Diverse

lipici la telefon

Ca orice alta persoana normala, am momente in care sunt extrem de lipicioasa si momente in care raspund doar monosilabic si as vrea sa fiu lasata in pace de toata lumea.

In momentele de lipiciozitate maxima, precum bunicutele care suna la 958 si ii spun robotului “Buna ziua, doamna, fiti draguta, cat aveti ceasul?”, intru in vorba cu oamenii de la call center-uri diverse. Am chef de vorba, as vrea sa ma imprietenesc cu oameni si nu ma pot abtine sa nu rad cu gura pana la urechi cand vorbesc cu ei la telefon.

Intr-o zi cu astfel de sentimente roz, am flirtat cu unul de la o companie de telefonie mobila incercand sa aflu nu stiu ce despre un serviciu si tipul m-a intrebat la un moment dat: “Si… suni aici des?“Haha. Am ras de am capiat.

Ieri, in disperarea mea de a afla codul IBAN al unuia din zecile mele de carduri de la toate bancile de pe pamant si in lenea profunda ce ma impriedica sa dau o fuga pana la agentiile unde mi-am deschis conturile, am stat numai pe telefon, apansand tasta 2 pentru nu stiu ce, tasta 3 pentru a vorbi cu un operator… Si pentru ca la o banca era numai ocupat de o ora la servicii bancare, am apasat, ca o rebela ce sunt, pe tasta 1, pentru informatii despre pensii facultative. Si mi-a raspuns un tip si i-am zis: “Stiti, eu nu vreau sa stiu nimic despre pensii facultative, sunt inca tanara, ce naiba, dar daca apas tasta 2 raman pe fir si ascult un robot. Si nu mai suport! Voiam sa vorbesc cu o fiinta umana!” Tipul s-a amuzat si a zis ca intr-adevar el e o fiinta umana, dar ca nu are informatiile care imi trebuie mie.  Am insistat! I-am zis “Nu ma dati iar pe mana robotului!! Faceti-mi o legatura, strigati la un coleg peste peretele ala de carton dintre operatori, ajutati-ma! Am sunat la dvs. pentru ca mi-am inchipuit ca nu suna mai nimeni sa intrebe despre pensii si…” A zis ca da, nu prea suna lumea la el. Hihi. Si tipul, tot amuzat, a incercat sa ma ajute si nu a reusit.

Cred pe unul de la un call center l-am intrebat si daca citeste bloguri. A zis ca nu, nu prea are timp. Dar ca o sa incerce, ca l-am facut curios!

Azi am comandat mancare acasa, coplesita de aceeasi lene care ma bantuie de vreo saptamana, si i-am zis tipului cu care am vorbit la telefon ca mi-e rusine, dar am suma fixa si ca nu o sa am bani pentru bacsis. “Ce sa fac?” El a zis ca nu e nici o problema. Eu am insistat (mereu insist, sunt groaznica!) si am zis “Va rog, puteti sa-i spuneti persoanei care imi aduce mancarea ca am banii ficsi azi, dar ca ma revansez data viitoare? Va rog!” A zis ca ii zice. Si, culmea, cand a venit baiatul cu mancarea i-am zis fastacita: “Stii… nu stiu daca ti-au zis la firma, dar… Astia sunt toti banii mei azi si…” Si el a zis: “Da, stiu, nu e nici o problema!” “Dar data viitoare o sa am mai multi, promit!” Si el (o fi gandit ca sunt nebuna de legat, e clar, mi-am cerut si scuze pentru dezordine cand a pasit pe hol sa-mi dea mancarica si factura) a zis “Nu e nici o problema!” – cred ca a si rosit putin, saracul. Cand ai de-a face cu nebune ca mine, cred ca te ia cu ameteli! 😀

Oricum,  mancarea a fost foarte buna. Desi am baaaad karma pentru ca nu am dat bacsis, nu ma mai suport. 🙁 Trebuie neaparat sa mai comand zilele astea sa-i dau baiatului de o bere. Eventual si o ciocolata. Asta daca nu imi trece perioada de lipiciozitate, ca altfel nu pupa ciocolata! :)))

You Might Also Like

26 Comments

  • Reply
    mihai
    05/07/2007 at 6:24 PM

    vei fi blestemata sa ai parte numai de roboti la telefon pana te vei revansa cu baccisu! >:)

  • Reply
    andressa
    05/07/2007 at 6:33 PM

    Clar! 🙂

  • Reply
    savarin cofetaru
    05/07/2007 at 6:43 PM

    vezi ce-ai facut daca umbli cu lipiciul prin tastatura?
    m-ai facut sa-ti dedic tot ce am eu mai la-ndemana

  • Reply
    cititor
    05/07/2007 at 7:07 PM

    de cele mai multe ori nu sunt de acord cu tine.( abia astept sa te citesc peste 10-15 ani..);insa n-am intalnit pe nici-un blog si in nici-un ziar..o “scriitura” atat de talentata …, reconfortanta..cu talent.Pe bune; sa nu-ti bati joc de acest har…in presa

  • Reply
    Keos
    05/07/2007 at 7:11 PM

    Sa vezi ce zambet tamp am pe fata 🙂

    Frumoasa insemnare.

  • Reply
    vlad
    05/07/2007 at 7:32 PM

    mi-a alungat lenea si mi-a adus si un zambet postul asta 🙂

  • Reply
    Cicel
    05/07/2007 at 8:24 PM

    Bacsis, hop si eu;sunt la o distanta de cateva sute de Buc dar nu conteaza;livrez mancarea la domiciliu. Nu-s eu mare bucatar, dar pt bacsis merge :).

  • Reply
    Demos
    05/07/2007 at 8:48 PM

    Cititor, de acord cu tine! Succese maxime Andreea!

  • Reply
    Etherfast
    05/07/2007 at 8:49 PM

    🙂 Suna si la UPC.

  • Reply
    s.
    05/07/2007 at 8:50 PM

    mai sunt chestii lipicioase pe care ai putea sa i le dai in loc de bacsis (wink)

  • Reply
    ove
    05/07/2007 at 10:52 PM

    “… “Si… suni aici des?“Haha. Am ras de am capiat…”

    La orice callcenter fiecare client are un ID, de cate ori suna, operatorul inregistreaza in program cererea. sunt cazuri in care operatorul scrie : rau platnic, galagios, injura, vorbeste mult, vrea sa obtina mereu ceva, odscen, are voce draguta, e lipicioasa, etc. ca la urmatorul apel operatorul sa stie ceva despre tine … deci prob la tine scrie : suna des dar e lipicioasa 🙂

  • Reply
    gorgeoux
    06/07/2007 at 12:00 AM

    Nu ca sunt mai batrana, dar… http://www.gorgeoux.com/2006/07/sunday-chill-part-vii.html

  • Reply
    carmen
    06/07/2007 at 1:04 AM

    astept sa ma suni!

  • Reply
    Ana Pobleanu Blog » Blog Archive » Sa ma mai apuc de scris?
    06/07/2007 at 1:58 AM

    […] asa ajung pe la Andressa, si-i citesc ultimul post… ca de obicei despre “nimic” foarte clar sau foarte “util”… si […]

  • Reply
    kdante
    06/07/2007 at 5:41 AM

    mai incearca macar sa iesi afara din casa. am auzit ca de plictiseala se moare.si nu de alta dar e boala contagioasa :))

  • Reply
    andressa
    06/07/2007 at 10:17 AM

    kdante,
    cine a zis ca ma plictisesc? :))) Vai, dar ma distrez la maximum, vorba manelarilor! ma uit la seriale dragute, pap, lucrez uneori bleah, mai citesc, mai beau o cafea. Si crede-ma ca ies din casa, din pacate, nu reusesc sa imi traiesc lenea la potential maxim niciodata! 🙁 chiar ieri am fost la o petrecere (foarte dragut!) si m-a enervat taximetristul care m-a adus acasa – una calda, una rece. 🙂

    gorgeoux,
    happens to the best of us! 😛

    ove,
    serios?? o sa scrie? cute! 😛

    Etherfast,
    si ce sa le spun? :))

  • Reply
    dn
    06/07/2007 at 4:51 PM

    Foarte dragut post-ul! M-a facut sa zambesc dupa o zi in care si la mine lenea s-a manifestat la cote extrem de mari! 😀 Mi-a fost lene sa si mananc!

    Apropos, UPC cred ca au un singur operator in call center, de cate ori sun imi raspunde aceeasi voce “lipicioasa” :D, dar gata sa ma ajute in orice problema as avea!

  • Reply
    kdante
    06/07/2007 at 9:49 PM

    totusi…nevoia de aer proaspat ,de o plimbare nu poate fi compensata cu privitul la poze.e vara, e soare,ezista plaje,ezista lacuri… si lista poate continua. o spun din proprie experientz.in ultima saptamana nu am iesit din casa doar sa fumez.dar macar eu am o explicatie plauzibila :))

  • Reply
    Etherfast
    07/07/2007 at 12:19 AM

    @dn : Suntem mai multi 🙂
    @andressa : Cum ce sa le spui? Ca esti lipicioasa 🙂

  • Reply
    andressa
    07/07/2007 at 9:55 AM

    DeMaio,
    la locul lor zici? Pai, si prietenii mei sunt la locul lor. Cu slujbe. Si de ce sa judecam oamenii dupa slujbe? Nu conteaza oricum mai mult cat de buni prieteni sunt, cat de inteligenti sunt? Iti spun eu, nu orientarea sexuala face diferenta.

    Cat despre faptul ca privesc totul de sus: sunt sigura ca TOTI aveti dreptate. Sunt o aroganta nesuferita. 🙂 Nici nu ma mai suport!! Fericit? Acum lasa-ma in pace! 😀

  • Reply
    sheeana
    07/07/2007 at 7:26 PM

    eu cand sun la un callcenter…de obicei este vorba despre un mystery call…ma amuz copios… (asta bineinteles dupa ce trec anumite probe si ajung la second level unde pot discuta cu o voce live) vocea o prelungeste pe cea a robocopului (buna ziua, pupa-va-s manuta catifelata cu ce va pot ajuta si muuulte zambete virtuale…/astia cred ca mananca bomboane in timpul serviciului/ face parte din recuzita…sa se coaca la solar …sa fie dulci/)…si eu ii scot brusc din firul lor epic cu o intrebare de genul “cat este comisionul de rambursare anticipata la creditul de nevoi personale cu ipoteca”…de partea cealalta a firului…a cordonului…pauza…blocaj…resuscitare rapida “va intereseaza creditul?”…”nu, vreau sa stiu doar aceasta informatie specifica, ma puteti ajuta?”….pauza..pauza…”va rog sa ma asteptati putin”….pauza …muzica ….(ajung iar spate in spate cu roboteii care se pregatesc sa intre pe scena)…”pentru aceste informatii va rugam sa va duceti la una din sucursalele noastre”…puah!!!….pai tanti/ nenea de ce crezi ca sun?!..oi fi invalida (doamne fereste) …si asa cu callcenterul 🙂 … salariul merge inainte 🙂

  • Reply
    soul
    08/07/2007 at 10:38 AM

    cata cruzime 😐

  • Reply
    xxx
    08/07/2007 at 2:22 PM

    Puteai sa-i fi dat altceva in loc de bacsis 😛

  • Reply
    olpa
    10/07/2007 at 3:23 PM

    Eh… nimic de nerezolvat cu un sex bun. 🙂

    Gaseste si tu unul care sa-ti scoata prostiile din cap. 🙂

  • Reply
    muntean mihai
    16/07/2007 at 12:05 PM

    si eu am degand sa ma angajez la upc callcenter… 🙂

  • Reply
    ioana16
    07/03/2008 at 7:00 PM

    Cautam pe net ceva informatii pentru imbunatatirea activitatii de call center cand am dat de postul tau. lucrez intr-o companie multinationala, la departamentul de call center si ma “confrunt” in fiecare zi cu persoane binedispuse ca tine andressa. cel mai funny e faptul ca eu trebuie sa urmez un anumit script pentru a conduce discutia intr-un sens pozitiv, iar cand glumeti ca tine imi fac poante la telefon imi vine sa rad in hohote :-)) si nu pot (trebuie sa raman ferma si serioasa. unii clienti, din lipsa de ocupatie imi povestesc ce au facut pe parcursul zilei respective si aflu cate in luna si-n stele despre familiile lor, job-urile lor etc :). uneori mai primesc si invitatii in oras de la tipi super draguti. dar profesionalismul nu ma lasa sa accept :(.
    oricum te felicit alessia pentru atitudinea pozitiva pe care o ai catre operatorii call center.
    mie personal astfel de clienti imi schimba ziua total in bine.
    pup

  • Leave a Reply