1 din 3 utilizatori de internet apeleaza la un site de social networking pentru a cere sau citi parerea utilizatorilor despre un produs/serviciu pe care ar dori sa-l cumpere. Vedeti tot la Mordax.
Mai degraba as zice ca 1 din 3 utilizatori stiu sa utilizeze internetul pt a gasi informatii despre un produs/serviciu. Ajung si ei unde ii trimite Google cand cauta “produsul x review”, dar cati dintre ei stiu ca e un social networking site comparativ cu alte site-uri, sau macar le pasa unde au ajuns, e greu de estimat.
Hmm..contul meu de hi5 e gol..din 2004 (adica ciu-ciu poze cu Krossfire semi-nud :P). Totusi, de trei ani de zile eu continui sa primesc ”prieteni”. Sa inteleg ca socializez ?
4 Comments
nwradu
27/05/2007 at 7:46 PMMai degraba as zice ca 1 din 3 utilizatori stiu sa utilizeze internetul pt a gasi informatii despre un produs/serviciu. Ajung si ei unde ii trimite Google cand cauta “produsul x review”, dar cati dintre ei stiu ca e un social networking site comparativ cu alte site-uri, sau macar le pasa unde au ajuns, e greu de estimat.
de ce?
28/05/2007 at 3:17 PMconteaza si experienta altora, nu? 🙂
krossfire
29/05/2007 at 8:47 AMHmm..contul meu de hi5 e gol..din 2004 (adica ciu-ciu poze cu Krossfire semi-nud :P). Totusi, de trei ani de zile eu continui sa primesc ”prieteni”. Sa inteleg ca socializez ?
andressa
29/05/2007 at 10:23 AMkrossfire,
cred ca esti chiar foarte popular si nici nu stii! 🙂