Uncategorized

Un ilustru necunoscut

Ma uit cu placere la Apropo TV.

Cred ca de doua ori l-am vazut invitat pe un anume “Keo” , fiind prezentat ca “Vedeta Pop”.

Acest Robbie-Williams-wannabe este brunet, are tepi si sacou-hanorac. A scos pana acum 2 single-uri, dupa cunostintele mele, amandoua bucurandu-se de un rasunator esec. Din familia “fac muzica pentru ca am bani”, var spiritual cu dra aceea bruneta de care radeau Cassa Loco pentru ca are taticu’ bani si ea nu are voce si ruda prin alianta cu Fizz-cel-cu-groapa-de-gunoi-ecologica-si-multe-domnisoare-in-lenjerie-intima-in-videoclipuri, Keo este un exemplar tipic al speciei “vedeta de carton”. Nu spune nimic, nu face nimic, apare la televizor si se crede formator de opinii. Nici macar nu apare pe autobuze sau intr-un reality show pe Prima TV! E chiar zero! 🙂
Deoarece mama urmareste emisiuni de divertisment, am aflat ca in primul videoclip al lui Keo [botezat probabil Vasile sau Cornel, dar trecem peste superbul nume de scena], apare o domnisoara blonda urmarita printr-o parcare intunecoasa si ca marele cantaret a vazut-o intr-un bar si i-a placut atat de mult incat i-a propus sa apara in primul lui clip. Evident, fata a crezut ca incearca doar sa o agate [oare pentru ca nu avea fata de artist? sau i-a cantat ceva si ea a zis “daca tu esti cantaret eu sunt Madonna?”], dar vai! Nu incerca sa o agate! Chiar era cantaret, carcotasilor!

Aflam asta in emisiunea lui Teo. Acum a mai scos un videoclip, de pe acelasi album ce-nu-se-vinde-si-nu-se-va-vinde-niciodata-oricat-de-bogati-ar-fi-keo-si-parintii-lui. Pe aceeasi reteta, avem o fata frumoasa [pot sa jur ca e Cosmina Pasarin] machiata cu negru la ochi si Keo luandu-se in serios ca solist vocal. 😀

Keo, don’t quit your day job!! Esti expresiv ca un robinet stricat! Si ce-i cu coregrafia aia?
La Apropo TV i se cere parerea de Vedeta Pop [serios] despre filmul Crash. Ce ne spune Keo? Ne deschide ochii!! Da, el ar vrea sa vada filmul pentru ca a fost filmat in Los Angeles, unde el a locuit si i-ar face placere sa revada strazile din “El.Ei” Wow, Keo, esti atat de convingator! Acum vreau si eu sa vad filmul pentru ca stiu ca tu ai locuit acolo! Si vreau sa-ti ascult si muzica insipida pentru ca inteleg ca esti pe piata pentru ca banii fac clipuri, nu talentul. Informatia pretioasa ca el a locuit la El.Ei. ii da lui Keo o aura de si mai mare artist ieftin. Pentru simplul motiv ca nu conteaza cat de umblat e el atata timp cat muzica lui e … trista.
Cine este Keo??

Ma scot din sarite astia care nu au nici voce, nici frumosi nu sunt, nici nu socheaza [macar Trident aveau ceva de aratat! :)], nici nu au implanturi si nici nu joaca fotbal. Nici nu se culca cu Irinel si nici in telenovele nu apar. Keo nu are nimic. Nici in reviste de scandal nu cred ca apare daca nu plateste bine – cine sa vrea sa stie cu cine se vede el din moment ce nu stim cine e el??

Intrebat de Andi Moisescu in aceeasi emisiune daca vrea sa vada filmul Codul lui Da Vinci, aflam ca vrea sa-l vada, dar nu pentru ca a locuit la Vatican, asa cum probabil v-ati grabit sa presupuneti!, ci pentru ca i-a placut cartea la nebunie! Este si cult!

Keo – investeste in imobiliare!! Lasa-te de showbiz, lasa locul pentru fete cu decolteuri si multa personalitate 😀 Intelegeti voi…

  • Dalila
    18/05/2006 at 11:00 AM

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • Subiectiv
    18/05/2006 at 11:14 AM

    ce-ai, bre, cu saracu’ om? :p ete mai deunazi citeam intr-un Compact de EVZ, luat dintr-o statie de RATB, ca nenea asta de care zici matale se iubeste tare mumos cu o alta vedeta din aceeasi categorie. o cheama andreea balan :p

  • andressa
    18/05/2006 at 11:16 AM

    Eu nu am nimic cu el. Zic si eu ca nu are voce…
    Se merita unul pe celalat! muzical vorbind…

  • raduionescu.ro » Despre coaching, staruri si munca
    18/05/2006 at 12:24 PM

    […] LATER EDIT: Nu, nu aceasta este calea recomandata pentru a ajunge un star. Dar merita citita. […]

  • indaa
    18/05/2006 at 1:07 PM

    hmm.. argumentative

  • keo
    18/05/2006 at 2:03 PM

    măi andressa ce trendy eşti făcând miştouri.

  • kod
    18/05/2006 at 2:09 PM

    nice…mai vrem descrieri de genul asta!
    PS: ah, Keo cu Andreea se merita nu numai muzical…pe toate planurile sunt niste esecuri, so…

  • zoso
    18/05/2006 at 2:49 PM

    se intalneste cu andreea balan!!!!
    nimic nu stii. inculto! reao 🙂

  • andressa
    18/05/2006 at 4:24 PM

    Keo-cel-cu-“măi andressa”, daca tu esti Vedeta Pop descrisa mai sus, eu fac un tort si scriu pe el “Keo e rege” 🙂 fac si eu misto cand e mingea la fileu.

    Si totusi… stiu cum o chema pe domnisoara amintita in text [de care radeau Cassa Loco] – Gia!! Oare ce s-a intamplat cu ea? Acum investeste in imobiliare ? 🙂

  • Catalin
    18/05/2006 at 5:41 PM

    http://www.gia.ro/ (cu titlu in browser Gia – Te fac sa vibrezi)
    De pe site (poate asta te lamureste ce mai face):

    O perioada s-a ocupat si de teatru, facand parte din trupa “Teatrul Magic”. De altfel, actoria este singura cariera care ar fi tentat-o pe Gia in afara muzicii. Adora sa urmareasca filme cu Al Pacino sau Cameron Diaz, actorii pe care ii admira.

    Deci poate ai norocul sa o vezi si se scena. 🙂

  • Gabi
    18/05/2006 at 11:36 PM

    Vinovati sunt cei care-i promoveaza.
    Brrr, ce sobru am fost!

  • Adrian Diaconescu
    19/05/2006 at 2:19 PM

    Mi-a placut tonul post-ului tau si m-am amuzat copios. Insa adevarul cam asta e… Tot felul de nobodys au invadat ecranul.

  • fics
    20/05/2006 at 9:29 AM

    Normal ca ei sunt vinovati.
    imagineaza-ti ca exista pe net http://www.morti.ro……….
    ce te mai mira altceva

  • andressa
    20/05/2006 at 4:00 PM

    Daca va puteti imagina, primesc mesaje cu injuraturi de la fanii Keo! =))

    Keo are fani? Sau sta el insusi mult pe net si se cauta pe Google? 🙂

  • ivalki
    23/05/2006 at 8:06 PM

    Sau sta el insusi mult pe net si se cauta pe Google?
    HA

    eu cred ca ascultatorii lui sunt dar majoritatea sunt pustani care o freaca toata ziua pe atomic si protv

    adevarul e ca oamenii astia sunt promovati intr-o oarecare masura pentru ca ar putea sa scoata bani producerii dupa urma lor
    cred ca daca romania ar fi finlanda am avea acum un acm cu plete si chitari 😉

  • Inn0cente
    23/05/2006 at 9:50 PM

    Tu nu înţelegi un lucru. Voi doi aveţi o chestie în comun. El nu cântă f bine..şi nici tu nu ai idei prea strălucite.
    Una peste alta suntem liber, eu o să închid pagina asta, tu o să opreşti radioul când e keo la radio.

    Si btw…bine că suntem noi foarte buni şi f deştepţi că să-i comentăm pe alţii!

  • andressa
    23/05/2006 at 9:56 PM

    Absolut! Eu si Keo suntem frati de sange! Pacat ca nu am stat si eu la El.Ei. o vreme ca el.

    Si apropo de critica: ce e rau in a-ti spune parerile? Si ce daca sunt critice? Ar trebui sa spunem de bine sau sa tacem? Ai grija ce-ti doresti, se poate indeplini.

    Am idei nestralucite? Eh, nu-i poti multumi pe toti.. fanii lui Keo! 🙂

  • geronimo
    24/05/2006 at 12:28 AM

    Am ascultat albumul lui Keo (l-am luat moca de pe net ca e superoferta) si ma vad nevoit sa spun ca are vreo 4 piese care suna impecabil.Soundul este foarte actual,compozitiile nu sunt deloc facile,se vede treaba ca a lucrat cu profesionisti.Un mare minus la unele texte in limba romana care au un usor aer de mamaie 82,dar ma gandesc ca a incercat sa le traduca direct din engleza…prost.Una peste alta cred ca acest Keo este un castig pentru muzica romaneasca imbacsita de prea mult tralala fara sens. Bravo Keo,piesa Off Love poate figura oricand in orice top de bun simt de afara .Multa bafta pe mai departe!
    a fellow musician

  • Serj
    25/05/2006 at 8:48 AM

    Esti penibil :-). Asculta Spiders of addiction ! o sa te lamuresti mai bine ..

  • Dezamagit
    05/06/2006 at 4:44 PM

    A trecut mult timp pana m-am hotarat sa caligrafiez cateva idei despre acest subiect. Domnisoara care-l infiereaza atat de tare pe Keo uita cateva elemente esentiale si nici nu are toate informatiile pentru a creiona corect o poveste de acest gen. Despre rasunatorul esec al single-urilor de care vorbesti am sa te pun eu la curent. Primul single “Azi vii, maine pleci” a urcat pe locul 4 (cea mai inalta pozitie) in RT 100 si a primit 2 nominalizari la MTV. Cel de-al doilea a urcat in aceasta saptamana 41 de locuri.Si asta fara spaga, asa cum obisnuiesc altii. Discurile se epizeaza foarte rapid in magazine. Asadar unde este eseculde care vorbesti ? Te deranjeaza performanta sau esti frustrata si atunci stai pe margine ca milioane de romani scuipand seminte si dandu-si cu parerea. Nu stiu cata muzica ai facut la viata ta, nici nu cred ca ai intrat intr-un studio sau ai cunostinta cat costa o piesa, o masterizare, care sunt costurile unui album, cat se investeste in brand-building, cum “targhetezi” o imagine si un produs pe piata. Probabil si eu as putea sa-ti gasesc nod in papura si sa ma leg de o multime de gesturi , cuvinte , fraze ce-ti apartin. Draga mea, muzica se face cu bani. Ca unora nu le iese, vezi GIA sau FIZZ, asta e altceva. Ca tie personal nu iti place Keo, pot fi de acord. Dar sa te bagi unde nu te pricepi asta chiar m-a scos din sarite. Daca tot esti priceputa de ce nu te apuci tu sa ne dai un exemplu de succes cum e sa faci muzica buna, de calitate , fara bani. Si fara promovare. Si sa ai succes.
    Nu iti place numele de scena, nu iti convin aparitiile lui la tv, nici macar nu il urmaresti tu ci mama ta…si te crezi formatoare de opinii vanzandu-ne noua o imagine a unui artist, asa cum o vezi tu. O nepriceputa. Am observat ca ai tangente cu presa. Ai lucrat prin tv undeva, odata. Acum esti office manager. Pompoasa denumire pentru o functie atat de mica. Vezi, se poate intorce foaia si poti fi luata si tu in tepi. Dar sa revenim la Keo. Sunt sigur ca nici macar nu ai ascultat albumul lui integral. O mare magarie imi pare sa comentezi fizionomia unui om (oare pentru ca nu avea fata de artist?), extras din textul tau. Poate nici tu nu ai fata de domnisoara, dar asta e…te acceptam. Poate nici nu esti o frumusete…dar nu te jignim si iti spunem ca esti cam ugly. Iar cu fata ta office manager…nu prea se pupa. Sa trecem mai departe. Spui ca muzica lui e trista. Asculta fata HI-Q daca nu iti convine. Sau activ. sau altceva Facut din butoane. Ai deschis acest subiect si aceasta discutie dupa povestile mamei tale, amatoare de emisiuni de divertisment-TEO. Poate amatoare si de telenovele si lacrimati impreuna cand il zariti in cadru pe PAPI. Cu asemenea gusturi e normal sa nu va placa un individ cu bun simt, care nu face declaratii belicoase si nu sare calul. Si un mic amanunt referitor la textul tau. Da KEo este mai cul decat tine si poate chiar decat mine. Faptul ca nu se bate cu pumnul in piept, faptul ca e in banca lui, te face pe tine sa spui ca e un nimic. Ca nu stii nimic despre el, ca nu stii cine e el. Si aici ti-ai dat cu stangul in dreptul. Cum poti sa scri despre cineva daca nu sti cine e? Un paradox rezolvat de tine. Celelalte povesti de aici probabil nu iti apartin si sunt copiate (copy/paste), pentru a insela ochiii celor care intra aici. Foarte trist este faptul ca in tarisoara asta cum incerci sa ridici capul si sa faci ceva de calitate se gaseste una ca tine sau unul, care sa d ea sfaturi sau sa faca analize de acest gen. Esti mediocra si lasa. Asta e impresia pe care mi-ai lasat-o. Succes in continuare. Ai fi buna sa ii iei locul Tantei la TEO show. Esti la acelasi nivel cu ea. Barfa.

  • Dezamagit
    05/06/2006 at 4:48 PM

    Sunt tare curios daca o sa fie postat

  • optzecea
    05/06/2006 at 5:43 PM

    dezamagitule, dar ce afectat esti! :))

  • zoso
    05/06/2006 at 5:56 PM

    omg, cat imbecilism si cat analfabetism

    andressa, esti urata, proasta si najpa, asta pentru ca iti permiti sa comentezi!
    sa iti fie rusine!!!

  • Andressa » Keo imi raspunde
    05/06/2006 at 6:48 PM

    […] Stiti postul cu keo? Click aici. […]

  • andressa
    05/06/2006 at 7:30 PM

    Eu nu stiu daca e Keo sau PR-ul lui Keo. Dar cam astea sunt variantele pentru ca, stingo, imi pare rau sa-ti spun, dar nu cred ca are fani! 🙂

    Daca e PR-ul, sper ca Keo a aflat despre postul meu si in curand il va concedia pe micut. Motivele sunt clare: eu am reusit sa-l fac celebru 😛 In plus, cred ca am avut un text argumentativ mult mai solid decat al PR-istului/PR-istei.

    Daca e Keo, sper sa-si angajeze un PR-ist/ o PR-ista. eventual pe cineva ca mine, deoarece mi-am dovedit deja calitatile in acest domeniu 😀

    Serios, stimate domnule artist sau angajat al acestuia:
    nu trebuie sa fiu bucatar sa spun ca o pizza are gust de muraturi, nu trebuie sa fi pictat ca sa spun ca nu imi place un tablou sau chiar ca e de prost gust.

    Nu trebuie nici sa fiu stilist sa spun ca nu-mi place freza ta de Ashton-Kutcher-a-vazut-o-fantoma. Nu trebuie sa fiu in corul bisericii sa spun ca am impresia ca nu ai voce. Sau ca nu esti expresiv. Doar pentru ca nu injuri la televizor, nu inseamna ca esti un artist de valoare – esti doar un wannabe care nu injura. Premiile de la MTV ma impresioneaza pana la lacrimi… Acum imi revin din ras!

    De ce? Pentru ca am dreptul sa-mi exprim parerea. Ia-o personal, asa si trebuie! Te expui ca artist unor critici dure, daca nu le suporti, investe in imobiliare – ne faci tuturor un bine! Sau ce o sa faci? O sa le spui tuturor celor care rad de tine ca sunt urati, prosti si nu stiu marketing? Hehehehe. Eu zic ca-mi datorezi bere pentru cata reclama ti-am facut spunandu-ti ca ar trebui sa investesti in imobiliare.

    Sa ma jignesti pentru ca am facut misto de tine e inca o dovada ca nu ai ce cauta in showbiz – nu ai umor! 😀 Si nici flerul de a pune pe cineva sa scrie o replica mai ca lumea 😛

    E nevoie de bani in showbiz? No shit, Sherlock!
    Intrebarea era: e nevoie doar de bani? Ca daca da, meriti premii, daca nu – cu putinele mele cunostinte de pozitionare a unui produs pe piata sau despre marketing si PR – cred ca KEO e un produs mediocru. Nu aduce nimic nou, nu canta bine, nu arata bine, nu face nimic extraordinar. Din pacate ca multi altii: Gia sau Lavinia [jumatatea din Spicy ramasa singurica si R&B-ista mai nou]. Mai sunt cativa? Sa-i spun ? Poate va faceti un Club “Hate Andressa” 🙂 La mai mare – si iti pumnii, astept sa-mi dedici un premiu MTV 😉

  • andressa
    05/06/2006 at 7:42 PM

    Ups… Premiile MTV au fost! La naiba… Spuneti-mi daca postul meu i-a purtat noroc lui Keo 😀

  • tux
    05/06/2006 at 8:21 PM

    stii ce-i amuzant? ca vorbeste keo care zice in prima lui piesa ‘si din nou iar apari’.

  • Ludas
    05/06/2006 at 9:00 PM

    “Un ilustru necunoscut” mi se pare o remarca la locui ei deorece eu in viata mea nu am auzit de acest Keo. Adevarul e ca nici nu ma uit la tembelizor decat ~ odata la saptamana dar radio totusi ascult si eu.

  • zoso plictisit
    05/06/2006 at 9:51 PM

    eu cred ca noi toti este invidosi pe talentul grupa mare pe care il debordeste marele artist atat intern cat si international (a aparut la OTV si intr-un supermarket din Jermania).
    keo, daca citestii aceste randuri, sa sti ca noi, fanii adevarat-i, iti dorim moartea. sincer. esti un inutil care ocupa spatiul la Teo, in loc sa vad un Gutza, un Salam, un Minune.

    ps: laura cosoi e tot la fel de larga ca pe vremea cand nu era “vedeta”?

    ps2: am fost intr-un studio, e plin de agarici plini de basini ca tine. esti inutil. mori!

    adressa

  • calin
    05/06/2006 at 10:27 PM

    tux coae vezi ma ca nu te pricepi 🙂 versul ala e facut “special” sa iasa rima la om 😀

  • wasabi
    05/06/2006 at 11:14 PM

    si totusi cata agitatie ptr un necunoscut… fie el si ilustru 😀
    e asta este in ziua de azi genul asta de arti… arhhh cantec**i au parte de toate reflectoarele… ne-om obisnui si cu asta. 😛

  • zedsdead
    05/06/2006 at 11:42 PM

    Si uite asa apare un ‘Dezamagit’ incapabil sa conjuge verbe in limba romana ( ‘sa scri’, ‘nu sti’ – vezi clasele I – IV) si ne explica el noua cum e cu muzica asta de calitate domne. Grea e viata de artist, costa mult cica, lol.

    Esti prea tare Andressa!

  • nihasa
    06/06/2006 at 1:47 AM

    Deci ce am inteles ieu …

    Daca nu faci muzica nu trebuie sa comentezi ( geez thats fuckin` smart )
    Daca o melodie e de cacat … trebuie sa cumperi albumul sa te convingi ca toate cele 12-14 melodii sunt de cacat .. buhahahah asta e si mai smart
    Keo nu face muzica din butoane ca haichiu si altii … probabil o scoate din legume si fructe or smth

    loool sa zic asa … mai bine ne`ar face nenea keo din mixuri si note muzicale decat din cuvinte … se vede ca nu e punctul lui forte.

  • andreea
    06/06/2006 at 2:50 PM

    ceau ce faci bine si eu pa

  • Andrei Sava
    06/06/2006 at 6:15 PM

    hmmm…surprised!

  • weweritza
    06/06/2006 at 11:02 PM

    Mai dezamagitul ala avea dreptate la faza cu paradoxu..akolo a prins o coada de matza logica in sac..
    Din cate stiu eu “succesul” lui Keo se explika shi se va tot explica simplu- explicatia are un nume: Media Pro Music. Cum se manifesta acest patronaj mai ceva ca cel al Sf. Petru? Are videoclipurile difuzate pe ProTv, cu sigurantza va fi invitat la Teo mai mult decat altii, isi permite un look cum vrea chelia lui pt ca se investete gramada in el..si nu m-ar mira ca parintii lui sa fie ceva preteni de pahar cu Sarbu(pt ca aparitiile dn videoclipurile lui sunt foarte pro-tv-liene- vezi Pasarin si mika blonda era gagica din La Bloc sau Fete cu Scarbici.:)) Nu m-ar mira azi-maine sa fie shi el o aparitie episodica in ceva capodopera made in Buftea.

  • Dezamagit
    07/06/2006 at 12:50 PM

    Ideea de baza nu era sa o jignesc pe Andressa. Imi cer scuze daca s-a inteles asta. Nu sunt nici PR-ul artistului, nici un fan extaziat. Am destule exemple in jurul meu incat sa pot observa ca acest Keo are in piesele sale o linie melodica, o constructie muzicala studiata si multe alte lucruri ce lipsesc artistilor de mucava. In privinta versului “si din nou iar apari” se cheama licenta poetica. Evident carcotasii au taxat repede strigand la unison: PLEONASM. Ideea este ca cel care vede toate defectele nu are nici o calitate. Si nu am spus eu asta ci Confucius. Inca o data scuze daca tonul si mesajul meu a fost agresiv.

  • zuza
    07/06/2006 at 11:17 PM

    andressa, personal cred ca exagerezi..
    consider ca sunt “vedete de carton”, cum bine le zici, mult mai jenante ca prea-minunatul keo, vezi trident, bordo/el, gia (cel mai bun exemplu), etc etc etc.
    cele doua single-uri pe care keo le-a scos in romania au fost departe de a fi esecuri, si honestly, am auzit si muzica MULT mai proasta, mai anosta si mai jenanta..
    ai dreptate legat de faptul ca nu e deloc stralucit ca aura generala, personalitate, sau cum vrei sa-i spui, nu are nici un fel de prezenta notabila.. dar nu este un “produs” complet nereusit.. arata ca un baiat normal, your average semi-cool boy, what’s wrong with that?
    cat despre faptul ca nu o faca niciodata bani din vanzarea de albume, I mean, e cineva in Romania care traieste din asta?
    sa nu intelegi ca sunt fan keo, at all :)) insa cred ca esti cam dura cu un produs care e un “model” mai acceptabil pt retardatii astia de 15-16 ani care invata cum sa se poarte, imbrace, etc de la tv. nu la nivel absolut, dar tot e mai ok ca Gutza, dl Problema, Fizz si altii de gen.

  • andressa
    08/06/2006 at 12:01 AM

    Se numeste libertatea de exprimare.
    Mie nu-mi place Keo. Sunt altii mai slabi? Si asta sa ma impiedice sa scriu despre el? Nu cred 🙂 El m-a inspirat!

  • Dezamagit
    08/06/2006 at 10:38 AM

    Libertate de exprimare=Judecata de valoare Andressa? Nu prea cred.

  • zuza
    08/06/2006 at 11:24 AM

    asta cu libertatea de exprimare ai evident dreptate 🙂

  • AndreicuKapp
    08/06/2006 at 2:07 PM

    Sa stiti ca acest Keo nu este chiar un necunoscut….am auzit si eu o data 🙂 piesa aia a lui, printr-un club…ma rog, mi se pare interesant ca s-a obosit chiar el(sau cineva din anturajul sau) sa-si faca simtita prezenta printr-un post care mie mi se pare submediocru si cazut in patima admiratiei infantile pentru albumul extraordinar al sus-numitului. Ceea ce este interesant este faptul ca se chinuie sa ne convinga de calitatile vocale “incontestatbile” ale baietasului-cu-freza-facuta-cu-gel-si-insusiri-de-mic-si-banal-functionar-de-banca, pe noi, niste oameni “care nu stim ce inseamna muzica”, in loc sa ne lase in umila noastra ignoranta…pentru ca: “oricum nu meritam”…

  • zoso
    08/06/2006 at 5:01 PM

    zuza, depunctata. treci pe la cancelarie.

    dezamagitul, nu a fost intentia ta sa o jignesti? cand? cand o faceai proasta, copiatoare sau nesimtita? in care din cazuri nu intentionai sa o jignesti?

    licenta poetica se aplica in cazul operelor artistice, nu in cazul imbecilismului. ca daca ar fi asta, toti astia de aici ar putea invoca “licenta poetica”.

    ps: keo a fost la teo.

  • Dezamagit
    09/06/2006 at 1:35 PM

    Ok. Text submediocru, infantilism…ce mai urmeaza? Daca unii folosesc acelasi gen de limbaj sunt taxati (vezi Zoso), in timp ce altii sunt omagiati. Nu imi pare echitabila trebusoara asta dar ma supun. Nu ma chinui sa conving pe nimeni de absolut nimic am dat doar niste explicatii. Nu am facut pe nimeni in mod explicit prost sau nesimtit. Erau cateva studii de caz. Nu trebuie sa jignesc pe cineva ca sa captez atentia.Nu am declarat ca sunteti ignoranti. Am spus ca poate nu aveti toate informatiile, iar o informatie se verifica din cel putin 3 surse sigure. O zi buna.

  • Dezamagit
    09/06/2006 at 1:37 PM

    Trebuie sa ma repet :Ideea este ca cel care vede toate defectele nu are nici o calitate. Confucius.

  • Catalin
    09/06/2006 at 1:48 PM

    De ce trebuie? Crezi ca asocierea asta cu dl. Confucius da mai multa greutate posturilor tale?

  • andressa
    09/06/2006 at 4:07 PM

    Dezamagitule,
    O opinie se poate baza pe o prima impresie. Eu nu am spus ca stiu totul despre Keo, ba chiar am spus ce anume mi-a lasat un gust amar. Si postul meu nu voia sa fie obiectiv, ci cat se poate de subiectiv – am vazut o emisiune si 2 videoclipuri si nu-mi place Keo.

    Si nu vad doar defectele lui, ci il ironizez ca artist. O fi o persoana minunata, dar ca artist ma lasa rece.

  • zoso
    10/06/2006 at 12:14 AM

    si…om fi noi jurnalisti, da asta nu e ziar. si nu e nevoie de 3 surse pentru a-s exprima o opinie Extrem de personala.

  • zuza
    10/06/2006 at 12:45 PM

    cand am zis “asta cu libertatea de exprimare ai evident dreptate :)”, ma refeream fix la faptul ca e blogul lui andressa deci poate sa scrie absolut tot ce are ea chef pe el. nu ii dadeam dreptate lui dezamagit. dezamagit abereaza ;))

    zoso: me very scared of cancelarie. o sa aplici torturi gen dat cu linia peste palme? 🙁 oh noes!

  • Dezamagit
    10/06/2006 at 2:49 PM

    OK. Am inteles ideea.Oricum ar continua aceasta dezbatere unde-s multi puterea creste, iar minoritatea se supune majoritatii.Catalin asocierea cu Dl. confucius nu da mai multa greutate spuselor mele. Nu asta a fost ideea. Da subiecte de meditatie. Atat. Eu inchei aici. Nu mai am nimic de adaugat. Nu am incercat sa conving pe cineva de ceva, am oferit doar si o alta imagine de partea cealalta a baricadei. Am dat peste o un grup de prieteni care, normal, se sustin unul pe celalalt si ataca orice parere contrara venita din exterior. Nu-i bai. Consider ca nu mai am de adaugat nimic pentru ca ar urma un nou val de jigniri. Hai sa aveti o zi buna si noi subiecte de barfa.

  • Dezamagit
    10/06/2006 at 2:52 PM

    Pentru criticii literari m-am interesat. Versul “si din nou iar apari” nu ii apartine lui Keo. Textul este scris de Andreea Andrei.

  • andressa
    11/06/2006 at 1:53 AM

    Da, asa e: eu, Zoso si Zuza suntem prieteni la catarama! 🙂 Suntem frati de sange…

  • zoso plictisit
    11/06/2006 at 8:39 PM

    nu mai poti face un om idiot ca gata, se considera ca iei partea gazdei…

  • Dezamagit
    12/06/2006 at 1:20 PM

    Daca unii din jurul tau te acuza si te judeca fara sa te cunoasca inseamna ca te invidiaza; daca te invidiaza inseamna ca ai ceva ce ei sunt constienti ca nu vor avea niciodata oricat s-ar da ei cu fundul de pamant….

  • andressa
    12/06/2006 at 1:32 PM

    clar. Zoso, hai sa nu ne mai dam cu fundul de pamant ca cica nu avem spor! 😀
    nu vom fi niciodata Keo.. thank God! 🙂

  • zoso
    12/06/2006 at 3:00 PM

    dezamagit, sunt convins ca esti constient ca mai exista si alti oameni pe lume, nu doar tu. probabil ca nu toti au acelasi invel intelectual ca tine si probabil ca NU TOTI SUNT CA TINE! astfel, este posibil ca ei sa nu gandeasca la fel.
    daca ai fi destept, ai realiza asta SI din mesajul asta.
    dar probabil ca n-o so faci si vei fi in continuare dezamagit.

    cat despre keo, el are fanii pe care ii merita.

  • Siempre.Contra
    12/06/2006 at 3:03 PM

    Ptr. Dezamagit..

    Nu vreau sa ma bag in polemici, dar totusi, nu-s chiar batuta in cap. Licenta poetica e una si sa fii analfabet si sa faci versuri naspa e alta treaba. ma apuc si eu sa scriu 3 randuri intr`o agenda, fac un pleonasm acolo.. cateva nonsensuri, bag 2 neologisme [pe care le folosesc cu sens gresit] si deh, nu ma critica nimeni, e licenta poetica. Nu e chiar asa.

    Am inteles.. versurile nu-i apartin. Oricum keo nu are nimic de zis in muzica romaneasca. de fapt.. cine are?:)

    Numai, dar numai, bine!

  • Dezamagit
    12/06/2006 at 3:18 PM

    Zoso sunt de acord cu ce ai scris. Si se poate aplica si in cazul tau.

  • nikk
    12/06/2006 at 6:35 PM

    mie “articolul” andressei mi se pare un “fel de atac la persoana”.total neinteresant de altfel.si nu vad dc trebuie sa urlu in gura mare ca nu-mi place de x sau y.chiar nu vad dc.e libertate si pot sa refuz un lucru si sa aleg un altul….plus ca sunt cativa, in frunte si cu donsoara andressa care nu prea au o idee clara despre ce presupune, ce- ti permite si ce nu- ti permite libertatea de exprimare, de opinie sau cum vreti sa o numiti..

  • Dezamagit
    13/06/2006 at 10:57 AM

    Zoso poate sunt eu idiot si trebuia sa ma luminezi tu. Dar cu siguranta am mai mult bun simt si jignesc gratuit. De altfel nicinu ma incapatanez sa merg cu discutia asta pana-n panzele albe pentru ca nu s-ar rezolva nimic. Timpul ne va arata tuturor daca m-am inselat sau am grait drept. Si daca m-am inselat am sa revin aici si am sa recunosc. Pana atunci …ramane cum am stabilit.

  • zoso
    14/06/2006 at 4:35 PM

    absolut.
    tu ai jignit-o gratuit pe andressa, iar eu sunt cavalerul ei in armura lucioasa.
    daca tu poti jigni gratuit si subtil, eu o fac pe fatza.

  • Dezamagit
    15/06/2006 at 11:46 AM

    Bine ca sunteti voi destepti…

  • zoso
    15/06/2006 at 12:50 PM

    esti din caracal?

  • Woodisor
    16/06/2006 at 8:19 AM

    Vin si eu mai tarziu, dar vorba aceea, mai bine mai tarziu decat niciodata. Sunt perfect de acord cu ceea ce ai zis (it figures, wow, I’m original)… si pe langa Keo putem sa luam multi artisti la puricat…a se vedea Trident (formatie proaspat aparuta, cu flashuri cu poponete de blonde apetisante), Bordo, Bambi (noua forma, ca deh, e mai bine sa ai botox in buze si operatii estetice), si hai sa nu ne rezumam doar la muzica… mai ia pe Andreea Marin, Mircea Radu, Andreea Raicu si sa nu uitam ciresica de pe tort-ul (bomboana de pe coliva) lui Pisatel (a se citi Irinel) Columbeanu… hai la mai mare, te pupic!

  • Dezamagit
    16/06/2006 at 12:02 PM

    Fantastic…Eram gata sa te intreb acelasi lucru…deh mi-ai luat-o inainte…Faci si discriminari in functie de locatii si spatiu geografic?…sau incerci sa imi dovedesti ca esti haios. La cat de iute la manie esti si agresiv, imi parea ca ai ceva legatura cu zona aia.

  • Lacisoft
    16/06/2006 at 1:45 PM

    Voi nu intelegeti un lucru. Acest blog e blogul personal al Andressei. Scrie aici ce vrea. Fiecare are dreptul la o opinie chiar daca voua sau lui Keo nu ii place, e opinia ei si daca ati fi cum pretindeti ca sunteti ati respecta acest lucru, chiar daca nu va convine.

    Citat din Voltaire…ca vad ca la unii va place sa citati: “Nu sunt de acord cu ceea ce zici dar voi apara pana la moarte dreptul tau de a spune acest lucru”

  • Woodisor
    16/06/2006 at 2:52 PM

    Exact…Lacisoft! deci daca nu va place ce spune fata amendati-o prin a nu o mai citi… prin a nu-i mai vizita siteul. De injurii toti suntem capabili, dar in final conteaza faptul ca Andressa a avut curajul sa-si spuna parerea si intr-un mod care mie mi-a placut. Daca nu va place va mai spun odata! incetati prin a o mai citi! Este a draqului de enervant sa intri pe blogul unui om si sa vezi niste oameni care sunt in final suparati pe ea si o injura si o fac de toate felurile. Ia mai potoliti-va si asezati-va la locurile voastre! E blogul personal al Andressei… si un om care nu asculta Keo si care nu e deloc interesata de acest personaj, indiferent cine este si ce face…inseamna ca e rau? inseamna ca Andressa daca nu a facut muzica la viata ei sau nu a scos un single bun de top atomix nu stie despre ce vorbeste? astea sunt reactii de oameni care nu au ce face… pe bune…lasa-ti fata sa vorbeasca… am citit mai sus undeva, parca Andressa spusese ca este dreptul ei de exprimare…sa zica ce vrea. Asa ca daca nu o platiti voi sa scrie, nu face bani de pe urma voastra, si in final nu va lezeaza cu nimic (pentru ca bag mana in foc ca blogul ei nu a lezat pe Keo in nici un fel, si in cazul in care nu stiai domnule dezamagit, chiar si anti-reclama este de fapt reclama)… atunci taceti si cu asta basta!
    Andressa, un singur lucru o sa-ti mai spun: o vara frumoasa, sa fii iubita si sa nu te opresti din a scrie! pentru nimic si pentru nimeni…
    KISSES

  • Woodisor
    16/06/2006 at 3:03 PM

    Am uitat…sa va intreb… eu care l-am criticat deschis pe Cartarescu? cu mine cum ramane??? si pe mine ma veti stigmatiza?

  • zoso
    16/06/2006 at 5:14 PM

    dezamagit, o dai in chestii ieftine, nedemne de keo. stick to the point.

  • Dezamagit
    19/06/2006 at 7:52 PM

    Sunteti frustrati…Adios

  • zoso
    21/06/2006 at 6:04 PM

    nooo, nu plecaaaa
    mai spune-ne de keooo
    cum era el sa ia bataie ieri
    si cum sta pe uscat pe langa balancaaaaa

  • Dezamagit
    22/06/2006 at 12:19 PM

    Acum chiar ca o dai in chestii ieftine de mahala…

  • Catalin
    22/06/2006 at 12:55 PM

    fata si-a spus parerea… ok. sunt de acord. nici mie nu-mi place de… silviu lung (sa zicem). spun ce doresc despre el… care-i treaba ?
    dar… de la pareri pro si contra… ati ajuns la “io sunt mai tare…” “ba io… frate… si tu esti frustrat…” “baa… tu esti frustrat… nu io”.
    ai ceva de zis pro sau contra KEO. zi de ala. las-o pe andressa. lasa-l pe zoso. lasa-l pe dezamagit. si spune-ti parerea… despre KEO. ca despre el era post-ul, nu ?

    dar ce dracu ? fac analiza comentariilor ?

    nici mie nu-mi place KEO. n-am un motiv anume. dar nu-mi spune nimic baiatu’ asta.

  • Dezamagit
    23/06/2006 at 10:18 AM

    Apreciez textul de mai sus…

  • as
    03/07/2006 at 1:54 AM

    …tii tiuda….:-)))) da Vinci ! (“da” , Nu “DA”)

  • Keos
    13/07/2006 at 2:10 PM

    Traim in Romania si asta ne ocupa toata muzica si … televiziunea (se pare ca Mircea Badea se aplica peste tot). Faza cu nominalizarile la premiile MTV Romania erau sa ma omoare si pe mine… Who the fuck is MTV Romania ? O televiziune muzicala de 2 lei la acelasi nivel cu restul televiziunilor dominate de comercial din tara asta de prosti… asa ca draga Keo iti meriti nominalizarea, mi-a fost si jena de balciul ce l-au facut aici in Cluj, mai bine nu veneau.

    PS: Keos e nickname-ul meu, sa nu faceti vreo confuzie…

  • KEO
    30/07/2006 at 11:07 PM

    va fac in nas

  • zoso
    04/08/2006 at 3:16 AM

    ok keo, intoarce-te la masa de mixaj, ca plange profmul fara tine.

  • unu
    10/08/2006 at 10:58 AM

    ANDRESSA SUCKS!

  • zoso
    11/08/2006 at 8:24 PM

    ok keo, fugi, ca iar s-a blocat craoiveanu in buda

  • satyricon
    13/08/2006 at 4:21 PM

    1.l-am vazut azi pe keo pe b1 [o zi din viatza lui…vorbea despre liceul facut in elvetia cu un scurt episod privind un prieten ajuns mai apoi arhitect,isi prezenta echipa si santierul din propriul apartament cu explicatiile de rigoare: aici va fi bucataria,dormitorul,baia].[a si inca ceva;omul spunea ca ii place sa fie mediatizat]
    2.andreea nu pot decat sa te felicit pentru prezentarea unui tip social.ai scris mai bine decat ar putea face satyricon!se simte umorul detasat!la urma urmei agaricii se prezinta la bascalie.
    3.te-ai grabit putzin in privinta omului [poate la teo e mai tembel,poate pentru emisiunea de la b1 a platit gras,poate “prietenia” parintilor cu “lumea buna” din [b]ucuresti il propulseaza pe culmi orgasmice].suntem de multe ori produsul unui curent social fara sa vrem,o imagine!e nevoie de fiecare din noi sub soare!
    4.uneori nu simti si tu impulsul de a citi comentariile posturilor tale?nu te bucura mediatizarea?nu iti dai seama dar de multe ori batzi niste campi!noroc ca mai apare cate “unu” care transant iti zice ca mirosi “a iasomie”
    5.”Azi vii maine pleci” e oare inspirata din filmul lui Joao Cesar Monteiro “Vai E Vem”?…va spune ceva?trebuie sa spuna ceva omul pentru a fi ascultat?
    tu crezi ca el vrea sa traiasca din muzica [vorba lui fizz…educatia din familie + cartile culte {oare e pleonasm?) citite il obliga sa se poarte frumos (ai nu zau!)].
    6.ai reactiona la fel in postura lui.ce ai spus tu seamana a raca intre posturi.vedetele protv-ului sunt mai fecale decat cele ale tvr-ului(sa zicem).
    7.pe imdb am gasit numeroase comentarii de genul celei date de keo.imi place filmul cutare pentru ca am trait acolo si imi aminteste de mine (sac!).se practica si la case mai mari.
    8.iti dau dreptate in privinta acestui tip de parazit…pentru ca il vedem cu aceasi ochi.nu trebuie sa ataci astfel(barfa)…sa ne gandim la o alternativa keo.un artist care ne-ar incanta ochii cand il vedem pe scena [exclud figurile artistilor consacrati (in ochii cui?)]vino cu o idee!te va completa fiecare din noi!
    9.nu ma pot abtine sa nu il rog ceva pe “dezamagit”:
    domnule dezamagit vrei te rog frumos sa imi dai cateva exemple de licitatie poetica din aia sau ma rog licenta cum ii zici matale.tare mult imi plac…uite si astia mici ma mai intreaba uneori de un eminescu de un minulescu…nu stiu ce sa le zic!merci fain!
    10.va salut pe toti…

  • Dezamagit
    21/08/2006 at 3:14 PM

    Exemplu de “licitatie” poetica: “cobori in jos” , Luceafarul – Eminescu. Ideea era ca unii au sarit a arsi in momentul in care am incercat sa o contrazic pe printesa virtualului ( ANDRESSA). Intocmai precum o turma de obedienti. Libertatea cuvantului este garantata prin constitutie. Si de aici deriva si alte libertati neantelese inca de unii. Hai sa aveti spor la barfit. Aaaa…si inca ceva….am mai scris niste chestiuni pe aici dar au fost rase rapid. Ca in comunism. Ce nu ne convine ca deranjeaza urechile fine nu publicam. Bravo Andressa. Sau sa-ti spun Cenzura…cum doresti?

  • andressa
    21/08/2006 at 3:19 PM

    Intocmai precum cei mai de temut psihopati, nu te lasi!
    Se numeste moderare stersul comentariilor cu injuraturi. Chiar si asa, am pus cateva intr-un post special pentru tine: http://www.andressa.ro/2006/07/hate-mail.html

    Treci peste asta. Spune-mi cenzura, spune-mi cum vrei, numai treci peste asta, domnule Cotizo.