Oricat de mult mi-ar placea postul asta, desi am aceeasi pereche de adidasi de trei ani si nu stiu ce e la moda, desi nu am dvd-player, mp3 player sau aparat de fotografiat, recunosc ca am momente in care sunt consumatorul perfect!
De trei zile umblu nemachiata si cu parul valvoi ca muma padurii pentru ca am pitici pe creier. Nu ma intereseaza cum arat. Dar simt nevoia sa cheltuiasc. Asa cum m-am dus sa-mi fac manichiura cand nu gaseam tus de imprimanta, la fel am cautat azi o crema de fata cu factor de protectie UVA/UVB!
Nu-mi place sa merg la cumparaturi si jumatate din garderoba mea e achizitionata asteptand-l pe cel mai bun prieten pe la Romana timp de 15 minute, timp suficient sa intru in diverse magazine si sa cumpar un tricou, o pereche de blugi etc. Imi cumpar tot felul de produse de la supermarket, de nevoie, pe fuga. Dar am si eu momentele mele!
Saptamana trecuta, de exemplu, desi tot pe fuga, mi-am luat lotiune de corp cu sidef! Este un produs Bourjois cu pompita 🙂 foarte dragut ambalat, dar care imi este cam nefolositor. Sideful este discret, slava cerului, ca nu arat ca o salba daca ma dau cu lotiune, dar uit mereu sa o folosesc!
Acum vreau crema de fata. Mi s-a pus pata. Si spre nefericirea mea, nu scrie pe multe ambalaje despre factorul de protectie solara. Si daca scrie, nu e specificat gradul de protectie! Sa ne intelegem, una e SPF 5, alta e SPF 20!
Cred ca a durat 10 minute sa ma hotarasc asupra unui produs Nivea si a contat foarte mult faptul ca era ambalat tub cu pompita! Dar, supriza, cand am desfacut cutia la terasa, sa ma uit mai bine, nici urma de pompita! Era un simplu tub! Ce oroare… Va trebui sa dozez singura-singurica produsul, sa ghicesc eu cantitatea potrivita din ochi, prin apasari delicate, succesive. Groaznic!!
Asta ma scoate din sarite. Sa ma apuce de doua ori pe an cheful de cumparaturi sofisticate, sa nu ma uit la bani, ci la reclama si la ambalaj, si atunci sa nu gasesc ce vreau sau sa imi iau alta prostie din greseala. E culmea.
10 Comments
stingo
30/06/2006 at 1:23 AMCe bine semanam la cum (nu) ne facem cumparaturile. Numai ca eu ma intorceam (chit ca a doua zi) si faceam scandal.
RudeGirl
30/06/2006 at 1:25 AMHehehe… si eu mi-am luat exact aceeasi crema de la Bourjois, tocmai pentru ca mi-a placut cum arata. Si da, imi e extrem de inutila, la fel ca multe alte produse pe care le cumpar in timpul cine stie caror pusee consumeriste care compenseaza pentru restul timpului in care sunt anti:D
ago
30/06/2006 at 4:56 AMhaha. ei, tot ce pot să zic e că respect tipele care arată bine fără machiaj şi sunt conştiente de asta.
iar tu nu încerca să fii modestă cu fraze gen Nu ma intereseaza cum arat. că NU EXISTĂ tipă pe care să nu-l intereseze cum arată 😛
kod
30/06/2006 at 7:59 AMah…women!
Hacky Maximus
30/06/2006 at 9:51 AMStiai ca unele creme de fata au in componenta produse animale, ca de exemplu grasimea canina ? Asta mi-a zis-o un prieten care crede ca SRI vrea sa-i spele creierul, deci e o informatie veridica 😛
andressa
30/06/2006 at 9:59 AMAgo, acum ma intereseaza atat de putin incat sa nu ma aranjez, cred ca ai inteles ce vreau sa spun. Ma intereseaza in general cum arat, sunt o persoana normala.
Hacky: apropo de componentele astea, eram cu o prietena la magazin si ea se e topita dupa chestii cu argila sau cu extract de musetel si alte chestii din care eu imi fac ceai. Ea tot spunea sa iau chestii “naturale”, eu nu si nu: “vreau ceva cu coenzima q10 sau orice altceva care suna hi-tech!” 🙂
Silvia
30/06/2006 at 11:33 AMTreaba asta cu puseurile de cumparaturi e pentru mine inexplicabila, cu atat mai mult cu cat stiu ca 90% din ce-mi cumpar e inutil si ca vor putrezi pe raft. Dar insist! Mai ales cu produsele Bourjois, cred ca au ceva in ele, pentru ca imediat ce apare ceva nou, parca intra mii de draci in mine sa cumpar! O fi si asta o tehnica de manipulare a consumatorului 🙂
LIGHTNING
01/07/2006 at 10:52 AMEu cred ca tu ai nevoie de niste odihna.
Inteleg ca esti femeie.. dar nu stiu ce femeie pleaca nemachiata de acasa. I mean din ce zici tu acolo .. chiar ai nevoie de un concediu ceva 😀
Neo
02/07/2006 at 11:31 PM…sa nu ma uit la bani, ci la reclama si la ambalaj, si atunci sa nu gasesc ce vreau sau sa imi iau alta prostie din greseala. E culmea.
No, it’s not. It’s MARKETING.
Marketing-ul vinde mai mult decat produsul in sine. Ambaleaza-l frumos, pune pe cutie o poza sau un grafic in care arati cat de bun este produsul (chiar daca nu este asa, dar ce conteaza cand nu ai nici o obligatie legala) mai adauga o campanie publicitara agresiva si vanzarile vor creste vertiginos. Uneori nu este suficient nici macar sa citesti “the fine print” pentru ca asa cum spuneai si despre factorul de protectie: se spune ca protejeaza impotriva radiatiilor UV, dar nu si gradul de protectie.
Apollinaire Online » Asa da / asa? Que?
04/08/2006 at 1:01 AM[…] La pol opus e furia pe care mai bine o pastrai pentru tine, atit de mult mi se rupe. Frintura de viata atit de inutil ocupatoare atit de bandwidth cit si de timp, nu al scriitorului ci a celui care citeste. Bitul de informatie care prin platitudinea lui nu priveste pe nimeni, nu-si are rost nici sens. Exemplu: “Cred ca a durat 10 minute sa ma hotarasc asupra unui produs Nivea si a contat foarte mult faptul ca era ambalat tub cu pompita! Dar, supriza, cand am desfacut cutia la terasa, sa ma uit mai bine, nici urma de pompita!” (o tanti care nu se uita in cutie cind cumpara ceva) […]