Sunt incapabila sa dau de un operator uman cand sun la *222, Connex-Vodafone.
Suntzvonuri ca o anumita combinatie te duce pe Taramul Vocii Umane, dar eun traseu greu, ca cel strabatut de vanatorii de comori pe dedesubtulPiramidelor… Multe capcane, un labirint fara iesire pentru unii…
Suntdetinatoarea unei solutii magice: sms-ul la numarul 222! Daca trimitiacolo un mesaj de tipul “nu-mi merge cutare serviciu” sau “vreau saactivez roamingul” sau “am o intrebare” – orice ar fi – te suna eiinapoi in… 72 de ore. La inceput erau 24 de ore. Apoi 48 de ore. Acumte suna in 72 de ore. Adica trei zile. Desi cele trei zile sunt maximumde asteptare – niciodata nu suna mai devreme! Dar macar te suna un omsi nu trebuie sa asculti iar si iar casetele alea cu “apasati tasta 1”.
Inperioada Craciunului am vrut sa-mi activez serviciul MMS. Voiam sa amsi eu poze dragute (cele din memoria telefonului sunt horror) siun wallpaper personalizat. Daca tot nu costa activarea si pentru caprimele 2 luni ai 15 MMS-uri gratuite etc – am zis sa fac acest marepas.
Am trimis deci un sms la 222- “vreau sa-mi activez serviciul MMS”. Peste 3 zile m-au sunat “Buna ziua, sunt cutare de la Connex Vodafone va sun pentru ca am primit un mesaj de la dumneavoastra”.Ne lamurim ce vreau si imi fac un fel de test de IQ 🙂 – verificaintr-o baza de date daca telefonul meu este compatibil cu acestserviciu. Stiu ca astia au de-a face cu tot felul de oameni dar radeamla telefon cand tipa de la call center verifica. Dupa vreo 30 desecunde confirma “Intr-adevar telefonul dumneavoastra este compatibil cu acest serviciu!” – “Thank you, miss Obvious / Sherlock!”
Siimi spune ca imi va trimite un mesaj pe care trebuie sa-l salvez – acolo erau setarile MMS. Imi explica in detaliu pasii: optiuni,salveaza bla bla. Si apoi trebuie sa inchid si sa redeschid telefonul.Buuun.
Facem operatiunea si ceva nu iese. Adica inchisesem,primisem mesajul , il salvasem , “resetasem” telefonul si nimic. Radeam- asadar instructiunile de tip “idiot’s guide” ma depaseau! :)) Maitrimit un sms la 222 “nu merge serviciul mms”
Pestetrei zile iar ma suna aceeasi persoana. Ii explic ca am facut exact cemi-a spus si tot nu merge. va dati seama ca acum chiar ma credeaidioata. Verifica din nou daca telefonul e compatibil cu serviciul MMS.Am Nokia 6100 – you don’t have to be a rocket scientist sa stiica are aceasta functie!!!! In sfarsit. Imi trimite iar mesajul si masuna pe fix ca sa pot umbla in setari cu mobilul in fata. Facemsetarile “manual” si ne luam la revedere pentru ca ar tebui sa mearga.
Bai si tot nu mergea!!! “La dracu”,imi spun, iar ma suna peste 3 zile… Si asa s-a intamplat. Am luat-ode la capat. Tipa de la call center mi-a dat si numarul ei personal saincercam sa trimitem MMS-uri… ca-n filemele cu prosti. La un momentdat zice ca va intreba alti colegi sa vada ce parere au ei despre asta.A zis ca revine cu un telefon. Si ma suna de atunci zilnic, de catevaori. Ma intreaba daca merge serviciul. Eu ii spun ca nu, ea maizice sa fac ceva si tot nu merge. O data m-a sunat cand eram in cada:)) Va dati seama ce sexy? Eu, goala, intr-o cada cu sare de baie cuaroma de iasomie… Vorbind cu tipa de la call center despre setariGPRS … grrrrrr ….
Ultimul sfat a fost sa bag cartela inalt telefon campatibil cu acest serviciu sa vad daca il primeste. Sim-a mai sunat sa vada daca a mers. Ii zic ca nu am incercat inca. Si iimai spun ca nu inteleg: daca va merge pe alt telefon eu ce fac? E de latelefon? Ma duc la service GSM? Si daca nu merge – then what ? Si tipaspune “noi nu mai stim ce sa facem. mai dati un mesaj la 222 daca vreti”….
They’ve given up on me!!!
10 Comments
just_desire
04/01/2006 at 9:30 PMtare rau……io le–am zis sami bage instructiunile de la activat GPRS si MMS pe mail…si deacolo m-am descurcat singur…..Nokia 6020……deci nu e foarte greu….poate vrei sa trec pe la tine sa te ajut!!
andressa
04/01/2006 at 9:32 PMcred ca voi supravietui fara mms, mersi. plus ca e haios sa am acest handicap… pot sa parchez la cora in fata!
spectatorul
04/01/2006 at 9:44 PMmie mi-a placut faza cu cada 🙂 parca imi si imaginez.. :))
andressa
04/01/2006 at 9:57 PMnici nu ai idee…
hfd
04/01/2006 at 10:04 PMapelantii call center-ului sunt prioritizati in functie de tipul abonamentului si facturile platite. Cheltuieste mai mult, vei primi acasa un pliculet in care iti vor spune ca ai un operator dedicat si iti vor raspunde la telefon in maximum 20 de secunde.
Cat am platit 7,5 dolari pe luna puteam sa stau la telefon cate o jumate de ora. de cand le dau 100 pe luna, ma suna ei sa ma intrebe de sanatate, ce lebrul “how are you, sir” phone call de Vodafone (te suna asa de chichi sa te intrebe daca esti bine fericit si multumit o data de doua ori pe an).
Aia e
andressa
04/01/2006 at 10:09 PMaha. deci 7,5$ nu e suficient? nici daca mai creste dolarul? daca ajunge la 35 000 e bine ?
senseless
04/01/2006 at 11:31 PM*222 se vor a fi cred un test de perseverenta: cate secunde rezisti pana la momemtul in care dai cu telefonul (victima inocenta) de pamant. Fapt pentru care mi-am conceput propriul sistem: telefon pe loudspeker cat timp carcoteste doamna, conectat la incarcator pentru a evita surprizele neplacute si relaxare in pat cat timp ma uit la televizor. Dar si atunci cand pun gheara pe un operator am grija sa il terorizez, trecand de la intrebari privind filosofia existentialista pana la “dar butonul ala cu cerculet rosu ce face?” Sunt sadica stiu. Si cu toate astea nici mie nu imi functioneaza serviciul MMS
hfd
05/01/2006 at 9:42 AMpoate daca doamne fereste, se face 350,000 lei vechi sau poate tu ziceai de 35,000 RON?! :))
YoYo
05/01/2006 at 1:06 PMIncearca si asta: call *222, apoi apesi 1-1-2-0-2. Teoretic (si practic), that’s the shortcut catre operator. La mine functioneaza, same pentru niste prieteni exasperati de glasul dnei robot.
andressa
17/01/2006 at 4:17 PMyoyo – nu. nu si practic…. tried it.