ora in care a trebuit sa ascult planurile de vacanta ale unei necunoscute si sa-i inghit si replicile acide, desi ea se purtase ca la piata.

In plus, in timp ce imi dictam numarul de telefon, veniturile lunare, adresa de mail, o alta domnisoara statea fix in ceafa mea, in picioare, asteptand sa discute cu minunata si amabila doamna de la ING. Mirobolant.

Lucrez cu BRD pentru serviciu, cu Raiffeisen, BancPost si BCR – si nicaieri nu am mai fost tratata in acest hal.

Mi-este greata cand trebuie NEAPARAT sa am de-a face cu bancile. Si credeam ca SelfBanking e solutia. Dar de fapt…

I banked myself! 🙂

later edit: azi, vineri 14 iunie 2006, am primit raspuns la mailul trimis la serviciul clienti de le ING [trimisesem link la acest post]. Si-au cerut scuze si au promis sa ma razbune, iata:

“Dorim sa ne cerem scuze pentru orice inconvenient creat in momentul deschiderii contului curent Cont’ROL in ING Office Romana. Va asiguram de faptul ca ING Bank acorda atentia cuvenita aspectelor semnalate de dumneavoastra si va aplica masurile ce se impun pentru ca acest gen de situatie sa nu se repete in viitor.”

73 Comments

  • Reply
    Licuriciu
    12/07/2006 at 2:30 PM

    cand i-ai zis “Sau poate nu o sa fiu” trebuia sa te ridici de pe scaun si sa pleci.

  • Reply
    alinush
    12/07/2006 at 2:30 PM

    BRD & BT rulz. Pentru self-banking BT really rulz. Faci orice operatie online pe BT24.

  • Reply
    ZeroViu
    12/07/2006 at 2:32 PM

    eu acum lucrez cu BRD , Raiffeisen , BancPost si pe viitor cu Banca Transilvania(pentru bursa)…eu am intalnit o asa doamna la BCR asa ca nu mi-am facut card la ei pentru ca am fost tratat ca un ***** 🙂

  • Reply
    Mihai
    12/07/2006 at 2:37 PM

    Cred ca a fost un accident. Eu de cate ori am fost pe la ING – si in 2 ani am fost de multe ori – au fost foarte amabili.

    Exemplu: eram inregistrat la filiala din Militari si m-am dus la cea de pe Buzesti si i-am rugat sa imi faca o schimbare, sa ma inregistreze la ei ca sa nu ma duc in Militari daca am vreo problema. Au inteles, au zis ca e ok, dupa 2 zile m-au sunat si mi-au zis ca schimbarea a fost facuta, mai am doar de semnat o hartie si pot sa ma duc cand vreau eu.

    Si multe alte asemenea….Plus, self-banking-ul lor e foarte ok si usor de folosit.

    Mai bine dai un telefon la ING Bucuresti si le raportezi incidentul cu cei de la Coloane si vezi ce se intampla…

  • Reply
    radu
    12/07/2006 at 2:56 PM

    Domnisoara era cumva o blonda cu ochii albastri? Cu un usor accent moldovenesc? Acolo mi-am facut si eu card si asigurare si te pot asigura ca tipa e “dementiala”. Eu nu ma enervez, eu ma distrez. Cel putin toate domnisoarele tinere de la banci sunt absolut delicioase in prostia lor. Asta de la ING o intreba pe prietena mea de cand suntem impreuna etc. Hal de intrebare!

    Anul asta tinea minte tot ce-am discutat anul trecut la incheierea politei si ma luase cu niste imbarligaturi absolut idioate. Mai am una la fel, la alta banca.

    Cat despre ING, eu sunt multumit de ei, functioneaza bine. Oricum nu-ti fa iluzii cu dobanda, nu acopera inflatia. Bursa ramane de baza 😉

  • Reply
    derelict
    12/07/2006 at 3:01 PM

    nu vreau sa iau apararea nimanui, dar..

    ING Office e practic o franciza ING … office-urile sunt separate intre ele, si tu ai ales .. rau. eu am un prieten care e ING office manager ( cred ca asa se cheama ?) si am fost la el pentru card .. aceleasi intrebari , si pe mine m-a surprins treaba cu suma initiala. practic nu inteleg ce importanta are asta pentru ei. suma initiala ..? dar, dupa cum mi-a aratat el .. asa e aplicatia. nu poti trece mai departe daca nu scrii ceva acolo. si cred ca mai erau niste campuri, la fel de idioate. idiot a fost cel care a conceput-o.

    funny thing … dupa ce iti emite pin-ul, o sa te sune ING. pe mine m-a sunat in dimineata asta. “buna ziua sunt .. va sun din sediul central ING, strada cutare, numarul cutare”. cu accent pe “Sediul Central ING, strada … ” si apoi m-a intrebat daca atunci cand am facut cardul mi s-au explicat toate facilitatile, etc.

    se verifica intre ei … ai sa ai ocazia atunci sa o reclami pe tanti de la romana.

    si nu-mi vine sa cred ca ai acceptat tratamentul. nu te recunosc, din cat te-am citit pana acum. :))

  • Reply
    Mihai
    12/07/2006 at 3:03 PM

    Am avut si eu experiente mai putin placute cu ING.
    De la faptul ca am asteptat 10-15 minute fara sa ma bage nimeni in seama desi avem nevoie doar de o informatie (si atunci am fost tratat cu sictir) pana la faptul ca nu s-au sinchisit sa anunte sau sa puna un afis ca ATM-ul nu functioneaza.
    A trebuit sa intreb si raspunsul a fost sec:
    – nu merge!
    sau
    – nu stiu cand o sa-si revina, sa vada baietii.

    Peste 1-2 ore era pusa o coala A4 ca nu le merge jucaria si tot weekend-ul ATM-ul a fost “pe butuci”

    Traiasca ING-ul 🙂

  • Reply
    Freedom
    12/07/2006 at 3:09 PM

    Hei aveti probleme, folositi cu incredere registrul de reclamatii 😀 Dupa care alegeti alta banca 🙂

  • Reply
    Gabriel Nita
    12/07/2006 at 3:21 PM

    Mda, si eu zic ca ai avut ghinion. Asta e, dam de romani peste tot…

  • Reply
    stingo
    12/07/2006 at 3:33 PM

    Pe mine nu mă miră că ai acceptat tratamentul. Nu e prima dată când “înghiţi” aşa ceva.

    Eu chiar nu te înţeleg.

  • Reply
    zerobarat
    12/07/2006 at 3:36 PM

    La BCR e de doua ori mai trist pentru ca tre’ sa mai stai si la coada pentru a avea privilegiu ca un dobitoc cu camasa albastru-transpirat sa-ti spuna ca esti prost informat (de catre colegii lui).

    http://zerobarat.lx.ro/index.php/diverse/bcr-suck/

    … eu eram deja client si chiar m-am ridicat si am plecat …

  • Reply
    andressa
    12/07/2006 at 3:42 PM

    Stingo si altii:
    deja statusem 20 de minute. parea sa mai dureze foarte putin. am fost pragmatica. sunt decisa insa sa nu folosesc niciodata cardul.

    nu am inghitit: am scris un mail la ING. sa vedem raspunsul! uneori e mai bine sa faci astfel incat sa il enervezi si tu pe ala care ti-a facut nervi: de ce sa raman eu fara card cand se poate sa ramana ea cu o penalizare? 🙂

  • Reply
    radu
    12/07/2006 at 3:44 PM

    Stingo, daca nu-l accepti si nu incerci sa te relaxezi, atunci nu poti decat sa schimbi banca. Ai posibilitatea ca la urmatoarea banca sa gasesti oameni amabili si sa pleci multumit, laudand acea banca. Apoi, nimerind la nevoie prin alta sucursala sa te intalnesti cu alti nesimititi si sa incepi sa injuri banca.
    Functionarii bancilor sunt si ei oameni si sunt diferiti. Sunt pe deasupra si romani.

    Eu personal am facut reclamatii la banca cu care lucreaza firma mea si am rezolvat multe “magarii”. Dar intr-un final am decis sa ma relaxez si uneori sa ma distrez. Doar daca e ceva absolut strigator la cer ma infoi si fac urat. Altfel, tratamentul aplicat Andressei nu mi se pare unul chiar asa mitocanesc, fata de altele la care am luat eu parte. Exemplu clar de marlanie sunt BCR si BancPost.

  • Reply
    ago
    12/07/2006 at 3:45 PM

    putea să fie şi mai rău… să fii “gang-banked” 😛

  • Reply
    radu
    12/07/2006 at 3:46 PM

    Ce bine ar fi daca ai incerca sa-ti amintesti cum arata, adica sa incerci sa dialoghezi cu mine. Foarte corect cu reclamatia, asa am facut si eu de multe ori, problema e ca o sa te saturi de reclamatii la un moment dat.

  • Reply
    zerobarat
    12/07/2006 at 3:52 PM

    Ar mai fi o alternativa (ca mail-ul tau poate e deja in deleted) pentru ca cineva sa se sesizeze: the power of blogs 🙂

    pentru “servicii bcr” gogle are deja primul rezultat pregatit http://www.google.com/search?q=servicii+BCR

    pentru ING e in puterea ta 🙂

  • Reply
    re:Troniu
    12/07/2006 at 4:04 PM

    eu de obicei pun doua intrebari:
    1) va rog numele dumneavoastra
    2) va rog numle sefului dumneavoastra

    aditional
    3) va rog numarul de telefon al sefului dumneavoastra

    un telefon la seful cit situatia e inca calda – si daca e posibil in fata domnisoarei respective – face minuni.

    Doar o singura data a trebuit sa sun la OPC.

    Ce pusca mea, sta telemeaua neculeasa pe la tara si toti _astia_ isi pied timpul facind pe functionarii…

  • Reply
    mariko
    12/07/2006 at 4:10 PM

    Eu mi-am facut cont la ei acum vreo 2 saptamani (pentru WoW). Agentia Traian. Persoana aceea s-a purtat extrem de frumos cu mine. Dar daca e asa cum zici, cred ca o sa prefer sa imi activez serviciul on-line de la Raiffeisen.

    Hmm, parca nu m-a intrebat nimic de cati bani vreau sa depun…

  • Reply
    andressa
    12/07/2006 at 4:24 PM

    este clar deci ca am dat eu peste o tipa ciudata. nici nu va zic ca m-a intrebat de mai multe ori de ce vreau card la ei: daca m-a trimis cineva sau am venit eu singura! 🙂 sa nu mori de ras?
    am ghinion! 😛

  • Reply
    stingo
    12/07/2006 at 4:37 PM

    “de ce sa raman eu fara card cand se poate sa ramana ea cu o penalizare?”

    Ai şi tu dreptate.

  • Reply
    Andrei
    12/07/2006 at 4:44 PM

    Interesant. Eu mi-am facut acum aproape un an cont la ING, Piata Romana, impreuna cu prietena mea. Am rezolvat totul in aproximativ 20 de minute, asta in situatia in care am intrebat si de contul Extra’ROL, fiind proaspat angajat. Contul a fost facut de doamna Mihaela Stanescu, o doamna mai in varsta, cu parul scurt si roscat si pana acum nu am nimic sa-i reprosez (mai ales ca prietena mea s-a decis sa schimbe semnatura exact cand am facut acel cont si apoi, dupa ce i-a fost furat cardul, nu-si mai amintea semnatura).

    In prima luna pot sa spun ca treceam aproape la 2-3 zile pe acolo, serviciul meu fiind la Romana, si plateam fie niste facturi, fie am mai avut de depus niste bani, etc. De fiecare data m-a salutat cu “Buna ziua, domnule Maxim” si pe prietena mea la fel. Efectiv am fost si sunt extrem de incantati de ei (mai ales ca au un SelfBank chiar la parterul blocului unde sta prietena mea si acum cateva luni au facut unul la doua strazi de mine).

    Cred ca a fost fie una dintre acele momente ale lunii, fie nu stiu. Oamenii au fost tot timpul saritori si au incercat tot timpul sa ma ajute cat mai mult si tot timpul m-am simtit tratat de parca as fi lucrat cu sume de 10 sau 100 de ori mai mari.

    Acum trebuie spus ca fiecare office ING este deschis in sistem franciza: platesti o taxa initiala ce cuprinde mobilierul, ATM-ul si ce mai e pe acolo, apoi cotizezi lunar (nu stiu taxe sau procente). E foarte probabil ca persoanele care au ING-ul sa isi bata joc de el sau sa nu aibe habar de sistemul bancar, etc. Uite, de exemplu, ING-ul de la Piata Chibrit este detinut de tipa care are floraria de langa si o mai vad pe la SelfBank din cand in cand 🙂

  • Reply
    Andrei
    12/07/2006 at 5:13 PM

    Citat din Andrei “De fiecare data m-a salutat cu “Buna ziua, domnule Maxim” si pe prietena mea la fel.” … Pai cum, si pe prietena ta il cheama domnu’ Maxim ? O situatie stranie ….. http://www.andressa.ro/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif just kiddin’ man, don’t take it personal!

    Cea mai jalnica banca cu cei mai patetici functionari – Raiffeisen Ag. Dorobanti! Pe bune, cine lucreaza cu ei stiu despre ce vorbesc.

  • Reply
    andressa
    12/07/2006 at 5:22 PM

    Stingo: stiu, am invatat tehnica de la o prietena care mereu imi spune “de ce sa ne enervam? sa se enerveze ei!” 🙂
    asadar sa le dam motive 😛

  • Reply
    kiddo - personalitate in exces » Noi vs. ING
    12/07/2006 at 7:05 PM

    […] Andressa zice ca se duce la ING sa isi faca un caaaaard. Bun, si eu aceleasi ganduri vara trecuta pe vremea asta. Si brolly! Mie imi taie macaroana de la inceput si imi zice ‘nu, nu se poate sub 18 ani’ si isi indreapta atentia catre el – incepe cu intrebari de genul ‘Si pentru ce doriti sa va faceti card’ – ‘Pentru plati online’. Urmeaza o privire de genul ‘CE VREI SA FACI CU EL? ADICA NU SA PLATESTI SI SA SCOTI BANI CA TOTI CEILALTI?’ si lamuriri ca stiti, ne pare rau dar trebuie sa aveti o sursa de venit constanta – dar omule, daca eu am deja card in alta parte si vreau sa imi fac la voi ca aveti o retea mare, de ce trebuie sa iti dau tie lamuriri de unde o sa vina banii. Poate o sa ii vars din alt cont, poate o sa ii scot personal de la ALTA banca la care am un cont si o sa ii depun la mine pe card. Poate am venit la voi ca aveti mai multe unitati decat celelalte banci. ‘Nu se poate’ si am plecat, oarecum enervati de excesul de zel al domnului care ne-a pus intrebarile. […]

  • Reply
    nicholas
    12/07/2006 at 7:18 PM

    tinand cont ca esti in bucuresti , unde miticul e mitic si daca e o ea , situatia nu e alta nici in tara ..asa ca un caz asemanator , descris la .. http://www.weblog.ro/mind_off/2006-07-12/ING+…+la+bani+marunti+…html#91602 ..

  • Reply
    Subiectiv
    12/07/2006 at 7:37 PM

    meh… zicea cineva de o tipa blonda. eu am avut de-a face (aceeasi agentie) cu bruneta, care a fost foarte ok. partea proasta, in schimb, a fost alta. ca am asteptat aproape o luna pin-ul acasa si n-a venit. explicatii de genul: firma de curierat and shit. sa fim seriosi… vezi sa nu patesti si tu la fel :))
    cit despre ce se zicea de alta banci… cei mai mari mitocani i-am intilnit la BCR. mai ales in rindul celor mai batrini, care se misca_ca mina mortului. parca picteaza literele.

  • Reply
    Aressa
    12/07/2006 at 9:53 PM

    Andressa, nici nu ai idee cat ne-a placut ce-ai scris si suntem un grup mic si vesel de angajati ai firmei mai sus numite care te citim de zor 🙂
    Nu o sa comentez absolut nimic, pentru ca nu ar fi fair, dar… Jos palaria pentru cei care nu se lasa tratati prost, mai ales in domenii in care comportamentul fata de client este esential…

  • Reply
    Mihai
    12/07/2006 at 9:54 PM

    Incercati sa mergeti cu cec-urile Google Adsense la banci. Vor ramane blocati si vor intreba in stanga si in dreapta cum se procedeaza 🙂 Sunt foarte putini care rezolva situatia si stiu cu ce se “mananca”.

    Revenind la ING o discutie foarte interesanta o puteti gasi aici: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=135483

    “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”

  • Reply
    Tony
    13/07/2006 at 12:03 AM

    Asa se intampla cand “talpa tarii” migreaza spre birouri cu aer conditionat, patrandu-si totusi obiceiurile. Dintr-o data, femeia ING s-a vazut importanta si admirata.Kiar daka parul se mai skimba in blond sau brunet, obiceiurile…BA!

  • Reply
    Neo
    13/07/2006 at 1:18 AM

    Pe langa birocratia dintr-o banca, lucru care depinde de plitica ei si care este destul de greu de schimbat, foarte importanti sunt oamenii. Este foarte posibil ca la unele sucursale ale bancii sa gasesti oameni foarte amabili, iar cand intri in altele, sa te juri ca nu mai vei mai lucra niciodata cu banca respectiva. Ambele extreme le-am trait pe cand locuiam in Targoviste.

    Experinta placuta a fost la Raiffeisen unde mergeam sa-mi platesc factura de telefon, pentru ca desi BCR-ul era mai aproape, tot timpul era coada. La Raiffeisen oamenii erau tot timpul foarte amabili iar la plecare iti multumeau si te pofteau sa mai treci. Asta spre deosebire de alte locuri unde erai privit de sus si unde ar fi trebuit sa le multumesti, pentru ca iti faceau o mare favoare luandu-ti banii.

    Cea mai proasta relatie cu clientii am vazut-o la BancPost. Intr-o zi am intrat impreuna cu un coleg care vroia sa transfere niste bani dintr-un cont, pe card. Mai facuse asta de multe ori, deci stia exact ce anume trebuie sa faca si la ce ghiseu sa se duca, motiv pentru care, atunci cand am intrat in banca, ne-am indreptat spre ghiseul respectiv. Pe la jumatatea drumului, aud cum paznicul striga dupa noi: “Hei, baieti, ia veniti voi inapoi!” Mi s-a parut foarte ciudat, dar ne-am dus. Cand am ajuns noi la el, pentru ca nu s-a obosit sa se deplaseze nici macar un centimetru, ne intreaba: “Da ce treaba aveti voi pe aici?”. Tocmai ma pregateam sa-i spun ca am venit sa cumpar cu kilogram de cartofi, insa m-a oprit colegul meu care se grabea si nu vroia sa mai piarda timpul. De atunci nu am mai intrat intr-un BancPost.

    Totusi, desi am avut parte de servicii foarte bune la Raiffeisen si mai proaste la BCR, in Bucuresti pot spune ca lucrurile s-au cam inversat (cel putin la sucursalele la care am fost eu), chiar daca nu in aceeasi masura.

    Cei de la banci ar trebui sa fie foarte atenti pe cine angajeaza, pentru ca astfel isi pot pierde o parte din clienti. Foarte interesant a fost experimentul care s-a facut intr-un oras (la un sediu al finantelor daca nu ma insel), unde s-au montat camere de luat vederi ce supravegheau angajatii. Cei care reuseau sa fie amabili, sa nu se enerveze si sa zambeasca, primeau un bonus la salariu. Se pare ca a mers, pentru ca oamenii erau foarte multumiti dupa cateva saptamani.

  • Reply
    dreamcatcher
    13/07/2006 at 1:38 AM

    Hallo all !
    Ia uitati un link interesant despre ce pregateste BNR-ul bancilor emitente de carduri:
    http://www.ziare.com/?ziare=details&a_id=2736I

    Cred ca mesajele voastre au ajutat 🙂
    And btw,eu m-am batut cu BCR pentri 18.000 lei vechi ,acum 2 ani si am castigat.Am facut-o doar din principiu.Am primit niste bani din afara si trebuia sa-i ridic de la BCR sucursala sector 4.Cand mi-au schimbat euroii in lei , am constatat ca nu primisem si 0.47 eurocenti(pe atunci vreo 18.000 lei vechi) . Cand am interbat casiera ce se intampal de nu primesc toti banii,stiti ce mi-a spus?
    “…se SUBANTELEGE ca nu mai primesc nimic…”
    Asta m-a facut sa sar in sus de furie .Cum adica?
    Cam asta e odiseea mea cu BCR-ul. Traiasca OPC + ANPC ca ei m-au ajutat 🙂 !!!!!

  • Reply
    Cosmin
    13/07/2006 at 8:58 AM

    Bai, cam exagerati. ING e OK. Rar folosesc cardul de la ei, pinul meu a venit repede (in schimb nu m-am grabit eu sa iau cardu, ma tot sunau aia sa vin sa iau cardu’), tot la Coloane l-am facut, ce-i drept sunt cam dubioase intrebarile alea… dar in rest e OK. Give the Self-bank a chance!

  • Reply
    Mihai
    13/07/2006 at 9:17 AM

    Cosmin, esti cumva angajat ING ? 🙂

  • Reply
    Delice
    13/07/2006 at 10:32 AM

    Am card de la ING si nu am avut nicio problema pana acum. Pin-ul mi-a venit cam intr-o saptamana, am fost am luat cardul, mi-am activat tot felul de dracii, am platit primul tricou la Threadless cu cardul, nu au fost probleme. Cred ca ING si Raiffeisen sunt cele mai ok din punct de vedere relatii cu clientii.

  • Reply
    Adrian Avarvarei
    13/07/2006 at 10:51 AM

    Si mie sistemul de SelfBanking de la ei mi se pare destul de bun. Am totusi niste oameni mai ciudati in centrala de la Bucuresti:
    http://www.sysplax.ro/blog/?p=23

  • Reply
    Andrei
    13/07/2006 at 12:24 PM

    Oh, dacă vreți să vorbim de bănci, nici o problemă. Am câțiva prieteni de familie puși destul de sus la BancPost și BCR și mi-au povestit tot felul de întâmplări incredibile.

    Tatăl meu vitreg, de exemplu, era inspector bancar la BancPost (în principiu face inspecții periodice la sucursale să vadă dacă nu cumva anumite conturi s-au umplut sau golit misterios) și a mers la o sucursală din București să își verifice contul personal. După vreo 20 de minute de așteptare, a fost nevoit să-l sune pe directorul de sucursală să coboare până jos că gagica de la ghișeu înroșea telefonul.

    La BCR, de exemplu, cei de la Romtelecom au venit la o sucursală din București ca să-și facă un cont pentru plățile cu cardul via BCR. La câteva minute după ce au ajuns acolo, primesc telefon de la sediu central că ar fi mai bine să se mute la altă sucursală, care e mai bine dotată “tehnologic”. În realitate, acolo e director fiul sau nepotul lui Isărescu.

    Prietena mea (așa cum a remarcat bine un cititor, tot domnul Maxim :P) a fost la BCR să ceară niște extrase pentru card. Inițial au stat la o coadă, dar se pare că extrasele pentru card sunt extrem de diferite de cele normale (deh, ignoranța unui client ING care își scoate extrasele în 5 minute) și au stat vreo oră să primească lista cerută.

    Și nici nu vreau să aud de Reiffeisen de la Smârdan…

    Adevărul e că fiecare dintre noi are experiențe nefaste cu un serviciu sau cu altul. Dar dacă ar fi să le adunăm pe toate, cred că am începe să ținem banii la ciorap.

  • Reply
    Vorbe vorbe shushanele
    13/07/2006 at 11:41 PM

    Dragii mei, am citit cele povestite mai sus si am urmarit si linkurile cu patzanii la ING. Sunt total de acord ca lumea in Ro abia invata zicala cu Clientul nostru, stapanul nostru. Cu toate astea dintre toate bancile cu care lucrez ca persoana juridica cel mai bine ma simt in prezenta personalului ING. Sunt sigura ca nu toti sunt de aceeasi eleganta, dar majoritatea au acel ceva care sa te atraga si sa te simti confortabil in prezenta lor. Dincolo de acest lucru, sunt sigura ca Andressa (sper c-am nimerit) nu s-a simtit OK cand tanti blonda/roscata a vorbit la telefon in loc sa ii acorda full attention – nici nu era normal – insa povestea mi se pare ca are un iz jurnalistic, ceea ce ma face sa cred ca adevarul e undeva la mijloc. Intamplator si eu merg des in Romana la Self’Bank si am avut parte de un tratament bun din partea staff-ului.

    Ma rog, trecand peste asta vreau sa mentionez inca doua aspecte practice (pe care le-am aflat de la linia dedicata clientilor): 1. s-au schimbat comisioanele dupa ce s-au schimmbat si produsele (pe bune, cate banci au si asigurari in caz de deces incluse in cont; majoritatea au comisioane de intretinere si nici nu au facilitatea asta, ca sa nu mai vorbim ca orice cont deschis e generator de costuri pentru banca) si 2. Eu am primit instiintarea de schimbare a comisioanelor printr-o scrisoare din partea bancii, desi in Conditiile generale(pe care le-am recitit dupa ce-am primit notificarea), scria clar ca banca isi asuma dreptul de a schimba comisioanele fara sa anunte clientul – cu toate stea au facut-o. Cat despre BNR – BNR spune ca banca trebuie sa afiseze toate taxele si comisioanele – asta e maniera de instiintare a clientului – ceea ce se si intampla in Self-uri. In toate office-urile in care am fost am regasit un pliant cu taxe.
    Ce mai tura-vura … eu imi fac lucrarea de licenta pe produse bancare pentru la anul si deja sunt cu ochii pe banci. ING ramane intre preferatele mele!

  • Reply
    Vorbe vorbe shushanele
    13/07/2006 at 11:43 PM

    Mica rectificare – cu gandul la povestea cu IMM-urile am zis ca sunt clienta – dar nu persoana juridica ci fizica!

  • Reply
    emi
    14/07/2006 at 1:09 PM

    azi suntem in 14 iunie?

  • Reply
    mihai
    14/07/2006 at 11:19 PM

    Andressa, mailul primit de la ei este o chestie de PR si nu are nici o legatura cu ceea ce vor face ei in continuare. Fara sa fiu sceptic, in mod cert au sters mailul imediat dupa ce au raspuns la el.

    Experienta personala? Nu trimite bani in conturi ale altor banci, comision 3 RON (sadic). Nu face transferuri internationale, te ia Gaya atat ca timp cat si ca bani. Cat am stat in UK a trebuit sa astept intre 3 si 10 zile sa am bani in cont. Cunoscutii puneau bani azi, eu ii primeam in 10 zile. Dupa ora 14 nu se fac tranzactii, asa ca daca bossu’ iti spune ca iti da banii la ora 3, ii vezi a doua zi. De asemenea, in weekend nu vezi tranzactii.

    “Prima depunere pe care o vei face” este un indicator statistic, sa afle ei cam cati bani ar intra in banca lunar, mai ales ca majoritatea isi fac card pentru salarii. Eu asa am inteles de la cel care mi-a facut cardul…

    Per total, ING nu este o banca. Nicaieri pe unde am fost nu mi-a fost dat sa vad “self-banking” si cred ca si cei de la ING se pot lauda cu un test fara succes facut pe romani.

    Iti sugerez B Transilvania; ardeleni.

  • Reply
    Marius
    15/07/2006 at 12:00 AM

    Banca Transilvania rules! Sunt mici, eficienti si politicosi, iar la depozite au niste super-dobanzi.
    Nu acelasi lucru pot spune despre BCR, de exemplu, din motivele expuse aici:
    http://blog.360.yahoo.com/blog-wJDZlBY8erTtX8bD8_CDLTE-?cq=1&p=66

  • Reply
    koma
    15/07/2006 at 1:06 AM

    exista o explicatie!

    aici intervine partea cu “self”-ul. daca nu ma insel, in ING intri tu singur cu calculatorul in fata si iti faci treaba lasat in pace. poate d-aia se poarta asa urat cu tine la inceput :).

    in alta ordine de idei, cumnatul meu si-a facut la ING si e foarte multumit de comisioane, paritati, modalitatea de utilizare inafara tarii, posibilitatea diverselor plati curente din cateva clicuri si multe alte chestii.

    in ceea ce ma priveste, urasc bancile, le gasesc utile doar in aspectul transferului(instant) de bani intre 2 locuri departate.

  • Reply
    andrei
    16/07/2006 at 12:32 AM

    toate bancile sunt amabila si toate bancile pot sa nu fie amabile depinde de cum nimeresti functionarul.in general toate au coduri de conduita si sunt testati.dar sa stai cu capul in cifre si sa le explici la toti prosti care nu pricep lucruri simple,sa fii atent in zece directi,pana la urma sa lucreaza cu bani nu cu seminte,trebuie intelesi si incurajati dar nu iertati.bancile ofera servicii la fel de bune dar per total.una sta mai bine la credite alta la carduri,depinde de banca.trebuie intrebat peste tot si comisioanele,in rest trebuie analizaze ofertele.iar atunci cand cinvea mai vb asa ar trebui sa faceti misto pentru ca este obligat sa va indrume.sistemul bancar din romania a evoluat enorm si mai va evolua pana la urma toti o sa avem de a face cu banca pentru ca preturile din industria imobiliara au urcat mult.pana la urma imi doresc ca functionarul sa imi fie prieten in senesul sa ma indrume sa aleg optiunea favorabila mie,nu sa fie ca din reviste-le de marketing si sa ma convinga sa aleg favorabil pentru banca.

  • Reply
    andreimo rosan
    17/07/2006 at 1:44 AM

    si eu am trecut exact prin aceeasi experienta, in sensul ca mi-am facut si eu cont la ING. din fericire nu am avut parte de astfel de tratament, din contra , au fost foarte amabili cu mine (m-au lasat sa iau bomboanele acasa, acelea care erau puse intr-un vas pe biroul responsabilului). trebuie sa recunosc ca nu la filiala de la universitate am fost ci la cea din colentina.

  • Reply
    Gabriel Nita
    20/07/2006 at 3:28 PM

    “Nu face transferuri internationale, te ia Gaya atat ca timp cat si ca bani. Cat am stat in UK a trebuit sa astept intre 3 si 10 zile sa am bani in cont.”

    3 zile, in mod normal. Poate stii alte banci la care sa-ti vina mai repede banii din afara? Sau mai ieftin?

    Eu nu stiu.

  • Reply
    Mihai
    25/07/2006 at 1:24 PM

    In orice institutie care se vrea “altfel” vom gasi si astfel de persoane, este firea lor asta, putem sa invinuim doar HR-ul care isi ia bani grei ca sa aleaga personalul care va lucra cu clientii si se pare ca ori face treaba de mantuiala, ori se aplica si la ei arhicunoscutul nepotism sau binecuvantata shpaga.
    Eu am mai avut de a face si cu alte banci si nu am de ce sa ma plang. De pilda m-au sunat sa ma anunte sa imi depun bani in cont pentru a-si face tragerea pentru rambursarea creditului la card. Alte banci asteapta 30 de zile si te baga in CRB (Centrala Riscurilor Bancare) dupa care nu mai poti nici sa iti iei un televozor in rate cu buletinul, ce sa mai zic de credite ipotecare etc.

    Cum spuneam, per ansamblu sunt cea mai OK banca cu care am avut de a face, dar peste tot exista si “mere stricate” care nu fac decat sa inrautateasca imaginea companiei pentru care altii muncesc din greu sa o consolideze.

  • Reply
    Mihai
    25/07/2006 at 1:28 PM

    Ca sa nu mai spunem de taxele si comisioanele ING:
    1 EUR/luna pt pers fizice pentru Home Banking.
    Cost transfer: 0 intrabancar / 2.7 RON extrabancar

    La BCR ma costa 2.5 RON un transfer intrabancar, extrabancare nu am avut nevoie, dar sunt sigur ca ajung undeva la 5-6 RON.

  • Reply
    bob
    06/11/2006 at 3:58 AM

    eu sunt o fire mai nervoasa de felul meu si daca eram in locul dvs imi bagam p… in mortii ei si plecam chiar daca ma aflam intro banca mi sa mai intamplat si mi sa raspuns ca sunt un tigan incult ,incult sau nu halal de respect cel au ei fata de clientii si pana la urama era o taranca obosita care sa luptat mult pana sia obtinut buletinul in buc

  • Reply
    Life as an auxesis » Blog Archive » ING - bank yourself my ass
    01/01/2007 at 12:15 PM

    […] Avea andressa dreptate… […]

  • Reply
    Sir Alex Ice
    01/01/2007 at 12:31 PM

    Pe d-na roscata o stiu, a venit la noi la birou sa ne faca o mica prezentare la ING si sistemul lor de tzepuit fraierii care isi fac card de CREDIT, nu de DEBIT.
    Mi-am facut card la ei, decizie de ordin politic – adica sa arat solidaritate cu restul colegilor (poveste lunga si imbecila, eu am ramas in departamentul ala datorita unor astfel de mici fitile >:) ). Buun! A venit cardul destul de repede, am fost sunat si pisalogit un pic cu optiuni de luat credit de nspe ori salariul – chestiune la care evidemment nu am pus boticu’si candva chiar am incercat sa pun niste bani pe el. Ceea ce nu s-a putut si a ramas si acum blocat pentru ca nu mai imi stiu pin-ul, nu mai gasesc hartia etc.
    Basically mi-a fost LENE.
    Tanti roscata de la coloane mi s-a parut eficienta si profesionalista. Tanti blonda mi s-a parut profesionista in alt domeniu, si ala tot cu cresteri lente si crahuri subite.

  • Reply
    gigi kent
    02/03/2007 at 11:32 AM

    Am avut si eu de a face cu ING-ul din Romana. Problemele apar atunci cand apelezi la o tanti inalta si uscata ( sta la primul birou pe stanga cum intri), pe la vreo 40 de ani. Parerea mea este ca doamna respectiva este o fosta functionara CEC sau BCR, care are impresia ca la banca trebuie sa te duci cu palaria in mana si cu ciocolatica in buzunar. Desi nu am nimic de comentat in legatura cu serviciile bancii, am avut noroc si de astfel de oameni in ING Office. Parerea mea este ca ING-ul de la Romana lucreaza dupa principiul “daca nu-ti convine pleaca, noi oricum avem destula treaba”. In rest ce pot sa spun? Lucrez la o alta banca de o vreme, dar contul de la ING ramane cel pe care il folosesc cel mai mult

  • Reply
    relu
    18/04/2007 at 7:45 AM

    stie cineva sa imi spuna daca este vreo filiala in sectorul 2?

  • Reply
    Laura
    01/06/2007 at 2:35 PM

    Buna tuturor,

    Si eu am la ING cont de card , un cont in euro , etc.
    Dupa ce am laudat atata banca asta unor cunostinte , pentru ca trebuie sa recunosc isi are si meritele ei, intr-una din zile un amic ma roaga sa fac un transfer catre un cont ca sa nu mai stea el la coada sa faca nu stiu cate drumuri etc. Sa vedeti surpriza. Alimentez contul si dupa 48 ore banii tot nu se aflau in cont datorita unei erori de sistem si a trebuit sa ma deplasez iar pana la Office-ul in cauza sa spun ca am depus banii, suma , ora si sa dau o declaratie care a fost trimisa pe fax si sa astept ca voi fi sunata cand imi vireaza banii.Evident ca nu m-a sunat nimeni cel putin sa ma anunte :” Cucoana ti-au intrat banii in cont” cat despre defectiune mi s-a spus doar ca se mai intampla. oricum la capitolul comunicare lasa de dorit deoarece eu as fi vrut sa aflu mai multe date si oricum intarziasem transferul respectiv cu 2 zile. Si prin posta daca ii trimiteam ajungeau mai repede decat prin acest transfer bancar.
    La urma urmei se prea poate sa fi fost doar eu ghinionista in acea zi. Sa speram ca nu se va mai intampla asa ceva.
    Asta e opinia mea despre ING.

  • Reply
    ByREV
    12/10/2007 at 2:04 PM

    Daca ai relatii superficiale cu banca nu prea observi micile inconveniente care de altfel nu ar trebui sa existe dar, daca ai drumuri mai des pe la banca, carduri debit, etc… cecuri adsesse si alte cereri SF-iste pentru ei, incep sa-si cam arate cei 7 ani de acasa si uita ce celebra lozinca: Clientul Nostru – Stapanul Nostru. Astfel de experiente am in ultimul timp cu Raiffeisen Bank. Am facut si eu doua plageri pana acum dar, efectul nu e prea vizibil.

    La BT am fost putin mai multumit de serviabilitate, ceva mai dragute dar, asta pentru ca si clientela este mai mica decat la RF deci sunt mai putin stresate ;).

    La BCR pot spune ca am avut niste schimburi de replici destul de acide cu directoarea cand a venit vorba de niste cecuri adsense … a inceput sa se ratoiasca la mine de parca BCR era buricul banilor in univers. I’am zis PA si la revedere, adio BCR.

    La BRD nu am avut decat o singura neplacere pentru care am renuntat la serviciile lor. Mi’au luat banii pentru intretinerea cardului in luna a doua de cand am facut cardul in valuta si m’am pomenit cu aproximativ -50 (minus) RON pe card … eh lasa ca mai am carduri, asta o sa’l folosesc la curatat namolul de pe pantofi.

  • Reply
    lori
    05/11/2007 at 10:53 AM

    daca vrea cineva sa impartaseasca experientele avute la banci cu utilizatorii nostrii va asteptam la http://www.tengura.ro site de opinie publica.

  • Reply
    Janos
    21/11/2007 at 6:11 PM

    Atentie maxima cu ING!!!

    Am primit un telefon de la ei acum vreo saptamana si ceva, ca mi-am schimbat buletinul si daca nu ma duc in ziua aceea sau a doua zi cu noua CI la sucursala unde mi-am deschis contul mi se blocheaza contul. Tocmai trebuia sa plec din oras, nu s-a putut rezolva cu CI. A doua zi am gasit deja contul blocat (teoretic mai eram in perioada de gratie). Eram la 300 km de domiciliu, fara bani… dau niste telefoane, intrebari la sucursala ING de acolo, nimeni nu stie nimic. In final, am ridicat receptorul de langa bancomat, un fel de help-line. Peste vreo zece minute aflu ca se poate rezolva, sa intru in prima sucursala ING sa faca o copie de pe CI s-o trimita la Bucuresti. Bun. Contul se deblocheaza, iar peste o saptamana se blocheaza din nou! Sint sunat sa ma duc de urgenta la sucursala ING unde mi-am deschis contul pentru semnat niste documente ca sa mi se deblocheze contul. Documentul respectiv era de fapt un chestionar, care – in afara de datele din buletin – mai continea intrebari legate de: ocupatia, meseria si locul de munca; numele, data nasterii si ocupatia sotiei, numarul pers. aflate in intretinere, numele si data nasterii copilului. Ce sa zic, date absolut necesare pentru operarea contului. Chestionarul a fost completat de functionar, care, in plus, foarte constiincios, a bifat ca vreau sa primesc materiale promotionale de la ING fara sa-i treaca prin cap ca poate ar fi frumos sa ma intrebe mai inainte.

    Acuma. Dat fiind faptul ca datele mele erau trimise deja de o saptamana la Bucuresti sub forma unei copii de pe CI, rezultatul poate fi descris astfel: nu pot sa am acces la banii mei pana nu le spun la ING cum se numeste baiatul meu si cand s-a nascut! Ce treaba are ING cu familia mea??

    Mi s-a promis atunci (luni) ca pe miercuri se deblocheaza cardul. Nu prea am inteles nici asta: de ce nu se poate opera deblocarea cardului instantaneu? In fine, azi e miercuri si eu inca tot astept… sint curios pana cand.

    Un lucru e cert: o sa plec de la ING cu bani cu tot, si tin sa avertizez pe cat mai multa lume. Cei de la ING nu sunt de incredere, mi se pare inacceptabil sa se restrictioneze accesul la banii cuiva sub orice pretext! Si in plus, cine stie, poate daca mai fac un copil, si nu-i anunt la timp cum il cheama si cand s-a nascut, iar mi se blocheaza contul, pentru ca nu mai corespund datele din chestionarul respectiv???!!!

  • Reply
    Cypress
    07/12/2007 at 9:17 PM

    Nici cei de la Banca Romaneasca nu se lasa mai prejos. De ce sa fii taran cand poti fii taran roman?
    http://www.mylro.org/blogs/mylro/?p=27

  • Reply
    ShinyG
    15/12/2007 at 12:14 PM

    Imi pare rau ca ai trecut prin asta! De vina este factorul uman, si implicit banca care tine acesti angajati. Si eu mi-am facut card in acelasi loc, a durat tot 30 de minute pentru ca am stat “la coada”, dar nu am avut probleme de genul asta cu angajatii.

    Vad ca lumea lauda BT, si au dreptate dar nu toate serviciile sunt ok! BT24 (online banking) este execrabil: update la 3 zile la soldul contului, tranzactii online prin PayPal care cand merg, cand nu merg, etc. Asta e si motivul pentru care mi-am facut card la ING, si asta e si modul in care am ajuns aici: am cautat pe Google “ing piata romana” si site-ul tau era al doilea 😀

  • Reply
    Oana
    14/01/2008 at 12:51 PM

    mda…acelasi sarcasm de la reprezentantii ING e acelasi si la Iasi… Ma mai duc si eu din cand sa imi scot bani din cont si individul ma intreaba “sigur nu vreti mai mult?”
    Ironic,nu?
    De fiecare data cand ma duc singura se intampla acelasi lucru, iar cand ma duc insorita imi vorbeste cu “dumneavoastra”…ca de altfel, a ajuns sa ma strige pe nume “Oana”. Tare.

  • Reply
    ina smile
    14/04/2008 at 7:01 PM

    Am si eu parte doar de experiente neplacute cu acesti functionari ING care sunt parca montati sa repete tot felul de robotisme preluate din proceduri dar se blocheaza iremediabil atunci cand li se cere sa ajute clientul…se pare ca au fost trainuiti doar sa hapaie bani de la client, nu sa ii ofere asistenta. problema e ca ING ascunde de clienti o procedura interna foarte neplacuta pt client ! cica daca iti expira buletinul trebuie sa iti faci repede altul si sa fugi la ghiseu cu copia in 45 zile altfel ti se blocheaza contul ! adica cum? explicatia functionarei vine cam asa : doamna, in momentul cand va expira buletinul, va rog sa ma scuzati dar pentru noi practic nu mai existati !! extraordinar ii zic ! dar banii mei exista si vreau sa am acces la ei ! cum sa fac buletin daca sunt in alta tara inca o luna jumate??? nu stim doamna, va vom bloca contul si cand va intoarceti veniti si il deblocam in 3 zile ! aaaa??? suuper asa ! si intre timp traiesc pe banii cui ma rog? cata stupizenie in tara asta , dar parca toata s-a strans in capul functionarilor astia, fereasca-ne Dzeu de ei !

  • Reply
    bejenaru mircea
    20/06/2008 at 4:51 PM

    Sunt medic chirurg la Spitalul de Urgenta Bucuresti Floreasca, angajat din 1981, si prin concurs medic primar din 1995, cu carte de munca. Pentru nevoi personale, am solicitat bancii ING, acum o luna , un credit de nevoi personale. Mi s-au cerut acte doveditoare ale veniturilor, adeverinta de salariu tip, de la banca, copie dupa cartea de munca si mi s-a spus ca in termen de 5 zile voi avea creditul. De la spital nu mi s-a puti\ut da cartea de munca in copie , pentru ca era la scanat impreuna cu alte 300 din spital. Banca, mi-a raspuns ca pot aduc3e si alta acte ce pot dovedi veniturile. Timp de 4 saptamini am fost curier , aducind ce mi se cerea; fluturasi de salariu, contract de munca, din 1995, adeverinte, care sa inlocuiasca lipsa cartii de munca , care era la scanat (NB timp de 60 de zile)
    Dupa 4 saptamini mi se comunica ca nu se poate acorda creditul daca nu pot prezenta cartea de munca. Aceasta comunicare mi s-a facut atunci cind am trecut pe la banca pentru a intreba altceva, altfel nici nu aflam.Vreau sa stiu; de ce nu se pot interesa cei de la banca despre un client vechi, mai ales ca salariul vine pe card ING, despre seriozitatea sa, despre bonitatea lui, etc.Creditul imi era necesar urgent! Nu cred ca era necesar sa fiu dus “cu presul” timp de 4 saptamini Sucursala este cea de pe Sos. Stefan cel Mare! Feriti-va de ea! Iti faci calcule de timp si bani si esti victima unor fatuce tip robotel , care repeta acelasi lucru indiferent ce spui! Nu se adapteaza la o situqatie, orice ai spune!
    Dr. Mircea Bejenaru, un viitor fost client ING
    Va voi reclama si la OPC , pt. ca sunteti impotriva clientilor vechi si onesti

  • Reply
    Alex
    26/07/2008 at 6:47 PM

    Draga Radu ,
    Tipa dorea sa te agate si ii placeai mult pacat ca tu esti cam idiot si nu prea intelegi un avans subtil , iti dai seama daca a tinu minte un guster ca tine atata timp

    radu July 12th, 2006 2:56 pm

    Domnisoara era cumva o blonda cu ochii albastri? Cu un usor accent moldovenesc? Acolo mi-am facut si eu card si asigurare si te pot asigura ca tipa e “dementiala”. Eu nu ma enervez, eu ma distrez. Cel putin toate domnisoarele tinere de la banci sunt absolut delicioase in prostia lor. Asta de la ING o intreba pe prietena mea de cand suntem impreuna etc. Hal de intrebare!

    Anul asta tinea minte tot ce-am discutat anul trecut la incheierea politei si ma luase cu niste imbarligaturi absolut idioate. Mai am una la fel, la alta banca.

    Cat despre ING, eu sunt multumit de ei, functioneaza bine. Oricum nu-ti fa iluzii cu dobanda, nu acopera inflatia. Bursa ramane de baza

  • Reply
    dan regep
    28/07/2008 at 4:19 PM

    Ma numesc DAN REGEP si am o intrabare pentru cineva care are o putere in ING:
    Acum 2 ani am vrut un card de credit de la ING. Am fost la o sucursala din Constanta am semnat un formular si atat.
    Intre timp am schimbat locul de munca, am uitat de acest card. Bun. Anul acesta am vrut deschid un cont in care sa mi se vireze salariul si am accesat internetul pentru o cerere de card.
    Am fost sunat de domnisoara …. etc, etc, discutii…pana la urma sa-mi dea de inteles ca am de platit 86.00ron .
    Bun platesc zic, dar pentru ce?
    Comision de administrare a cardului pe care nu l-ati folosit.
    Ce ati administrat dumneavoastra daca eu nu am folosit contul si nici cardul (mentionez: cardul nu l-am ridicat de la banca).
    Raspuns : ” Asa este politica bancii”.
    ” In momentul in care ati semnat ati cumparat niste servicii, chiar daca nu le-ati folosit le platiti”.
    Intrebari:
    Unde scrie in “Conditii generale pentru carduri-persoane fizice”, ca daca nu-ti ridici cardul de la banca, banca are dreptul sa-ti ia comision de administrare?
    De ce nu am fost anuntat mai devreme (dupa 90 de zile conform “Conditii generale pentru carduri-persoane fizice”) ca nu am ridicat cardul?
    Credeti ca-mi mai fac card la dumneavoastra?
    Credeti ca va recomand ?
    Eu lucrez ca broker de credite.
    Astept un raspuns pe aresa dan_regep@yahoo.com sau la numarul de telefon 0721/234408.
    MULTUMESC.

    PS. Oricum fac o reclamatie si la OPC .

  • Reply
    UN CLIENT DEZAMAGIT RAU DE TOT
    06/08/2008 at 7:40 PM

    STATI LINISTIT D-LE DAN REGEP… NU SUNTETI SINGURUL CARE ATI AVUT PARTE DE ASTFEL DE PROBLEME..
    Cunosc pe cineva care era f incantat de Ing,pt k auzise de nuj ce oferte cu privire la carduri.. S-a dus la un office pt informatii (pe care nu le-a primit pt k angajata- o tipa de vreo 50 de ani n-a stiu sa i le dea..).. Si-a luat o cerere (pt respectivul card- asa credea el), cu promisiunea k dupa ce va avea toate datele cu privire la salariu va afla mai multe detalii.
    S-a intors si ce credeti?… S-a trezit mai tarziu k are un credit si nicideqm nu era ceea ce avea nevoie… Stii k la doctor.. ii spui k te doare kpul si el iti da medicam. pt spate.. Am inteles k a umblat peste tot sa lamureasca problema, dar nimeni nu l-a bagat in seama
    I-au spus k din mom ce si-a adus actele si a semnat, kiar dk s-a produs o greseala, nu intereseaza pe nimeni.
    El trebuie sa plateasca nuj cate rate pana sa poata face rambursarea totala a sumei, kiar dk nu a folosit un leu din banii aia…
    Asa k feriti-va kt puteti!

  • Reply
    sanda
    02/01/2009 at 4:40 PM

    Tocmai vin din self bank-ul de la gara de nord unde am petrecut mai mult de jumatate de ora pentru ca s-au blocat banii depusi .Am incercat sa depun 900 de lei,mi i-a luat,dar s-a blocat…mi-a dat o eroare ca banii nu au intrat in cont,dar nu se pot returna…Simultan,dlui de langa mine,care retragea numerar i s-a blocat operatiunea si nu i-a mai dat banii,dar macar i-au ramas in cont. am verificat dupa aceea cardul si nu sunt in cont decat banii depusi acum o luna.
    Am sunat la toate numerele pe care le-am gasit si n-am aflat nimic…toata lumea petrece de sarbatori…La singurul numar la care mi s-a raspuns,era un operator care nu avea nici o idee despre procesul asta. Asta pentru ca daca in general lucreaza cineva acolo,acum nu e nimeni..
    Mi-a mai zis cineva ca daca banii respectivi sunt blocati, si aparatul se deblocheaza la un moment dat,banii vor putea fi ridicati de persoana care se afla atunci la aparat.o fi posibil?
    Mi se pare inadmisibil asa ceva.Banii pe care i-am depus reprezinta foarte mult pentru o studenta:am lucrat mai mult de o luna pentru ei si vroiam sa-i economisesc pentru ca mai mult de 3 luni pe an nu pot lucra…Eu ce sa fac acum?SA ma intorc sa pazesc automatul?sa dorm acolo pana se deschide?Sa plang continuu pana imi recuperez banii?pe cine sa sun?
    Nu se poate asa ceva…

  • Reply
    gigi
    28/01/2009 at 7:02 PM

    ING VA BLOCHEAZA BANII CAND ALIMENTATI IN BANCOMAT, va pierdeti banii cand alimentati la bancomat la ing, mi s-a intamplat imposibilul azi, bancomatul se ”blocheaza” nici cont alimentat nici banii inapoi, doar promisiunea ca ”mecanicii” ing verifica daca sunt bani blocati si poate va alimentam suma in 3 zile, 750 de ron ciubuk la hotii de la ing, si aveti grija si de pin’ul de la card daca il pierddeti va trebui sa va faceti alt card, asa se rezolva problemele la ing, mi-e greatza de ei

  • Reply
    reclamagiu
    02/04/2009 at 11:04 PM

    Si in afara e astea mai fac si reclama mincinoasa. Detalii aici:
    http://www.reclamagiu.ro/reclamatii/36-financiar/61-teapa-de-la-ing.html

  • Reply
    ING sucks!!!
    10/04/2009 at 2:15 PM

    Singura chesti placuta la ING este cardul cu CIP. Nu stiu daca mai are cineva la momentul asta, dar daca da… io ma duc acolo, prima.

    ING sucks!!! am si io o “prietena” la ING-ul unde ne-a recomandat firma cu caldura sa ne facem cardurile de salariu :D. Cred ca daca mai am de-a face cu ea o singura, data ma sinucid, ca alte genuri de agresivitate nu prea ma coafeaza, in afara de cea verbala.

    Peste tot au acelasi comportament, de 2 bani, si nimeni nu se oboseste sa spuna ca de fapt sunt francize si ca nu stiu cat de mult conteaza reclamatiile facute la ING-ul mama. Solutia, avand in vedere ca sunt societati comerciale este reclamatia la OPC si la fel ca si homebanking-ul… acum se poate reclama si online >>> http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178

  • Reply
    mind-off » Blog Archive » ING … la bani marunti ..
    18/11/2009 at 4:18 AM

    […] ca nu doream sa scriu despre asta , considerand ca la mine a fost in cel mai rau caz o exceptie , Andressa vine la doar doua zile cu un alt caz , din acelasi mediu – si nu in ultimul rand , vezi si […]

  • Reply
    AAA
    18/03/2010 at 11:15 AM

    Sfat pentru 2010! Renuntati la ING! Au inceput sa bage comisioane nesimtite si selfbank-ul a reusit sa-mi ciordeasca 100 RON! Nici azi ni i-am primit! Si inca ceva: Webcardul Mastercard ING este o alta teapa. Este la fel ca orice card Mastercard! Am aplicat pentru webcard cu homebank gratuit si fara comisioane in perioada promotiei si tot ma taxeaza! Asta e! In nici un caz nu mai apelez la serviciile ING! (nu lucrez la nici o banca)

  • Reply
    gigi 28
    16/08/2010 at 5:52 PM

    gigi 28 vezi ca ia urme de tarana pe pantofi.bancomatul se ”blocheaza” cand vede un “destept” in fata lui

  • Reply
    Andreea J
    06/03/2012 at 12:34 PM

    Stimati cititori!
    Evitati sa colaborati cu aceasta banca! Pe langa comisioane excesive si nejustificate mai au si cel mai neprofesionist personal! Am fost client al bancii pe toate plenuri: card de salarii, credite, etc! Nu apelati la serviciile lor de nici un fel!

  • Leave a Reply